Napsat recenzi

Asi už néééééééééééé

Recenze hotelu Venuše (Česko - Špindlerův Mlýn)

Hodnocení:
Vloženo:
Pobyt: červenec 2013
Přečteno: 2 387x
Recenze se líbila: 414 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 11

Dobrý den,

byl nám nabídnut náhradní hotel Venuše ve Špindlerově Mlýně, protože nám provozovatel týden předem napsal , že má nějaké problémy a hotel ve Vrchlabí je uzavřen. Je to ten hotel Venuše, který se teď také objevil v nabídce. Určitě bych pobyt na tomto hotelu nedoporučil. Špindl jako dobrý, ale co se týká stravy????? Snídaně bufetové, ale nejslabší jaké jsem kde zažil. 4 mističky marmelády pro všechny, čaj nedoplňovaný, žádný "džus" atd. Večeře měly být tříchodové, byly jen dvouchodové. Hranolky na přepáleném oleji, který byl cítit na celém hotelu. Druhý den omáčka určitě ohřívaná a nastavovaná (hrudky). Ještě že jsme tam byli pouze dvě noci. Jinak abych nepsal samé negativa, tak pokoj byl docela OK, až na všudepřítomný neotřený prach. Suma sumárum = už nikdy více. optimista.

Ubytování 

viz nahoře.

Strava a stravování 

viz nahoře.

Vybavení, služby a personál hotelu 

viz nahoře.

Okolí hotelu 

Celkový dojem 

viz nahoře.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 0
z 1 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

Komentáře

Ing. Jiří Bednář: recenze hotelu Venuše ve Špindlerově Mlýně - 7. 9. 2013 20:39

Má zkušenost je podobná. Venuše není tříhvězdičkový hotel. Jestli to o sobě uvádí na internetových stránkách, beru to jako klamavou reklamu. Max. 2 hvězdičky, a to fakt s odřenýma ušima. S čím jsme s přítelkyní v tomto hotelu nebyli spokojeni a co by mělo být u 3hvězdičkového hotelu naprostou samozřejmostí: nevynesený koš za 5 nocí (!) pobytu, chybějící toaletní papír (zakoupili jsme si vlastní), ani jedenkrát nevyměněné ručníky (za celou dobu pobytu náš pokoj kdokoliv z personálu pravděpodobně nenavštívil), hodně špinavé zašlé záchody u restaurace (v případě zájmu zašlu fotky), neupravená příjezdová cesta (prázdná prosklená tabule, kde by se hotel měl prezentovat, chybějící lampy na některých místech, oharky cigaret venku na stole, pohozené černé igelitky s nepořádkem u vchodu, polopenze jednotvárná (snídaně bez jakékoliv zeleniny, ovoce - 2 dny z 5 byl pouze meloun, jinak žádný jiný druh ovoce nebyl servírován; večeře: stejná nudlová polévka každý den, jeden den maso tak ztuhlé, že se nedalo ani krájet, další den neidentifikovatelná hnědá omáčka (ze sáčku?) s těstovinami, žádná zeleninová příloha ani jeden den). Rád bych na druhou stranu uvedl i nějaká pozitiva hotelu: pohodlné postele, pěkný prostor restaurace, hezký výhled na Špindlerův Mlýn, příjemná mladá slečna, která pracuje v hotelu (rád bych ji pochválil za její ochotu). Nicméně pozitiva nedokážou vyrovnat negativní pocity. Do Venuše se již rozhodně nevrátíme a tento hotel nedoporučujeme. reagovat

Návštěvník: Nejhorší slabinou jsou asi večeře - 29. 1. 2014 14:32

Dobrý Den, osobně bych hotel Venuše ve Špindlerově Mlýně už v současnosti nedoporučil, jelikož se prezentoval s polopenzí formou bufetu, nicméně večeře bez jakékoliv polévky ,zákusku, salátu nebo předkrmu , pouze strohé na výběr jídlo A nebo B , vždy maso a jako příloha koupený knedlík nebo brambor ,či rýže. Večeře měla být od 18-20h často po půl sedmé už nebylo ani na výběr. V JINÉM hotelu ,kde jsme byly o rok dříve ,taktéž uváděli večeře formou bufetu a byly opravdu perfektní. Na výběr minimálně 5chodů, polévka i zákusky ... Osobně bych majitelům hotelu doporučil vyměnit kuchaře a přístup k večeřím, jelikož v jádru to není špatný hotel ,ale šetří na nesprávném místě. Díky této zkušenosti to dokáže celkově zkazit dojem z celé dovolené. Cenově to byl jeden z průměrných hotelů, ale jak již někdo podotkl 3hvězdičky bych mu nedal ,už protože neměl stálou recepci, kde by byl někdo vidět nebo že na pokoji nebylo ani mýdlo, jak u 3* hotelu bývá, že došel ten zbytek načnutého toaletáku co jsme na pokoji měli od počátku dříve než náš pobyt ani nemluvě. Na pokoji přes noc ,klepalo dost topení, a postel vrzala i jen při otočení, což v noci taktéž rušilo. Rád bych také řekl nějaké pozitiva. Pokoj byl celkem pěkný. Na pokoji byla menší TV ,a druhý den večer už tekla ve sprše i teplá voda. (První den byla i po 10min vlažná.) Topení topilo dostatečně ,takže v tomhle ohledu bez problému. Obsluha při večeři byla velmi milá/společenská, ale nějaký slušnější oblečení o dress code nemluvě nemohla být řeč, takže obyč vytahané tričko, až jsem si říkal jestli je to zaměstnanec nebo nějaký ušmudlaný host. což by se na 3hvězdičkový hotel asi slušelo. Snídaně byly o poznání lepší než večeře, i když i zde chybělo kromě jablka nějaké to ovoce, nebo med ,ale to už je asi individuální. Dávám plus za české máslo. Ve Špindlerově Mlýně jsme byly již vícekrát ,také v 3hvězdičkovém hotelu a úrověň byla při stejné cenové hladině úplně jinde opravdu hodně vysoko oproti tomuto hotelu. Nicméně nemám v úmyslu dělat někomu reklamu. Tuhle recenzi píšu protože za ty peníze mne večeře opravdu zklamali a doufám ,že s tím do budoucna něco udělají. Bohužel do tohoto hotelu po této zkušenosti už nepojedem. reagovat

Němcovi s Matouškem (10), Luka nad Jihlavou: parádní pohodový relax.... - 10. 2. 2014 7:40

10.2.2014 recenze nečtu a nemám je rád, jelikož má každý jinou předtstavu a jiné nároky. Nicméně poděkování a pochvalu napsat tentokrát musím. Ubytování bylo parádní,v celém hotelu čisto,uklizeno a teploučko, voda tekla teplá pořád.Snídaně bohaté a večeře byly nakonec bufetem, jelikož byl hotel plně obsazen a v tom jsme neviděli také žádný problém(sice výběr ze dvou jídel, ale kolik kdo chtěl). Obsluha milá a příjemná.Co se týče recepce, tak jsme při příjezdu obdrželi klíč od hotelu, takže jsme recepci po celou dobu neptřebovali, a pokud jsme něco řešili, dokázal to s námi vyřešit personál.Pokoje útulné, sociální zařízení na pokojích čísté. Je to takový rodinný přístup a v celém duchu se to tak odehrává, což nám vyhovovalo. Na nic si tu nehrají a přitom vše fungovalo. prostě pohodička. Nebáli bychom se,ubytovat se tu znovu. Nicméně, jak jsem říkal už na začátku, každý má zcela jinné nároky a představy... reagovat

návštěvnice: Nedoporučuji - 26. 2. 2014 20:19

I já se bohužel musím přidat a podpořit negativní reakce na hotel. Jídlo je otřené, večeře i snídaně velmi chudé (v 18.20 byl už "výběr" jen z 1 jídla). Pokoj mizerný, spali jsme na gauči (který navíc vrzal), koupelna nic moc, toaletní papír skutečně nedoplňují. To, co hotel prezentuje jako vinárnu, je ve skutečnosti zahulená pivnice. Ale to už vše bylo řečeno a všechno se to dá přežít. Prostě jde o to, že toto NENÍ tříhvězdičkový hotel. Co mě však zarazilo nejvíce, je chování pana majitele, který kudy chodí, tudy pomlouvá hosty. Že večer na baru kritizuje hosty, kteří už tam nebyli, ok, ale že si ráno u snídaně návštěvnice na něco stěžuje a on na celou jídelnu vykřikuje, že: "madam chce žrát a spát, ale platit nechce," tak to mi připadá jako chování řeznicnickýcho psa. reagovat

Petr: Rozhodně už nééé - 1. 8. 2014 20:19

Hotel jedním slovem DĚS. Připomíná spíš ubytovnu. Zapáchající povlečení, oprýskaný nábytek, špatně funknčí okna. Informovanost nulová. Překvapilo mě, že tam byl aspoň jeden toaletní papír. Jídlo radši nemluvit, Večeře rozvařená, bez chuti, nebo tolik koření, že necítíte jinou chuť. Snídaně údajně Švédský stůl, ovšem každý den to samé a rohlíky asi týden staré. Racepce trvale uzavřená, nikde se nic nedovíte.Celý hotel obsluhují asi dva chlapi a podle toho to i vypadá. Rozhodné se vyhnout velkým obloukem reagovat

Knoblochová: Za málo peně málo muziky - 14. 2. 2015 17:57

Přečetla jsem recenze a žasnu. Byli jsme několik dnů před více než třemi roky a vzpomínáme na krásný pobyt a dobrou stravu.Velmi příjemní provozní a plni nadšení starat se co nejlépe.Bohužel nevydrželi,zřejmě finanční důvody.Dnes je trend hostů ušetřit co nejvíce,vouchery táhnou,ale věřím,že za ty peníze se nedá zajistit ani standard.Asi je lépe hotel uzavřít,než mít naštvané hosty.! reagovat

Hlinák Josef: Úžasný relax - 5. 8. 2015 20:42

Navš tívili jsme hotel Venuše na 5 dní. Není nic, na co bychom si mohli postěžovat. Personál vstřícný a ochotný. Večeře vinikající a snídaně ještě lepší. Děkujeme recepčním,číšníkům i kuchařům za nádherných 5 dní v nádherném a klidném prostředí. Super. Pokud pojedeme ještě jednou do Krkonoš,tak ve výběru hotelu máme jasno. reagovat

Miluše K.: Hotel Venuše - 14. 8. 2015 9:09

Návštěvou tohoto hotelu jsme byli nadmíru spokojeni.Snídaně a večeře velice dobré.Personál ochotný.Čistota na jedničku.Budu doporučovat. reagovat

Zdena J.: Hotel Venuše - 9. 9. 2015 17:08

Přestože starší recenze nebyly příznivé, odjížděli jsme na pobyt s obavami. K naší spokojenosti bylo vše v pořádku.Ochotný personál,vzorně uklizený čistý pokoj i moc dobrá kuchyně. Hotel můžeme doporučit. reagovat

Emil Vaněk: Re: Hotel Venuše - 27. 9. 2015 10:14

Napsal jsem také pochvalou recenzi na čistotu,rychlou a milou,ochtnou obsluhu a výtečnou kuchyni zde se ale neobjevila nevím kde se stala chyba.Mohu jen doporučit. Vaněk reagovat

Nováková K.: poslechli jsme - 26. 12. 2016 7:07

Po přečtení recenzí hotelu Venuše, který jsme původně měli v merku na náš prodloužený víkend, jsme změnili plány a zarezervovali jsme si penzion Karolína. A udělali jsme dobře, byli jsme megaspokojení a nic z toho, co bylo kritizováno u hotelu Venuše, se v Karolíně neobjevilo. Díky za internet a čas lidí, kteří nelenili a napsali sem. Náš víkend byl více než příjemný! reagovat
Přidat komentář

Česko - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání