Napsat recenzi

Velké zklamání v Chateau Herálec - Boutique Hotel & Spa

Recenze hotelu Hotel Chateau Herálec ***** (Česko - Vysočina - Herálec)

Hodnocení:
průměrně: 2/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2021
Přečteno: 474x
Recenze se líbila: 182 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Pobyt č. 202112154 - 28.07.2021 - 01.08.2021

Bohužel strašné zklamání. Samotný projekt obnovy Zámečku Herálec je úžasný a v podstatě s úchvatným výsledkem. Celý průběh projektu můžete vidět na jejich info kanále.

PR marketing zvládnutý na 200%. Ale tím to končí a rozhodují detaily, které vám pokazí celý pobyt.

Zámeček s parkem je velmi romantické místo, stvořené pro zamilované a manželské páry a majitelé hotelu by si měli rozmyslet, zda budou "kid-friendly" nebo ne. Nelze obojí. Děti jsou krásné, ale přece jenom hlučná stvoření a na zámku, kde se vše a všude rozléhá je to rušivé až obtěžující.

A dalším obtěžujícím faktorem je zápach ze sousedícího zemědělského družstva.

Ubytování  průměrně (3,5/5)

Pokoje jsou samozřejmě hezké, postele pohodlné. Úklid standard. Zamyslela bych se nad ochranou životního prostředí a neměnila ručníky každý den, pokud host je nenechá na podlaze, což je praxe ve všech lepších hotelech a upozorňují na to cedulky v koupelnách.

Dále pokud se nabízí potraviny, které jsou trvale umístněné na pokoji, je nutné kontrolovat jejich datum spotřeby. V našem pokoji to byli smažené bramborové lupínky v celofánu, 3 měsíce po datu spotřeby. O ceně těchto lupínků ani nemluvě.

Strava a stravování  průměrně (2,5/5)

Na stravu v tomto zámečku jsem se velice těšila, jelikož na webu se dočtete jak mají veškeré potraviny domácí výroby a nejlepší regionální dodavatele. Bohužel je to lež. Snídaně jsou servírované, takže v podstatě čekáte než si vás někdo všimne a něco si doobjednat je opět čekání. Na stůl dostanete přidělené obyčejné pečivo tj. bílý rohlík, raženku, chléb, racio chléb a 2-3 sladké koláče, vše koupené v supermarketu a nic z toho domácí výroby. Dále si objednáváte z jídelníčku.

Nechápu proč nemá hotel bufetové snídaně, nebo tedy chápu, chtějí zřejmě ušetřit na potravinách, ale to co asi ušetří, musí zaplatit na zvýšeném počtu personálu. Bufetová snídaně by potřebovala kuchaře a 2 číšníky, u servírované tam v jednu chvíli bylo až 5 číšníků a i tak jsme čekali.

Na obědy nebo večeře jsme po zkušenosti se snídaněmi raději nechodili, už i z toho důvodu, že např. Kulajda stála 160,- (to by to vejce muselo být ze zlata) , hlavní jídla byla od 500,- nahoru.

A celý dojem ze snídaně na sice krásném nádvoří zámečku, dokončí smrad močůvky, která vám vypálí nosní dírky a zvedne žaludek.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,5/5)

Spa je otevřené od 7 do 21hod. z toho od 8 do 19h tam mohou i děti bez omezení věku. Šli jsme do bazénu v 18,30 h. Před vstupem do prostoru bazénu a saun, musíte nechat pantofle venku. Což nechápu z hygienických důvodů, že se musíte někde v mokru pohybovat bez ochrany chodidel.

U bazénu byl manželský pár s malým chlapcem, který samozřejmě běhal, hlasitě komunikoval a skákal do bazénu. Vše se samozřejmě v tomto prostoru rozléhalo, ale tu 1/2 hodinu se to dalo vydržet. Dále byl v bazénu pán s batoletem, které sice mělo speciální plenkové kalhotky, ale i přes to z nich zřejmě něco uniklo. Všimla jsem si toho, když jsem plavala a něco slizkého plavalo na hladině.

O kvalitě vody v bazénu by se dalo také pochybovat.

Co se týče recepce, byl tam zrovna velmi nepříjemný až arogantní pán, kterého jsme očividně naším příjezdem obtěžovali. Naštěstí to vykompenzovala velmi milá a usměvavá brigádnice, která tam byla cca teprve týden.

Okolí hotelu  průměrně (3,2/5)

Jak už jsem napsala, zámeček i park je nádherný, ale bohužel sousedí se zemědělským družstvem a za společnou zdí parku, má toto družstvo skládku močůvky a hnoje. Takže jsme se každý den modlili, aby vítr foukal směrem od zámku.

Myslím, že by majitelům hotelu stálo za úvahu, poskytnout tomuto družstvu finance, aby si tuto skládku přesunul co nejdál od hotelu.

Dále by stálo za úvahu, pokud hotel má pod okny pokojů, sice hezky ukryté, kontejnery na hotelový odpad, aby tyto kontejnery den předem večer před příjezdem popelářů, hotelový personál vytlačil před zámeckou bránu nebo alespoň mimo okna hotelových pokojů.

Přiznám se, že jsem málem spadla z postele leknutím, když mne mezi 6-7hodinou ranní pod otevřeným oknem vzbudili obrovské rány popelářského vozu.

Toto se v 5hvězdičkovém hotelu nemůže a nesmí stát!

Celkový dojem  průměrně (2/5)

Celkový dojem za tu cenu co jsme zaplatili za tento pobyt je totální zklamání tj. "Draho za navoněnou bídu" ....zřejmě majitelé nemají vůbec žádné zkušenosti s vedením hotelu a k tomu totálně neschopný management.

Prostě 5hvězdiček neodpovídá celkovému dojmu, poskytnutým službám a ceně.

Doufám, že se tyto moje postřehy dostanou ke kompetentním lidem v hotelu a vyvodí z nich pozitivní změny.

Jelikož jsem rezervaci učinila přímo přes stránky hotelu a ten možnost zpětné vazby neumožňuje, a ani můj účet u booking.com, zveřejňuji recenzi zde.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 1
z 4 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Vysočina - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání