Renáta-srpen 2022
Recenze hotelu Hotel Bohmann (Česko - Plzeňský kraj - Babylon)
Hodnocení: |
průměrně:
3,4/5
|
Autor: |
Renata |
Vloženo: |
13. 8. 2022 |
Pobyt: |
srpen 2022 |
Přečteno: |
60x |
Recenze se líbila: |
126
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Zklamání
Ubytování
průměrně
(3,9/5)
Celkem ujde, ale musíte mít pokoj do zahrady, já s vnučkou -5 let měla pokoj na silnici (nemůžete větrat, protože tam ve dne v noci jezdí jedno auto za druhým vč kamionů, takže strašný hluk a smrad
Strava a stravování
průměrně
(3,4/5)
Pobyt jsme měly se snídaní-další rozčarování, musely jsme si říci o přesný počet pečiva, když jsme chtěly džus; ten už se platil; atd
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,7/5)
Vybavení i personál dost pamatuje a upřednostňuje německou klientelu
Okolí hotelu
průměrně
(4,4/5)
Zahradách a bazén ujdou
Celkový dojem
průměrně
(3,4/5)
Příště bych jela raději do kempu
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 5 z 7 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.