Jak se tvářit luxusně a co nejvíce ušetřit
Recenze hotelu Penzion u Kubesa (Česko - Kroměříž)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Kazet15 |
Vloženo: | 24. 11. 2023 |
Pobyt: | září 2023 |
Přečteno: | 3x |
Recenze se líbila: | 61 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Pokud se vám bude vše líbit, asi nebude problém. V opačném případě čekejte naprosto neklientský přístup, podrazy, aroganci a nulovou snahu vyjít vstříc.
Ubytování
Vše uvedeno v recenzi o celkovém dojmu.
Strava a stravování
Vybavení, služby a personál hotelu
Vše je uvedeno v sekci Celkový dojem.
Okolí hotelu
Celkový dojem
Penzion je prezentován jako luxusní, čemuž odpovídají i vysoké ceny za ubytování. Moje zkušenost říká, že tento penzion si hraje na luxusní, ale ve skutečnosti se snaží na hostech šetřit, kde se dá. Místo snídaňového bufetu, běžného i v ubytovacích zařízeních mnohem nižší kategorie a mnohem levnějších jsou zde snídaně na příděl, pro každého prkénko s 3 plátky šunky, 3 plátky sýra, 2 ks pečiva atd., o víc, nebo jiný druh pečiva si musíte říct a bylo vidět, že doplnit to není standard.
Největším problém se stala klimatizace na pokoji. Venku bylo kolem 30 stupňů, první noc jsem klimatizaci nezapínala, druhý den ráno se při slunci na pokoji již nedalo vydržet, avšak klima zapnout nešla, přestože u ovladače na zdi pokoje byl přesný návod, jak zapnout a vypnout. Oslovila jsem recepční, která šla na recepci klimu zapnout centrálně. Na můj dotaz, zda ji také budu moci vypnout, bylo řečeno, že ano, ovladačem na pokoji nebo přímo na klimatizační jednotce (velikosti topení, u hlavy postele, extrémně hlučné). Vrátila jsem se v nočních hodinách, recepce již uzavřena. V Ubytovacím řádu má penzion, kromě mnoha jiných sankcí, uvedenu také sankci za "VYNUCENÍ OBSLUHY mimo provozní dobu recepce" (1000 Kč).
Klimatizaci nebylo možno v pokoji vypnout (stejně, jako ji dříve nebylo možno na pokoji zapnout). Klimatizace se tak celou noc extrémně hlučně cca co půl hodiny zapínala a vypínala. Spánek nebyl v podstatě možný, hlučný nástup klimy byl přímo u hlavy postele.
Důvodem nemožnosti ovládat na pokoji klimatizace je samozřejmě opět ušetřit na hostech, aby klimu nepoužívali dle svého uvážení, a tedy třeba příliš.. Bohužel to penizon nesděluje, naopak klame své hosty návodem k použití na pokoji, informacemi ze strany recepce.
Stížnost s žádostí o vrácení částky za tuto 1 probdělou noc byla bez debaty zamítnuta, naprostý nezájem cokoliv řešit. Věc byla předána ČOI v rámci řízení ADR. Zde si penzion proti svému hostu najal právníka, který zneužil citlivé informace týkající se mého zdravotního stavu, které jsem v dobré víře sdělila recepční, tyto nijak nesouvisely s technickým problémem vypnutí klimatizace. Ze strany recepční lidsky hnusné, ze strany právníka, který ve věci nemožnosti zapnutí klimatizace řešil, že jsem byla celý den v teplu venku a podobné irelevantní nesmysly, neprofesionální. Další vyjádření o tom, že jediným cílem mé stížnosti je zdiskreditovat celé podnikání podnikatele, je spíše k smíchu. O klimě se vyjádřili pouze ve smyslu, že "ovládání na pokoji je nadřazeno centrálnímu ovládání". Což nebylo, pořídila jsem videonahrávku a toto potvrdily i recenze zde na Google.
Závěr - pokud vám nebude v tomto penizonu nic vadit, asi budete spokojeni. Nedejbože však, pokud dojde k nějakému problému! S horším přístupem ke klientovi jsem se ještě nikdy nesetkala.
Také si dejte pozor, abyste nepotřebovali během noci něco řešit s recepcí - je to pod pokutou 1000,- Kč, další pokuty si prosím přečtete v Ubytovacím řádu (už to mě mělo varovat, že tento penzion opravdu není proklientský). A pokud nemáte hodně dobrý spánek, v létě bych určitě volila jiné ubytování, s normální klimatizací, a s možností ji ovládat - je to standardem i v mnohem levnějších ubytováních.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 0 z 1 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.