Napsat recenzi

Hodnocení pobytu

Recenze hotelu Hotel Modrava *** (Česko - Plzeňský kraj - Modrava)

Hodnocení:
průměrně: 3,3/5
Vloženo:
Pobyt: listopad 2019
Přečteno: 131x
Recenze se líbila: 255 čtenářům
Fotografie: 3
Videa: 0
Komentáře: 0

Absence úklidu bohužel ovlivnila celkový dojem z pobytu v tomto hotelu.

Ubytování  průměrně (3,1/5)

E-mailem jsme si objednali dvoulůžkový pokoj s manželskou postelí. Přijeli jsme na místo a bez upozornění a omluvy nám byl přiřazen pokoj s oddělenými lůžky. Toto jsme šli ihned na recepci reklamovat. S omluvou, že došlo z jejich strany k pochybení, nám byl přiřazen poslední pokoj s manželskou postelí. Ve zkratce, koupelna neviděla pořádný úklid asi hodně dlouho (věřím, že po našem hodnotícím e-mailu, který jsme poslali po návratu domů na hotel, a to z důvodu, že při odjezdu nebyl na recepci nikdo přítomen) již byla zjednána náprava a další hosté budou tohoto, slušně řečeno, nepořádku ušetření. Bylo to tedy dost nechutné a na to, aby se stav zlepšil stačilo mýdlo a papírový ubrousek. Další byl nepořádek pod postelí, kde se nevysávalo též dost dlouho... dále rozvrzaná postel a dvěře vrzající při každém odchodu a příchodu na pokoj. Na tyto maličkosti si lze zvyknout, nepotřebujeme přehnaný luxus, ale čistota by měla být samozřejmostí i přesto, že hotel není nejnovější.

Osoba provozující hotel se k našemu hodnocení vyjádřila mj. tak, že pokoj, který nám byl po naší reklamaci přiřazen a který jsme si vyžádali, nebyl připraven pro hosty. Na toto jsme odpověděli, že jsme si žádný pokoj nevyžádali, pouze jsme požadovali to, co jsme si objednali a pokud, jak tvrdí, nebyl pokoj připraven, neměl nám být vůbec nabídnut. Měl nám být ponechán původní pokoj a mělo nám být s omluvou nabídnuto, že si lze postele se souhlasem hotelu srazit, ale nic takového neproběhlo. Sami bychom si s nábytkem nedovolili hýbat, protože mnoho ubytovacích zařízení si nepřeje, aby hosté s nábytkem hýbali.

Osoba provozující hotel ve své odpovědi nezmínila vůbec žádnou omluvu, naopak se nám snažila vnuknout myšlenku, že chyba byla na naší straně. Při naší reakci na její e-mail se nám již nikdo neozval. Naše špatná zkušenost je této osobě očividně úplně jedno, protože přeci bude mít hotel, především v hlavní sezoně, plný, tak proč by se omlouvala a trápila se s nespokojeností svých hostů. Hotel má prostě štěstí na svoji polohu, respektive osoba provozující hotel má štěstí, že hotel se nachází na tak vyhledávaném místě.

Strava a stravování  průměrně (3,5/5)

Se stravou jsme byli spokojeni (polopenze). Jídlo chutné. Sice nebyly u snídaně k dispozici malé balení másla, džemů apod. (např. džem byl v misce a na talíři celé máslo), ale to nám nevadilo. Při snídaních velký výběr, večeře byly dvouchodové (polévka a hlavní chod, výběr ze dvou jídel).

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,3/5)

Obsluha v restauraci příjemná. Akorát bychom při večeři změnili to, aby se příbory "válely" na stole (na prostírání) bez toho aniž by byly zabalené alespoň v ubrousku.

Celkový dojem  průměrně (3,3/5)

Celkové hodnocení hotelu zachránilo jídlo. Tento hotel bychom po naší zkušenosti nedoporučili a určitě se při další návštěvě Šumavy ubytujeme jinde. Přitom by stačilo přidat v úklidu, aby měl návštěvník pocit, že se o pokoje někdo stará a chce svým hostům poskytnout příjemné a útulné ubytování i přesto, že hotel není nejnovější.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 25
z 42 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Plzeňský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání