Pobyt jen pro veselé povahy
Recenze hotelu Hotel Beseda ** (Česko - Ústecký kraj - Krásná Lípa)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Jindra |
Vloženo: | 24. 5. 2015 |
Pobyt: | květen 2015 |
Přečteno: | 246x |
Recenze se líbila: | 424 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 6 |
Pobyt v tomto hotelu je jen pro otrlé osoby s velkým smyslem pro humor. Nefunguje tu nic a nikdo. A co funguje je legrační. Cukrárna, kde si koupíte guláš a knedlo vepřo je to nejmenší.
Ubytování
Zase jedna legrace. Všudypřítomné výhrůžky pokutami (za kouření, za ztrátu klíče, za...). Na chodbách tma a zima, smrad a prošlapaný koberec. Na pokoji postele, kde sem tam chybí rošt a tak spadnete zadkem na zem, sem tam nesvítí světlo v koupelně a navíc zima jako v Rusku v prosinci. Avizované topení se prostě nekonalo.
Strava a stravování
"Švédské stoly" pořád stejné, beze změny. Podivné recpety, jako kuřeví výpečky atd. Jen chleba, žádné pečivo...
Vybavení, služby a personál hotelu
Vybavení "tesal" ještě někdo v roce 1956. Jinak vybavení žádné a existující předpotopní. Personál byl kapitola sama o sobě. Bylo nás na hotelu 8 a všichni až pod střechou. V lokále jsme byli usazení až u dveří a tak servírka běhala přes celý sál. Prostě to mají promyšlené. V celém zařízení smrad vlhkosti a plísně. Pan Jensen by měl sáhnout do kapsy a trochu to udělat pro nenáročné čecháčky.
Personál se hluboce klaněl každému turistovi ze Saska v kožených gatích. To jim šlo bezvadně.
Okolí hotelu
Město je úhledné a čisté, protější hotel bezvadný. Beseda je jen špatný vtip.
Celkový dojem
Celý pobyt jsme brali s humorem a nenechali se otrávit, i když se o to Beseda usilovně snažila. Nasmáli jsme se u "Ubytovacího řádu." Klíč se měl odevzdat na určeném místě, které nikdo nikomu neurčil. Připomínky se měly předat majiteli, který bydlí snad v Dánsku...Blázinec
Pro koho je pobyt vhodný? Ta kolonka v posledním anketním sloupku chybí: Pro idioty, bezdomovce a lidi s úžasným smyslem pro humor. Jinak to nemusí rozdýchat.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 10 z 28 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »
Hana Rybárová: ubytování v hotelu - 31. 5. 2015 16:47
Vážený pane Jindřich, máte opravdu smysl pro humor,naše nabídka není v žádném případě na Vašem slevovém kuponu nijak přibarvená a obrázky jsou autentické .Velmi se divím ,že si zakopupíte pobyt ve starém hotelu a očekáváte baldachýn nad postelemi.Ve slevomatu jste si zakoupil kontinentální snídani a měl jste bufet to aby se nekonali SALÁMOVÉ ORGIE jak již zde proběhlo,zapoměl jste dodat , že jste neměl televizi na pokoji , že to je všude standatdem bohužel pan z Dánska nám nakoupil jenom dánské televize a ty u nás nejdou.Za Váš pobyt bylo vzneseno více připomínek že jedete do Krásné Lípy a máme všude objíždky a že to neinzerujeme ve slevomatu nevím pane čím bychom se měli ještě zaobírat.Připomínka na světlo snažili jsem se závadu odstranit , aby jste se mohl trefit klíčem do zámku bohužel nepovedlo se - údržbář byl na dovolené. Vaše extempore s přítomnými zahraničními turisty bylo také velmi podobné všem zatrpklým a nespokojeným čecháčkům,kteří si nevidí ani na špičku nosu - aby jste při snídaních komentoval hotelové hosty skopčáky a jinými sporostými výrazy bylo dosti nechutné , ale to odpovídá Vašemu chování i Vašemu psaní na recenzích .Pokud by jste chtěl mluvit s majitelem mohl jste klidně své přání vyslovit bydlím ve Dvořákově ulici v Krásné Lípě nikoliv v Dánsku jak zde tvrdíte a pokud Vás mate firma Michel reisen tak ta je česká. nicméně jsme velmi rádi ,že jste se aspon při pobytu nasmáli.A po té pofidérní večeři jak říkáte kuřecí výpečky tak Vám jenom připomínám, že jste posílal pochvalu do kuchyně. Víte pane Jindra my si od určité doby vše zapisujeme abychom měli vše zkokumentované jak naši spoluobčané lžou a tváří se mile a pak napíší tyto bláboly.Vy jste byl vyjímka o to více jsme se na Vás zaměřili,když přijedete do hotelu a začnete řvát na servírku jak to že zde máme objíždky...to už o něčem svědčí.Jsme ovšem rádi ,že jste si aspon do ručníků neutíral boty a nevykálel se mimo mísu. Pevně doufáme ,že příště si zakoupíte pobyt v novém a moderním hotelu , aby jste byl spokojený a ne již nerudný a zapšklý ....jsem aspon ráda ,že jste se podepsal pravým jménem ne jako jiní pod přezdívkou s úctou ke stáří majitelka Hana Rybárová reagovatJIndra: Re: ubytování v hotelu - 1. 6. 2015 9:50
Dobrý den paní majitelko, opravdu nevím, jestli má úroveň odpovídat na něco, čemu se říká reakce odpovědné osoby. Patrně se Vás moje dobře míněná reakce (určená spíše hostům, než Vám) opravdu dotkla. Především proto, že si neodpustíte neprofesionální lži a urážky na adresu někoho, kdo si dovolil popsat svůj dojem. Který nikomu nevnucuji. Pobyt jsem si koupil na slevovém portálu - jak můžete vědět, jestli jsem očekával baldachýny, když jsem se o tom nikde nezmínil. O nějakých "salámových orgiích" jsem se vůbec nezmínil. O potřebě TV na pokoji jsem se vůbec nezmínil. Vůbec jsem neměl problémy s nějakými objížďkami, natož abych kvůli tomu na někoho řval. Na milou a ochotnou servírku, která nás obsluhovala jistě ne. Je naprosto podivné, jak jste vyfabulovala můj postoj k turistům ze Saska. Slovo "Skobčák" v mém komentáři nenajdete. Vaše servírka to může těžko komentovat, protože jsem ji ráno před odjezdem jen zahlédl, když nás pozdravila ze dvěří kuchyně. Máte snad u stolů odposlechy? Když tak důsledně archivujete vyjádření hostů. Další věcí je mé "psaní v recenzích." Napsal jsem nějakou recenzi poprvé. No, je opravdu složité s takovou osobou jako Vy diskutovat v zájmu zlepšení služeb. Za večeři jsem skutečně poděkoval (Jsem asi slušný člověk) a je s podivem, jak si pamatujete každý talíř každého hosta. Mimochodem dva knedlíky jsem na talíři ponechal k Vašemu dalšímu využití. Obdivuhoné!! I když pravda- zase tolik jich asi nebude. Myslím, že cokoli bych (kromě úchvatné pochvaly) napsal, Vy účelově až přisprostle převrátíte (viz. předpokládané hygienické kolize přestárlého hosta, zapšklého čecháčka, který si nevidí na špičku nosu). Všimla jste si paní majitelko, že já Vás ani kohokoliv jiného nečastuji takovým hodnocením, i když bych se mohl mnohé o Vás domnívat? V tom je rozdíl mezi slušným člověkem a člověkem neslušným. Vlastně je mi Vás docela líto. Abych tedy shrnul to podstatné - zima, zápach a zastaralé vybavení. To asi neoddiskutujete. Ostatní jsou emoce a pocity. Je na každém kdo čte vaše řádky, jestli bude chtít být Vaším hostem. Z obsahu a dikce Vaší reakce je Váš vztah k hostům víc než patrný. reagovat