Pobyt v hotelu Špičák
Recenze hotelu Orea Hotel Špičák *** (Česko - Plzeňský kraj - Špičák)
Hodnocení: |
průměrně:
4/5
|
Autor: |
Jirka |
Vloženo: |
22. 5. 2013 |
Pobyt: |
květen 2013 |
Přečteno: |
296x |
Recenze se líbila: |
512
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Spokojennost, jak s ubytováním, tak se službami.Dovolená proběhla bez problémů a k plné spokojenosti.
Ubytování
průměrně
(4,6/5)
Čistota vhodné zařízení,dostatečné prostory.
Strava a stravování
průměrně
(4,1/5)
Stravování formou bufetu,na slušné úrovni vzhledem k ceně pobytu, horší, ale ne špatné obědy.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,6/5)
Dobré vybavení hotelu,ochotný personál.V pobytu byly i welnes služby-vynikající!
Okolí hotelu
průměrně
(4,3/5)
Vše v kopcích, kromě okolí hotelu,možnost procházek. Do města/Železná Ruda/ asi 6 km.
Celkový dojem
průměrně
(4/5)
Vzhledem k ceně pobytu /nákup FM/ doporučuji tento hotel.
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 8 z 10 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Jarka: Horizont, Špičák - 23. 8. 2014 14:51
Hotel svým vybavením odpovídá době vzniku - 80. letům. Zařízení rozhodně neodpovídá vysokým cenám, bohužel ani přístup personálu. Pokoj během týdenního pobytu nebyl uklizen ani jednou, činnost pokojských se omezila pouze na vysypání koše 2x během pobytu. reagovat