Napsat recenzi

Hotel Lyer modrava

Recenze hotelu Pivovar Modrava (Česko - Plzeňský kraj - Modrava)

Hodnocení:
průměrně: 2,6/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2023
Přečteno: 3x
Recenze se líbila: 100 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Dobrý den, ráda bych vám napsala zpětnou vazbu, abyste se mohli do budoucna posouvat v kvalitě vašich služeb. Velmi milá paní kudrnatá blondýnka na recepci, hezky nás uvítala a doporučila nám tipy a rady. První, co nás zarazilo platba pouze v hotovosti, u 4* hotelu dneska už poměrně neobvyklé. . bohužel, jedno velké zklamání. Velmi těžíte a profitujete z vašeho krásného umístění v srdci modravy, ale kvalitou služeb na váš ceník bohužel nedosahujete. Jako člověk z oboru gastronomie, co prošel hotely a restauracemi mám na srdci vám toto všechno sdělit, abyste se mohli na základě těchto nedostatků možná i posouvat kvalitou služeb dále, protože poměr kvalita a cena se v dnešní době řeší.

Ubytování  průměrně (3,5/5)

Na pokoji žadný fén ani malá lednička na vychlazení nápojů, dnes už tedy dosti neobvyklé - to už vetšinou mívají i 3*, ale pořád ještě dobré

Strava a stravování  průměrně (2,7/5)

Ale co nás opravdu nepotěšilo byly snídaně a obsluha restaurace. První den k večeři jsme čekali nejdříve na obsluhu dosti dlouho a na terase sedělo pouze pár stolů, poté teprve jídelní lístek, pak než se objednalo, na vše dost času, což na dovolené sice nevadí, ale jen do určitého času. A pivo nám bylo přineseno asi tak minutu před jídlem. Z baru mezitím neodešel jeden jediný nápoj, jak se můžou dvě třetinky piva čepovat stejně dlouho, jako uvaření dvou jídel? Obsluha velmi velmi laxní. Ale snídaně byla teprve terno. Máme opravdu zcestováno v čechách i v zahraničí. Týden před vámi jsme cestovali po Luhačovicích a snídaně v obyčejném penzionu a apartmánu byly bohatší a pestřejší než u vás, bohužel. Opět musím napsat, že na 4* hotel za 5000kč na 2 noci, to byla opravdu ostuda. Nemám problém snídat klidně jeden obyčejný rohlík se sýrem, ale prostě ne ve čtyřhvězdě, u vás jsme očekávali mnohem více. ,,Džusy,, z postmixu nějaký nedobrý sirup, dva druhy pečiva bílý rohlík a bílý chleba, jedna miska zeleniny, nějaké pokupované taveňáky a paštiky. Ovoce v 8:15 nebylo, obsluha se mezi sebou dohadovala, že už ovoce není a že na hlavní bufet přesunou borůvkovou buchtu z bočního kulatého stolku. Nevím jak je nagramážované ovoce, že dojde po 30 minutach snídaní a to ho ani všichni neměli. Buchta byla zespoda úplně černá a spálená. V 8.30 už byl k dispozici už jen džus mulťák, všechny ostatní džbány byly prázdné - vždyť už za hodinu snídaně končily.....a teplý bufet - vejce míchaná samozřejmě úplně vyschlá, vejce volská, vejce na tvrdo - možná trochu moc vajec na úkor ostatních možností. Dále klobásy a nevypečená slanina....žádné fazole, žádné žampiony, žádné párečky nebo bramborové rösti....

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,9/5)

Personal v restauraci nic moc.

Okolí hotelu  průměrně (4,2/5)

Celkový dojem  průměrně (2,6/5)

Neurazí, nepřekvapí, zpátky už se nevrátíme.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 9
z 19 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Plzeňský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání