Napsat recenzi

Jeden velký omyl

Recenze hotelu Hotel Kolibřík **** (Česko - Plzeňský kraj - Špičák)

Hodnocení:
průměrně: 2,7/5
Vloženo:
Pobyt: září 2017
Přečteno: 295x
Recenze se líbila: 309 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Již nikdy více, zde se zastavil čas.

Ubytování  průměrně (2,4/5)

Samotný pokoj docela dobrý, čistý, základní vybavení, ale vrzající postele. Za to koupelna a toaleta něco strašného. Odbyté pokrývačské a čistící práce, vanička ve sprchovém koutě stará, prasklá, při vchodu do pokoje zápach z odpadu.

Strava a stravování  průměrně (2,7/5)

Naštěstí jsme měli pouze snídani, ALE káva byla obarvená voda, čaj zapáchající. Raději jsme večeřeli jinde. Nejlepší byla paní na recepci.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,6/5)

Vybavení odpovídá z 80. let minulého století.

Okolí hotelu  průměrně (4,1/5)

Krásné okolí, na horách je snad všude hezky.

Celkový dojem  průměrně (2,7/5)

Nedoporučuji, souhlasím, že je to pro sebevrahy.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 13
z 29 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Plzeňský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání