Asi už néééééééééééé
Recenze hotelu Venuše (Česko - Špindlerův Mlýn)
Hodnocení: |
|
Autor: |
optimista |
Vloženo: |
2. 7. 2013 |
Pobyt: |
červenec 2013 |
Přečteno: |
2 387x |
Recenze se líbila: |
414
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
11 |
Dobrý den,
byl nám nabídnut náhradní hotel Venuše ve Špindlerově Mlýně, protože nám provozovatel týden předem napsal , že má nějaké problémy a hotel ve Vrchlabí je uzavřen. Je to ten hotel Venuše, který se teď také objevil v nabídce. Určitě bych pobyt na tomto hotelu nedoporučil. Špindl jako dobrý, ale co se týká stravy????? Snídaně bufetové, ale nejslabší jaké jsem kde zažil. 4 mističky marmelády pro všechny, čaj nedoplňovaný, žádný "džus" atd. Večeře měly být tříchodové, byly jen dvouchodové. Hranolky na přepáleném oleji, který byl cítit na celém hotelu. Druhý den omáčka určitě ohřívaná a nastavovaná (hrudky). Ještě že jsme tam byli pouze dvě noci. Jinak abych nepsal samé negativa, tak pokoj byl docela OK, až na všudepřítomný neotřený prach. Suma sumárum = už nikdy více. optimista.
Strava a stravování
viz nahoře.
Vybavení, služby a personál hotelu
viz nahoře.
Celkový dojem
viz nahoře.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 0 z 1 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
Komentáře
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Ing. Jiří Bednář: recenze hotelu Venuše ve Špindlerově Mlýně - 7. 9. 2013 20:39
Má zkušenost je podobná. Venuše není tříhvězdičkový hotel. Jestli to o sobě uvádí na internetových stránkách, beru to jako klamavou reklamu. Max. 2 hvězdičky, a to fakt s odřenýma ušima. S čím jsme s přítelkyní v tomto hotelu nebyli spokojeni a co by mělo být u 3hvězdičkového hotelu naprostou samozřejmostí: nevynesený koš za 5 nocí (!) pobytu, chybějící toaletní papír (zakoupili jsme si vlastní), ani jedenkrát nevyměněné ručníky (za celou dobu pobytu náš pokoj kdokoliv z personálu pravděpodobně nenavštívil), hodně špinavé zašlé záchody u restaurace (v případě zájmu zašlu fotky), neupravená příjezdová cesta (prázdná prosklená tabule, kde by se hotel měl prezentovat, chybějící lampy na některých místech, oharky cigaret venku na stole, pohozené černé igelitky s nepořádkem u vchodu, polopenze jednotvárná (snídaně bez jakékoliv zeleniny, ovoce - 2 dny z 5 byl pouze meloun, jinak žádný jiný druh ovoce nebyl servírován; večeře: stejná nudlová polévka každý den, jeden den maso tak ztuhlé, že se nedalo ani krájet, další den neidentifikovatelná hnědá omáčka (ze sáčku?) s těstovinami, žádná zeleninová příloha ani jeden den). Rád bych na druhou stranu uvedl i nějaká pozitiva hotelu: pohodlné postele, pěkný prostor restaurace, hezký výhled na Špindlerův Mlýn, příjemná mladá slečna, která pracuje v hotelu (rád bych ji pochválil za její ochotu). Nicméně pozitiva nedokážou vyrovnat negativní pocity. Do Venuše se již rozhodně nevrátíme a tento hotel nedoporučujeme. reagovat