Jeden velký omyl
Recenze hotelu Hotel Kolibřík **** (Česko - Plzeňský kraj - Špičák)
Hodnocení: |
průměrně:
2,7/5
|
Autor: |
Jarka |
Vloženo: |
2. 10. 2017 |
Pobyt: |
září 2017 |
Přečteno: |
295x |
Recenze se líbila: |
309
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Již nikdy více, zde se zastavil čas.
Ubytování
průměrně
(2,4/5)
Samotný pokoj docela dobrý, čistý, základní vybavení, ale vrzající postele. Za to koupelna a toaleta něco strašného. Odbyté pokrývačské a čistící práce, vanička ve sprchovém koutě stará, prasklá, při vchodu do pokoje zápach z odpadu.
Strava a stravování
průměrně
(2,7/5)
Naštěstí jsme měli pouze snídani, ALE káva byla obarvená voda, čaj zapáchající. Raději jsme večeřeli jinde. Nejlepší byla paní na recepci.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,6/5)
Vybavení odpovídá z 80. let minulého století.
Okolí hotelu
průměrně
(4,1/5)
Krásné okolí, na horách je snad všude hezky.
Celkový dojem
průměrně
(2,7/5)
Nedoporučuji, souhlasím, že je to pro sebevrahy.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 13 z 29 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.