Nekvalitní strava, nevhodné procedury, lhostejný přístup
Recenze hotelu Lázně Bohdaneč (Česko - Pardubický kraj - Lázně Bohdaneč)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Rostislav Cibulka |
Vloženo: | 1. 11. 2019 |
Pobyt: | říjen 2019 |
Přečteno: | 1 801x |
Recenze se líbila: | 321 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 4 |
Pobyt hodnotím jako neúspěšný. Jako samoplátce nás těch pár dnů stálo téměř 28 000. Za tuto částku jsem nedostal procedury, které jsem chtěl, jídlo se nedalo jíst, ani vstupy do bazénu nejsou v ceně a platí se zvlášť. Pokud jako my zvažujete odpočinkový týden, vyberte si nějaký pěkný hotel s výřivkou a masážemi. Téměř jistě dostanete lepší jídlo, kvalitnější péči a ještě ušetříte. A pokud skutečně chcete jet do lázní, jeďte radši do Třeboně, protože v Bohdanči si vaše peníze nezaslouží.
Ubytování
Prostory lázní jsou pěkné a udržované, náš příplatkový pokoj byl velký a pohodlný.
Strava a stravování
Kvalita podávané stravy nás nepříjemně překvapila. První den začal rozvařenými mušličkami v univerzální světle hnědé omáčce. Spolu s univerzální hnědou omáčkou s knedlíkem druhého dne to bohužel byla nejlepší jídla za celý náš pobyt. Dále byla hrouda jakýchsi noků slepených sýrem, prý halušky s brynzou. Královský řízek znamená maličký tenký pláteček masa osmažený v těstíčku, které překrývá polovinu talíře. Jako příloha je u většiny jídel hromada brambor, dokonce i pod plátkem zapečeného lilku. K obědu i večeři lze sice vybírat ze čtyř jídel, ovšem jeden den tři z nich byla z vepřového masa. Vegetariánské jídlo je smažený sýr, palačinka zalitá a zapečená v tvarohu nebo hubník ze suchých rohlíků zapečených s houbovým vývarem. K tomu přeslazená rajská polévka asi vyrobená z kečupu. Každý den stejná snídaně, jedna marmeláda, párky, vajíčka, salám a sýr. K obědu i večeři stále stejný salát, zelenina, slazená strouhaná mrkev. K pití tři druhy čaje Jemča, automatová káva a dva sladké džusy. Ani sklenička vody, žádný dezert. Na tácu bylo omezené množství čtvrtek jablek a pomerančů, ty si ale rychle rozebrali hbitější strávníci. Ze všeho nejvíc nám to tady připadalo jako ve školní jídelně. Třetí den jsme už nevěděli, co si vybrat, a naservírovaný oběd i večeři jsme vrátili. Nakonec jsme se dojídali lázeňskými oplatkami. Skladbu údajně určuje nutriční specialistka, hlavním parametrem je ale jednoznačně cena.
Vybavení, služby a personál hotelu
Čtvrtý den se venku ochladilo a začalo pršet, ovšem v pokoji se od rána netopilo. Po procedurách ve vodě jsme se vraceli do vychladlého pokoje a jediná možnost tedy byla zahřát se pod peřinou. Před večeří jsme se šli do recepce zeptat, jestli se topení bude nějak řešit, údržbář je prý ale v práci jen dopoledne, takže to budeme muset vydržet do rána. Po našem naléhání, že čekání není řešení, nám bylo navrženo, že tedy můžeme odjet, což jsme také učinili.
Lázeňské služby
S manželkou jsme se rozhodli, že si uděláme odpočinkový týden v lázních s procedurami podle vlastního výběru. Je nám 48 a 46 let, jsme plně pohybliví sportovně založení lidé.
Manželka si zvolila wellness balíček Zadáno pro ženy, já Léčebný lázeňský pobyt. Při objednávání jsme byli ujištěni, že procedury v balíčcích si můžeme libovolně změnit, a je to tak uvedeno i na webu LLB. Manželka si společná cvičení v bazénu zaměnila za wellness procedury, v mém případě mi bylo potvrzeno, že konkrétní procedury si budu moci vybrat po vstupní lékařské prohlídce. Ta proběhla v den našeho příjezdu a s paní doktorkou jsme sestavili plán, který mi vyhovoval. Druhý den ráno mi v kanceláři rozpisů sdělili, že žádné z požadovaných změn nemohou vyhovět, protože procedury se plánují měsíc dopředu a kapacita je už vyčerpaná. Když jsem tedy vyřadil společné cvičení v bazénu a společný tělocvik, nebylo prakticky z čeho vybírat.
Okolí hotelu
Okolí je upravené, lázně mají na jedné straně velmi rušnou ulici a kruhový objezd, na druhé straně rozsáhlý park.
Celkový dojem
Většina lázeňských hostů jsou starší lidé, spousta z nich o holích a berlích, cítili jsme se tedy jako v léčebně. Tomu odpovídá i přístup personálu – strohý, bez zájmu, odvede si svou práci bez emocí jako stroj. Lázně jsou evidentně určeny především pro příspěvkové pacienty, kteří si nejspíš na dovolenou zdarma nestěžují, a samoplátci jsou jen zdrojem dalších příjmů, aniž by jim ovšem byly poskytovány lepší služby. Kvalita wellnessových procedur neodpovídá ceně. V jídle není rozdíl mezi samoplátci a pacienty přes pojišťovnu. Tvrzení na webu LLB, že se podává výběrová strava, je zavádějící – znamená, že je možné si vybrat ze čtyř (průměrných) jídel.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 4 z 6 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro starší a méně pohyblivé osoby
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
MR: jako pres kopirak v K.Varech - 1. 11. 2019 20:14
Na stesti vikendovy pobyt Svycarsky dum, otresne blatove salamy i syr nedoplnene dezurnou ,masaz provedl automechanik ve zkracenem rezimu 15min namisto 30 zaplacenych, byl tak razny jako bychom prosli mlynkem na maso. Pohled na lidi byl zoufaly, papuce prezka,akrylovy svetr a teplaky -ti to meli jako lazne zadarmo .tam bychom nevydrzeli ani kdyby nam platili.Jezdime k mori a tam vam udelaji vse s usmevem .V cechach je to silene reagovat