Napsat recenzi

Nepříjemný a arogantní pan provozní/ majitel

Recenze hotelu Hotel Čertův Mlýn **** (Česko - Plzeňský kraj - Železná Ruda)

Hodnocení:
průměrně: 2/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2024
Přečteno: 5x
Recenze se líbila: 41 čtenářům
Fotografie: 3
Videa: 0
Komentáře: 3

Otřesný přístup pana *** , je arogantní a nepříjemný. Měl by se nad sebou zamyslet. Žádná vaše prosba není vyslyšena. Vše je problém. Nikdy více.

Ubytování  průměrně (3,1/5)

Retro ale to dle fotek čekáte. Vše by chtělo větší údržbu.

Strava a stravování  průměrně (2,6/5)

Snídaně dobrá kromě otřesné kvality kávy a pro děti pouze černý čaj.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,6/5)

Bazén je pěkný. Tenisové hřiště neupravené. Pískoviště pro děti zarostlé. Servírka v jídelně se snaží.

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (4/5)

Okolí hotelu  průměrně (4,8/5)

Možnost mnoha výletů.

Celkový dojem  průměrně (2/5)

Díky otřesnému chování pana *** mě zde už nikdo neuvidí. Nedoporučuji!!!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 2
z 9 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Rudolf LATKA: odpověď na Vaši recenzi - 17. 8. 2024 11:40

Dobrý den paní Mojková nebo paní Blahoutová, ano, máte pravdu, jak jsem Vám sdělil, je na snídani buď černý nebo ovocný čaj, vždy po pár dnech toto měníme a není možné vždy se trefit do chutí klienta. I já bych mohl popsat Vaše chování při odchodu ze snídaní a Vaše drobné svačinky které jste opatrně aby Vás personál neviděl připravovala a "cpala" do tašky. Bohužel to bylo trapné a úsměvné zároveň. Nechtěl jsem Vám dělat ostudu před hosty a tak patrně tato recenze je především reakcí na skutečnost, že jsem si dovolil Vám svačinu naúčtovat. To je to jádro problému. No nic. Myslel jsem, že to je tímto vyřešené a pro mne uzavřené, ale je vidět, že Vy nechcete tento drobný a úsměvný prohřešek zamést pod koberec. Je mi líto, že neustále musím řešit krádeže - jak jinak to nazvat, ze snídaní. Postačilo se jen zeptat a domluvit, umožňujeme po dohodě svačiny, ale až po vzájemné dohodě. Ne po tom co jste předváděla Vy. reagovat

Hosté : Jak jinak se bránit pravdě, než urážkou hosta! - 17. 8. 2024 12:50

Vážený pane Latko, je velmi smutné, že musíte urážet a očerňovat hosty. Důrazně upozorňuji, že se jednalo o 2 suché rohlíky, které byly umístěny v ošatce pouze pro náš stůl. V žádném případě se nejednalo o žádné svačinky, jak uvádíte. Dokažte mi, že to tak nebylo! Den předtím bylo možné si odnést napoj. Večer mi servírka dovolila, abych si nedopitý nápoj odnesla pro dítě na pokoj. Jeden den to jde a druhý ne. Jak jinak se bránit pravdě, než urážkou hosta! Prosím vyjádřete se také ke stavu hřiště a pískoviště. A vysvětlete, proč jste na nás zvyšoval hlas, když jsme si zapomněli vytisknout voucher. Ukázala jsem vám ho na mobilu, případně bych jeho vytisknutí zajistila. reagovat

Latka: Opravdu ?! - 17. 8. 2024 13:15

Dobrý den, snídaně jsou formou švédského stolu, nikdy se nic neodnáší, tak je to všude. Pokud i přesto chcete, umožňujeme to, je to napsané na restauraci. Pokud jste si něco k pití objednala večer, je to zcela něco jiného než snídaně. Zde si svou objednávku platíte a samozřejmě si nedopité nápoje můžete vzít sebou. Nemusím Vám nic dokazovat, nic se prostě ze snídaní nebere, pochopte to už prostě jednou a navždy. Pravda je taková jaká je, nikoho neurážím, jen konstatuji fakta. Tenisové kurty již neprovozujeme ani nenabízíme k nájmu - nebo máte jiné informace. Ano, pískoviště je obklopené travou a ta roste. Bohužel je to tak. Pokud se týká vytištění voucheru je to na něm vytištěné - je to doklad z CK přes kterou jste si pobyt objednala a ta to tam má uvedené (předložte vytištěný voucher). Proto jsem se po něm ptal, to je snad logické. Zcela jistě jsem na Vás nezvyšoval hlas paní, to by vypadalo zcela jinak, věřte mi. Je s podivem, že tuto Vaši patálii chcete stále rozebírat. Prostě prosím pochopte - ze snídaní formou bufetu se nikdy a nikde nic neodnáší. Děkuji a Přejipříjemný den reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Plzeňský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání