Nepříjemný a arogantní pan provozní/ majitel
Recenze hotelu Hotel Čertův Mlýn **** (Česko - Plzeňský kraj - Železná Ruda)
Hodnocení: |
průměrně:
2/5
|
Autor: |
Rodina s dětmi |
Vloženo: |
15. 8. 2024 |
Pobyt: |
srpen 2024 |
Přečteno: |
4x |
Recenze se líbila: |
31
čtenářům |
Fotografie: |
3 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
3 |
Otřesný přístup pana *** , je arogantní a nepříjemný. Měl by se nad sebou zamyslet. Žádná vaše prosba není vyslyšena. Vše je problém. Nikdy více.
Ubytování
průměrně
(3,1/5)
Retro ale to dle fotek čekáte. Vše by chtělo větší údržbu.
Strava a stravování
průměrně
(2,6/5)
Snídaně dobrá kromě otřesné kvality kávy a pro děti pouze černý čaj.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,6/5)
Bazén je pěkný. Tenisové hřiště neupravené. Pískoviště pro děti zarostlé. Servírka v jídelně se snaží.
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
průměrně
(4/5)
Okolí hotelu
průměrně
(4,8/5)
Možnost mnoha výletů.
Celkový dojem
průměrně
(2/5)
Díky otřesnému chování pana *** mě zde už nikdo neuvidí. Nedoporučuji!!!
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 2 z 9 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Rudolf LATKA: odpověď na Vaši recenzi - 17. 8. 2024 11:40
Dobrý den paní Mojková nebo paní Blahoutová, ano, máte pravdu, jak jsem Vám sdělil, je na snídani buď černý nebo ovocný čaj, vždy po pár dnech toto měníme a není možné vždy se trefit do chutí klienta. I já bych mohl popsat Vaše chování při odchodu ze snídaní a Vaše drobné svačinky které jste opatrně aby Vás personál neviděl připravovala a "cpala" do tašky. Bohužel to bylo trapné a úsměvné zároveň. Nechtěl jsem Vám dělat ostudu před hosty a tak patrně tato recenze je především reakcí na skutečnost, že jsem si dovolil Vám svačinu naúčtovat. To je to jádro problému. No nic. Myslel jsem, že to je tímto vyřešené a pro mne uzavřené, ale je vidět, že Vy nechcete tento drobný a úsměvný prohřešek zamést pod koberec. Je mi líto, že neustále musím řešit krádeže - jak jinak to nazvat, ze snídaní. Postačilo se jen zeptat a domluvit, umožňujeme po dohodě svačiny, ale až po vzájemné dohodě. Ne po tom co jste předváděla Vy. reagovat