Báječný relax
Recenze hotelu Hotel Parkhotel Tosch (Česko - Plzeňský kraj - Kašperské Hory)
Hodnocení: |
průměrně:
4,5/5
|
Autor: |
Martina |
Vloženo: |
16. 11. 2013 |
Pobyt: |
listopad 2013 |
Přečteno: |
272x |
Recenze se líbila: |
586
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Pobyt v tomto hotelu předčil veškerá naše očekávání.
Ubytování
průměrně
(4,2/5)
Velmi hezké, čisté a prostorné pokoje.
Strava a stravování
průměrně
(4,3/5)
Velmi chutné, příjemný personál
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,6/5)
Fantastické wellness
Okolí hotelu
průměrně
(4,7/5)
Celkový dojem
průměrně
(4,5/5)
Velmi rádi se opět vrátíme.
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 15 z 16 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Prokešová: Přístup hotelu k lidem s bezlepkovou dietou - 16. 3. 2014 14:40
Ráda věřím, že zdraví lidé mohou být s pobytem v tomto hotelu spokojení.Také jsme chtěli hotel navštívit,ale při objednávce jsem požádala o zajištění bezlepkové stravy.Jezdíme na podobné pobyty několikrát ročně,ale s přístupem tohoto hotelu jsem se ještě nesetkala.Pro jiné hotely,i méně vychvalované není tato dieta vůbec žádný problém,je to pro ně samozřejmostí a ochotně vycházejí vstříc.V současné době je spousta těchto potravin a jídla se dají připravit jednoduše a snadno.Z tohoto 4 hvězd.hotelu však přišla odpověď,že dietu zajistit nemohou.Nabízí se otáka - je to neznalost, neschonost nebo neochota?Jsem velice zklamaná jejich přístupem a přála bych si,aby se vedení hotelu zamyslelo.Pro lidi s celiakií je to životní dieta a bohužel jich stále přibývá a to hlavně dětí. Ono není těžké pomáhat zdravým lidem,ale také lidem nemocným a postiženým. reagovat