Napsat recenzi

návrat do zotavovny ROH , 80 léta ..

Recenze hotelu Hotel Jef *** (Česko - Ústecký kraj - Doubice)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2021
Přečteno: 269x
Recenze se líbila: 162 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Chtěli jsme podpořit místní ekonomiku a místo do Rakouska zajeli do DOUBICE.

Obec zajímavá, hotel JEF ještě zajímavější, dobrodružnější. Hotel, kde je na prvním místě majitelka a host...ten poslední.

Ubytování  průměrně (3,6/5)

Jedním slovem zvláštní. Když už byla provedena rekonstrukce sprchového koutu, proč tam vracet igelitový závěs? Když už byl vyměněn vypínač v koupelně, proč ne i na WC?.

Skříně sice ano, ale jen jedna polička, dále tyč a 4 čtyři ramínka..mnoho místa pro kufr. Proč lepit na vnitřní parapet koberec? TV sice ano, ale uhlopříčka tak 30 cm. Lednička žádná, prý není na žádném pokoji... Na netu se dá zakoupit do 4000 Kč. To není až tak finančně náročné. Takže i když si v restauraci zakoupíte víno, nemáte kde vychladit.

Z nabídky hotelu: Dospělý- noc se snídaní: 550, polopenze 650, plná penze 700.

Dítě ( 3-10) noc se snídaní 290, polopenze 330, plná penze 430 !!! proč u dítěte rozdíl 100,- mezi polopenzí a pl. penzí? Když u dospělého činí rozdíl pouhých 50? Navýšil bych mírně ceny za ubytování ... a dal k snídani i teplé mléko a chutnější kávu...a koupil ledničky do pokojů.

Strava a stravování  průměrně (3,9/5)

Zvláštní: Měli jsme polopenzi: Děti si objednaly k večeři palačinku. Dospělá porce- 1 (jedna) palačinka :-), dětská porce měla být tedy správně 1/2 palačinky:-), ano, v kuchyni se slitovali a dítě obdrželo JEDNU celou palačinku. První den pobytu - večeře - pro dítě přesolený květák. Dobrý, dospělák promine, zkonzumuje, ale dítě to nesní. Proběhla reklamace u recepční,nabídla náhradu, s díky odmítnuto. V čase reklamace přišel číšník ve džínách a začal stravu vychvalovat, jak ostatním chutná...

Snídaně se podává od 08,00 do 10,00...spíše bych napsal od 08,00 do 08,10...pak není nic:-). V jídelně špinavá okna, ale to nikdo z personálu nevidí...

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,7/5)

Vybavení- využito jen neupravené parkoviště.

Personál hotelu: arogantní číšník ( nejspíš syn arogantní majitelky)

recepční- starší dáma, ochotná, ale asi jinde ve svém životě nebyla, žije tam ve svém akváriu a nevnímá okolí...zašlé jídelní lístky ve vitrínách, otrhaná venkovní vlajka-asi vlajka hotelu?..vyvěšená před mnoha lety. Údržbáře bych asi zaplatil víc, nebo propustil. Všude plevel, neupraveno. Přitom stačí málo..jen se ohnout a vytrhat, polít přípravkem proti plevelu...

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (3,3/5)

pobyt srpen 2021- položka nehodnocena.

Okolí hotelu  průměrně (4,7/5)

Rozdělil bych na etapy:

5 m - od zotavovny ROH - všude plevel, stůl na ping pong - bez natažené siťky, stůl vodováhu neviděl roky. Když přijíždíte, první co uvidíte několik poutačů na baráku a plevel.

25m - to už je lepší, rybník, jiné budovy

100m - už dobré

a dále...NP nádherné

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

Nikoho nezrazuji od návštěvy. Jen zvažte, kde utratit své penízky.

Hotel vhodný pro dobrodruhy a pro vyznavače 80 let minulého století..

Nic ve zlým, příště DOUBICE ano, ale néé hotel JEF.

Rada do života: v centru obce se dobře vaří, obsluha ochotná...

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 51
z 70 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Ústecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání