Pobyt na víkend
Recenze hotelu Hotel Na Ostrově (Česko - Středočeský kraj - Beroun)
Hodnocení: |
průměrně:
2,3/5
|
Autor: |
david |
Vloženo: |
3. 9. 2015 |
Pobyt: |
září 2015 |
Přečteno: |
153x |
Recenze se líbila: |
513
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
První dojem z hotelu (interiérů, pokoje) byl strašný! Pokoj nebyl uklizený, ve strašném stavu sociální zázemí pokoje i další vybavení. Rozhodně neodpovídající kategorii ***.. Na recepci lidé vesměs neochotní a nepříjemní.
Ubytování
průměrně
(2/5)
viz výše
Strava a stravování
průměrně
(2/5)
Snídaně v rámci pobytu byly dobré, výběr velký, kvalita průměrná. Zázemí prostředí pro snídaně ve starším, neudržovaném stavu.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(1,7/5)
Neznalost a neochota
Celkový dojem
průměrně
(2,3/5)
Jistě se lze o hotel lépe starat, to do jakého pokoje jsou schponi ubytovat klienty, kteří jim tam nechají 3300,-/3dny (nic levného, s polopenzí), je zarážející..
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 1 z 3 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.