recenze na hotel Kolibřík
Recenze hotelu Hotel Kolibřík **** (Česko - Plzeňský kraj - Špičák)
Hodnocení: |
průměrně:
2,7/5
|
Autor: |
monika |
Vloženo: |
19. 9. 2022 |
Pobyt: |
září 2022 |
Přečteno: |
40x |
Recenze se líbila: |
94
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Tento hotel v žádném případě nedoporučuji ,ani svému největšímu nepříteli. Měli jsme zaplacený víkend pá -ne. Po příjezdu na "recepci" nám bylo oznámeno, že pro malý počet hostů ( 6) ,nebude otevřena restaurace ani vinárna .Venku 4 stupně ,ale tam se topit pro 6 lidí nebude .Vnitřní prostory zatuchlé ,vše nasáklé výpary z kuchyně a kouřem. Vybavení z dob komunismu...nábytek,koberce,ubrusy...hrozné. Jídlo byl pro nás také šok.Snídaně k pláči : 6 párků uvnitř miniaturní dózičky,talířek se salámy a sýry. Vše na stolku o velikosti 1m. Po večerním příjezdu a nočním mrznutí, po šoku ze snídaně jsme okamžitě odjeli.
Ubytování
průměrně
(2,4/5)
pokoj celkem ušel ,televize miniaturní tak 30 let stará ,
Strava a stravování
průměrně
(2,7/5)
hrůza
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,6/5)
hrůza
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
průměrně
(4/5)
Okolí hotelu
průměrně
(4,1/5)
Celkový dojem
průměrně
(2,7/5)
katastrofa
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 13 z 29 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.