Špatné informace
Recenze hotelu Lázeňský dům Beethoven *** (Česko - Ústecký kraj - Teplice)
Hodnocení: |
průměrně:
3,7/5
|
Autor: |
Jana Letafková |
Vloženo: |
3. 5. 2024 |
Pobyt: |
duben 2024 |
Přečteno: |
1x |
Recenze se líbila: |
43
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Na pobytu nás bylo 7 žen, chápaly jsme, že nám nemohou dát pokoje vedle sebe, ale že nás rozhází po 3 patrech s tím jsme nepočítaly. Informace z recepce byly odlišné než byla skutečnost, večeře měla být od 17.30 do 20.00, ale když jsme přišly v 19.15 do jídelny bylo nám řešeno, že večeře jsou do 19.30n a to dost nepříjemným způsobem. A také to podle toho vypadalo, skoro tam již nic nebylo a jídlo bylo studené. I u snídaně se informace lišily, z recepce jsme měly napsané, že jsou od 7.30 do 10.00, ale ve skutečnosti byly jen do 9.30.
Nesmyslně byly naplánované procedury, např. masáž +koupel po večeři.
Ubytování
průměrně
(4,5/5)
Spokojenost
Strava a stravování
průměrně
(3,3/5)
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,2/5)
Celkem ano
Okolí hotelu
průměrně
(4,3/5)
Celkový dojem
průměrně
(3,7/5)
Až na uvítání v jídelně
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 4 z 6 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.