Otřesné jednání a přístup majitelky
Recenze hotelu Hotel Relax Park Modrá Stodola **** (Česko - Praha a okolí - Praha)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Nikol Mouchová |
Vloženo: | 5. 6. 2024 |
Pobyt: | červen 2024 |
Přečteno: | 6x |
Recenze se líbila: | 41 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Tato recenze je pravděpodobně ovlivněna vztahem jejího autora k provozovateli hotelu.
Pokud uvažujete o svatbě zde, obrňte se trpělivostí, tolerancí a mějte to trochu na háku. Nechtějte a nečekejte moc a zaplaťte co nejvíc. Místo krásné, ale to je vše.
Nemůžu hodnotit část služeb, jelikož jsme zde svatbu nerealizovali. To, co se odehrávalo během řešení detailů a smlouvy nás naprosto zklamalo, otrávilo a odradilo.
Děsili jsme se kvality poskytovaných služeb a báli jsme se, že bychom měli zkaženou svatbu. A nebo třeba ne, ale za 135tis to riskovat nebudu.
Když někdo není schopný dělat správně malé věci a detaily, jaká je pravděpodobnost, že dělá dobře i ty velké věci? Chtěli jsme tomu dát šanci. Přečetli jsme si recenze a říkali si, jen pár negativních, víc pozitivních. No.. bohužel, to co se píše v těch negativních, se ukazuje, že je pravda a opravdová tvář paní majitelky. Pravá ruka neví co dělá levá a ještě se na sebe navzájem vymlouvají. Jestli něco nechcete zažít na svůj svatební den, tak je to tohle. Alibistické výmluvy „ke mě se dostalo“ nebo „já nevím co vám tam kolegyně vyplňuje a píše“ a člověk hned ví, že je něco špatně.
Ubytování
Smlouvy na svatbu standardně neuzavírají, ale když si ji vyžádáte, nejsou proti. Když chcete znát praktické detaily jako kolik personálu bude na místě k dispozici, tak je problém. Je to přece jejich interní záležitost, do které vám jako platícím nic není. Jediné co jsme chtěli bylo do smlouvy uvést že budou 1-3 lidi na place. Najednou je problém ke smlouvě přidat jako přílohu veškerou proběhlou emailovou komunikaci, aby bylo podepsané jako součást smlouvy vše domluvené. Když si člověk začne stěžovat na neschopnost asistentky vyplnit jednu tabulku na x pokusů správně, paní majitelka dá ráda najevo, jak nevýznamná pro ně vaše svatba je. V telefonu se ohání frází, že je svatba velmi intimní záležitost, ale cítila jsem z ní opak. Rádi malé a levné svatby porovnávají s těmi za půl milionu. Mými slovy- moc na tobě nevyděláme, tak moc neotravuj.
Strava a stravování
Prvotní zálohu jsme složili ještě před řešením prvních detailů a objednávkového listu. Pak to začalo. Osobní schůzky řeší majitelka, email a tabulky dělá asistentka. Asistentka nemá služební mobil, na pevné lince jsem jí za celou dobu nezastihla ani jednou. Na recepci pracuje mladý pán, velmi milý a ochotný. Ten s vámi taky může do tabulek, i vám je rád upraví a pošle třeba v trochu jiném formátu, což jsem ocenila, kvůli nepropisování vzorců. (Předpokládám, že se jedná o syna paní majitelky. Narozdíl od ní, ale vysvětluje věci logicky a nemá opovrhující poznámky). Nakonec se z něj vyklubal svatební manažer, který náš den měl mít na starost. To jsme se ale dozvěděli až na schůzce, kde jsme se vzájemně rozloučili.
Opakovaně se v objednávkovém listu objevují položky, na které přicházím postupně při dalších a dalších korekcích, které nám účtují navíc, nebo jsme si je vůbec neobjednali. Na jednom listu je hostů 38, na dalším už nám ale účtují za 41. Na otázku “Proč nejste schopni tabulku 1:1 udělat dle zadání z naší osobní schůzky?” majitelka odpovídá “Jsme zvyklí že se tohle vždycky mění, tak to neděláme přesně”.
Na úvodní schůzce si doobjednám 5 kg miniřízečků, mix kuřecí a vepřové 50/50. V objednávkovém listu jsou to jednou 2,5kg celkem, pak nám to pro změnu opraví na 10kg celkem. Majitelky odpověď je “No ona si to kolegyně jinak vyložila”. Stejně jako kolegyně přehlíží některé kladené otázky v mailu.
Naše plánovaná útrata měla být 135tis kč a v ceně prostory, catering, nealko + pár lahví alko, personál v malém počtu a jeden pokoj na ubytování a příprava svatebního místa k obřadu. 38 hostů.Je to paní majitelce málo a nebojí se to říct. “Neberete si od nás žádné další služby, jste malá svatba, za málo peněz a vaše požadavky jsou oproti jiným nadstandardní”. Jo.. protože mít uzavřenou smlouvu a specifikované služby a jejich přesný rozsah, je evidentně nadstandard.
Vybavení, služby a personál hotelu
Den před poslední schůzkou řekla do telefonu ironicky “Těšíme se na vás zítra, budeme tady všichni, já, kolegyně (jméno asistentky). a pan (jméno kolegy)” (do té doby o panu kolegovi nikde byla ani zmínka a nevěděla jsem, kdo to je). Na schůzku suveréně přichází sama a po dotazu, kde jsou ostatní, tvrdí, že nic takového neříkala. Když jsem se ohradila, že to sama říkala, řekla, že jiný kolega zachvíli přijde a pani asistentka tam není.
To je jako se svatbami, jednou tvrdí že jich dělají 50 ročně a jednou tvrdí 2-3 týdně.
Přiznává, že při takovém objemu svateb, jim nějaké věci utíkají. Chápu to. Ale vzhledem k arogantnímu jednání paní majitelky, odpovídám, že by jich teda asi neměli dělat tolik když to nezvládají.
Na závěr schůzky jsem jim poděkovala za jejich úsilí a že si vážím jejich času a že nám pomohli si udělat představu o našem dni, jak má vypadat a co všechno je kolem svatby potřeba zařídit. A za to opravdu děkuji. Hlavně za to, že víme, jak to rozhodně mít nechceme. Bereme tuto zkušenost jako hodnotnou.
Je potřeba zmínit, že jsme se dohodli na oboustranném odstoupení od smlouvy a paní majitelka nám podepsala potvrzení o vrácení zálohy.
Zmiňovali sice, že to standardně nedělají, ale vyjímečně nám vyjdou vstříc.
Za celou dobu schůzky byla paní majitelka jediná kdo křičel a rozčiloval se, bylo to trochu úsměvné. Po rozloučení opět poznámky o našich nadstandardních požadavcích a nenechala si ujít příležitost k poznámce a s úsměvem na rtech povídá “Mě už stačilo, když jsem vás tady viděla jak jste chutnala ten dort s mascarpone a to byla pro mě úplně konečná a víc už jsem nepotřebovala”
Objednali jsme si ochutnávku svatebního dortu s dvěmi náplněmi. Původně ochutnávka měla být 13.4. od 15:00 a ten den dopoledne nám paní asistenka napsala email, že se ruší.
Nového termínu ochutnávky jsem se musela dožadovat několika emaily. Sami ho nenabídli.
Objednávka zněla "Vanilkový korpus a 2 krémy - mascarpone a jogurtový"
Paní majitelka přichází s dvěma RED VELVET dortama!
No světe div se, když nám přinese něco úplně jiného než jsme si objednali a ještě to opravdu není dobrý, bohužel ještě neumím lhát lidem do očí a při představě, že zaplatím 10 tisíc za dort kterej mi ani nechutná, mi do smíchu nebylo. Paní majitelka si myslí, že její dodavatelé jsou asi nejlepší na světě, opak je bohužel pravdou. Možná to peče sama, proto jí to tak popudilo.
Okolí hotelu
Nejvtipnější na tom je celý jejich web a prezentace, kde slibují hory doly, poradenství, profesionalitu, (!25 let zkušeností! ale že před 12ti lety krachovali, to neřekne), pomoc a člověk tak má dojem, že když dělá svatbu jednou za život, stojí to spoustu peněz, tak že se může spolehnout na ně, protože jsou profíci. Teď se usmívám, jak naivní jsem byla. Díky bohu, že jsem se na všechno ptala, vše co bylo špatně, jsem chtěla opravit a všechny dohody a informace jsem chtěla mít černé na bílém a vytištěné jako přílohu smlouvy. Kdybych do nich neryla na základě jejich reakcí, které v nás vyvolaly pochyby a nedůvěru v jejich služby, na to jací doopravdy jsou, bych přišla moc pozdě a byla bych akorát naštvaná a smutná. Teď jsem šťastná a opět se na svou svatbu těším a nemusím se strachovat, co mi v můj den zkazí, zničí, nebo naúčtují navíc. Přesně taková očekávání jsem měla v tu chvíli, když jsme se rozhodovali, jestli s nimi pokračovat ve spolupráci nebo ne.
Další problém nastal při vrácení zálohy.
Vzhledem k tomu, že měli uhradit platbu do 29.5., ale nic mi nepřišlo, tak jsem 30.5. ráno do několika facebookovýmh skupin zaměřených na svatební tématiku přidala naskenovanou podepsanou dohodu o odstoupení od smlouvy a vrácení zálohy (a do datovky poslala předžalobní výzvu). Reakce lidí byly různé, no za pár hodin měly příspěvky tisíce shlédnutí a desítky komentářů. Objevili se zde další lidi, kteří měli zkušenost s objektem, někteří pozitivní, někteří negativní.
Jakmile si toho mediálního lynče všimli (někdo jim to poslal mailem), volala paní majitelka mojí tetě, která k nim shodou okolností jezdí obchodně. V hovoru zaznělo, že už peníze poslali a že je osočuju neprávem. Teta ji tedy vyzvala, ať pošle výpis z účtu, ten je přeci průkazný. Také v hovoru zaznělo, že mi paní majitelka V PRÁCI UDĚLÁ PEKLO!
Nato mi po chvíli opravdu volá kolegyně z práce, že se na firemním Google profilu objevily negativní recenze zmiňující mé jméno, jestli se jedná o můj soukromý spor a někdo se snaží poškodit mé jméno, nebo to souvisí s něčím jiným. Smála jsem se, protože jsem tohle od paní v důchodu a „profesionála“ opravdu nečekala.
Má kolegyně se do objektu dovolala a chtěla mluvit s paní asistentkou, která recenzi napsala hloupě pod svými iniciály, a chtěla jí upozornit, že má osobní spor řešit semnou a nezatahovat do toho firmu, která s tím nemá nic společného a tudíž se jedná o veřejnou pomluvu. Nicméně do telefonu se jí představila pod podobným příjmením a říkala, že vůbec o ničem takovém neví a celou dobu hovoru z mé kolegyně dělala blbce.
No, vrátím se zpět k platbě - přišel mi do emailu výstřižek z banky, jako potvrzení o provedení platby. Nikde na výstřižku nemůžu najít své číslo účtu a znovu kontroluju banku, ale opravdu peníze na účtě nemám. Po pozornější kontrole si všímám, že se jedná o BANKOVNÍ ÚČET MAJITELKY, VEDENÝ U JINÉ BANKY. Začala jsem se smát nahlas a nevěřila svým očím. Odepsala jsem na email, že mají číslo účtu špatně a pak už peníze konečně dorazily. Z Facebookových skupin jsem příspěvky o nezaplacené záloze odstranila, jelikož už peníze mám vrácené, ale takovouhle dohru jsem fakt nečekala. Nikdy za celou mojí pracovní kariéru kdy se pohybuju v obchodu a gastru, jsem se nesetkala s tím, že by někdo udělal za celou transakci tolik přešlapů, omylů a chyb. Absolutně nechápu, jak jsou schopní takhle fungovat a ještě se uživit a mít spokojené zákazníky.
Celkový dojem
No abych to shrnula a uzavřela, místo je tu krásné, vše vypadá skvěle a spousta lidí chválila jídlo. Určitě si přečtěte i ostatní recenze, než se tu rozhodnete mít svatbu. Jediný normálně komunikující je tady syn majitelky. Za celou dobu byl jediný, kdo reagoval normálně, o co jsem ho poprosila, s tím mi vyšel vstříc a na konci mě mrzelo, že se musí omlouvat za chyby ostatních.
Ráda se případně podělím o další detaily, veškeré podklady v emailu nebo kontakt na lidi, kteří mají stejnou zkušenost, nebo bohužel nestihli zdrhnout včas a s majitelkou řešili spory právní cestou. Veškeré uvedené informace mohu doložit a bohužel se nejedná o výmysl za účelem pomluvy objektu nebo majitelky. Jedná se o subjektivní zkušenost z mého pohledu a o mé doměnky, poznámky a nenaplněné očekávání.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 23 z 36 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »