Neubytovali mě , šokující arogance pana majitele
Recenze hotelu Penzion U Tuláka (Česko - Středočeský kraj - Dobřichovice)
Hodnocení: |
průměrně:
3,4/5
|
Autor: |
Hana D |
Vloženo: |
13. 5. 2019 |
Pobyt: |
květen 2019 |
Přečteno: |
98x |
Recenze se líbila: |
271
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
nekorektní jednání majitele
Ubytování
průměrně
(3,8/5)
neubytovali mě , nekorektní jednání a lži
Strava a stravování
průměrně
(3,4/5)
nevím
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,2/5)
přístup majitelů nekorektní a arogantní
Okolí hotelu
průměrně
(3,8/5)
nevím
Celkový dojem
průměrně
(3,4/5)
šokoval mě
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 3 z 5 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Jaroslav Šváb: Reakce penzionu - 2. 10. 2019 10:43
Dobrý den všem, nevím, co k tomuto komentáři dodat. Možná neubytovali - nebylo místo. Nebo opět poškozující recenze, nebo osoba nespolehlivá, problematická - nevím, jak si vyložit nařčení arogance a lží. Možná působila jako osoba závislá - také se nám to stalo. Opravdu nevím. Opět konstatuje pouze jedno. Některé recenze nemají nic společného s korektností, je zde pouze vidět mentalita některých lidí. Závist, hloupost, možnost někoho poškodit apod, to je dnešní trend. Samozřejmě ne vždy se vše povede a všem se nadá vyjít vstříc, to je ale život, každý máme jiné představy a nároky. Mějte se, Šváb- vedení penziónu. reagovat