Napsat recenzi

Nekvalitní strava, nevhodné procedury, lhostejný přístup

Recenze hotelu Lázně Bohdaneč (Česko - Pardubický kraj - Lázně Bohdaneč)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2019
Přečteno: 1 802x
Recenze se líbila: 329 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 4

Pobyt hodnotím jako neúspěšný. Jako samoplátce nás těch pár dnů stálo téměř 28 000. Za tuto částku jsem nedostal procedury, které jsem chtěl, jídlo se nedalo jíst, ani vstupy do bazénu nejsou v ceně a platí se zvlášť. Pokud jako my zvažujete odpočinkový týden, vyberte si nějaký pěkný hotel s výřivkou a masážemi. Téměř jistě dostanete lepší jídlo, kvalitnější péči a ještě ušetříte. A pokud skutečně chcete jet do lázní, jeďte radši do Třeboně, protože v Bohdanči si vaše peníze nezaslouží.

Ubytování  průměrně (3,5/5)

Prostory lázní jsou pěkné a udržované, náš příplatkový pokoj byl velký a pohodlný.

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Kvalita podávané stravy nás nepříjemně překvapila. První den začal rozvařenými mušličkami v univerzální světle hnědé omáčce. Spolu s univerzální hnědou omáčkou s knedlíkem druhého dne to bohužel byla nejlepší jídla za celý náš pobyt. Dále byla hrouda jakýchsi noků slepených sýrem, prý halušky s brynzou. Královský řízek znamená maličký tenký pláteček masa osmažený v těstíčku, které překrývá polovinu talíře. Jako příloha je u většiny jídel hromada brambor, dokonce i pod plátkem zapečeného lilku. K obědu i večeři lze sice vybírat ze čtyř jídel, ovšem jeden den tři z nich byla z vepřového masa. Vegetariánské jídlo je smažený sýr, palačinka zalitá a zapečená v tvarohu nebo hubník ze suchých rohlíků zapečených s houbovým vývarem. K tomu přeslazená rajská polévka asi vyrobená z kečupu. Každý den stejná snídaně, jedna marmeláda, párky, vajíčka, salám a sýr. K obědu i večeři stále stejný salát, zelenina, slazená strouhaná mrkev. K pití tři druhy čaje Jemča, automatová káva a dva sladké džusy. Ani sklenička vody, žádný dezert. Na tácu bylo omezené množství čtvrtek jablek a pomerančů, ty si ale rychle rozebrali hbitější strávníci. Ze všeho nejvíc nám to tady připadalo jako ve školní jídelně. Třetí den jsme už nevěděli, co si vybrat, a naservírovaný oběd i večeři jsme vrátili. Nakonec jsme se dojídali lázeňskými oplatkami. Skladbu údajně určuje nutriční specialistka, hlavním parametrem je ale jednoznačně cena.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,2/5)

Čtvrtý den se venku ochladilo a začalo pršet, ovšem v pokoji se od rána netopilo. Po procedurách ve vodě jsme se vraceli do vychladlého pokoje a jediná možnost tedy byla zahřát se pod peřinou. Před večeří jsme se šli do recepce zeptat, jestli se topení bude nějak řešit, údržbář je prý ale v práci jen dopoledne, takže to budeme muset vydržet do rána. Po našem naléhání, že čekání není řešení, nám bylo navrženo, že tedy můžeme odjet, což jsme také učinili.

Lázeňské služby  průměrně (2,5/5)

S manželkou jsme se rozhodli, že si uděláme odpočinkový týden v lázních s procedurami podle vlastního výběru. Je nám 48 a 46 let, jsme plně pohybliví sportovně založení lidé.

Manželka si zvolila wellness balíček Zadáno pro ženy, já Léčebný lázeňský pobyt. Při objednávání jsme byli ujištěni, že procedury v balíčcích si můžeme libovolně změnit, a je to tak uvedeno i na webu LLB. Manželka si společná cvičení v bazénu zaměnila za wellness procedury, v mém případě mi bylo potvrzeno, že konkrétní procedury si budu moci vybrat po vstupní lékařské prohlídce. Ta proběhla v den našeho příjezdu a s paní doktorkou jsme sestavili plán, který mi vyhovoval. Druhý den ráno mi v kanceláři rozpisů sdělili, že žádné z požadovaných změn nemohou vyhovět, protože procedury se plánují měsíc dopředu a kapacita je už vyčerpaná. Když jsem tedy vyřadil společné cvičení v bazénu a společný tělocvik, nebylo prakticky z čeho vybírat.

