Hotel Jesenice raději ne
Recenze hotelu Hotel Jesenice *** (Česko - Středočeský kraj - Jesenice u Rakovníka)
Hodnocení: |
průměrně:
3,8/5
|
Autor: |
Jana štěpánková |
Vloženo: |
6. 10. 2015 |
Pobyt: |
červen 2015 |
Přečteno: |
713x |
Recenze se líbila: |
488
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Hotel Jesenice už nikdy více.
Ubytování
průměrně
(4/5)
nic moc.
Strava a stravování
průměrně
(3,6/5)
na první pohled stolování ve "skleníku" vypadá honosně, ale jakmile Vám přinesou jídlo na talíři, nadšení opadne - mražené polotovary to jistí a i přesto na jídlo čekáte klidně i hodinu. O "příjemnosti" obsluhy ani nemluvě, když se servírky zeptáte, zda si můžete (po 30minutách) objednat, tak Vám odsekne, že má jen dvě ruce a že ne nemůže rozkrájet.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,9/5)
personál hotelu neprofesionální, velké zklamání! Měla jsem pocit, jako bych slečny na baru a ty které nás obsluhovali u večeře obtěžovala tím, že jsem si vybrala právě tento hotel.
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
průměrně
(2,6/5)
není
Okolí hotelu
průměrně
(4,5/5)
okolí je fantastické a kouzelné, hlavně pro milovníky bicyklů.
Celkový dojem
průměrně
(3,8/5)
nedoporučila bych tento hotel okolí rozhodně ano!
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 37 z 58 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Andrea Alblová : Sem už ne - 29. 6. 2020 19:28
Dobrý den, je to pro nás velké zklamání. Jsem tu druhým dnem a při večeři kdy jsem si dala játra jsem v nich našla zapečený vlas. Chápu, že se to snad i muže stát, ale odpověď personálu, že se to stane jak to jídlo nosí a vaří mi tedy vůbec nepřidá správná a vůbec mě neuklidnila . Kdyby proběhla aspoň omluva a nabídka jiného jídla neřekla bych ani slovo. Myslím, že by nebylo od věci nosit na hlavě pokrývky a profesionální přístup personálu. reagovat