Okolí hotelu  průměrně (4,2/5)

Okolí je upravené, lázně mají na jedné straně velmi rušnou ulici a kruhový objezd, na druhé straně rozsáhlý park.

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

Většina lázeňských hostů jsou starší lidé, spousta z nich o holích a berlích, cítili jsme se tedy jako v léčebně. Tomu odpovídá i přístup personálu – strohý, bez zájmu, odvede si svou práci bez emocí jako stroj. Lázně jsou evidentně určeny především pro příspěvkové pacienty, kteří si nejspíš na dovolenou zdarma nestěžují, a samoplátci jsou jen zdrojem dalších příjmů, aniž by jim ovšem byly poskytovány lepší služby. Kvalita wellnessových procedur neodpovídá ceně. V jídle není rozdíl mezi samoplátci a pacienty přes pojišťovnu. Tvrzení na webu LLB, že se podává výběrová strava, je zavádějící – znamená, že je možné si vybrat ze čtyř (průměrných) jídel.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 4
z 6 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro starší a méně pohyblivé osoby

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

další recenze hotelu »

Komentáře

MR: jako pres kopirak v K.Varech - 1. 11. 2019 20:14

Na stesti vikendovy pobyt Svycarsky dum, otresne blatove salamy i syr nedoplnene dezurnou ,masaz provedl automechanik ve zkracenem rezimu 15min namisto 30 zaplacenych, byl tak razny jako bychom prosli mlynkem na maso. Pohled na lidi byl zoufaly, papuce prezka,akrylovy svetr a teplaky -ti to meli jako lazne zadarmo .tam bychom nevydrzeli ani kdyby nam platili.Jezdime k mori a tam vam udelaji vse s usmevem .V cechach je to silene reagovat

Jiří Šmerek : Pochvala - 20. 3. 2022 11:39

Vstřícné a milé chování personálu, jak v jidelnich prostorách, tak v rehabilitačních zařízeních, dále nevšední výzdoba květin po chodbách. Při výdeji stravy, vstřícná a milá obsluha - pestrá a bohatá strava. Celkový pobyt se mi velice líbil a budu se těšit, že se opět vrátím. Děkuji za výbornou péči. Jiří Šmerek reagovat

Znamenáčková : V lázních Bohdaneč je pobyt naprosto skvělý - 9. 10. 2022 8:23

V lázních Bohdaneč jsem strávila měsíc po operaci kyčle. Lázně, jejich přesný a cílený režim, který vypíše lázeňský lékař, fungují velice dobře. V lázních mě rozchodil a rozhýbal tým mnoha vstřícných, ohleduplných, citlivých a vřelých až přátelských terapeutů. Jídlo naprosto výborné. Denně k obědu polévka a teplé jídlo s velkým, měkkým kusem masa, jak v hotelu, na teplém talíři. Večeře byla také teplá. Všecko skutečně velice dobré. Okolí lázní nádherné. Konalo se tam hodně společenských akcí, hlavně živé hudby. Všude na chodbách i venku je místo k posezení. Uvnitř pavilonu v ochozu jsou malé krámečky, kde si můžete dát nalít od čaje po cokoli. Mají tam výborné kafíčko a vynikající dorty. Přijíždějí tam i z daleka a prodávají zdravé čaje a mastičky, ale i oblečení. Všichni jsou moc hodní. Co tam ale není a co je veliká škoda, je kadeřnictví a pedikůra. Lidé tam přiváží sanitky rovnou po nemocnici, kde strávíte týden. Těšila jsem se, jak si správním náladu u kadeřnice.. Prý tam tyto služby byly, ale s coronavirem zanikly. Moc to tam schází a myslím že by služby udělaly radost i lázeňskému personálu plného sestřicek. Věřím, že se tam služby zase obnoví. Lékárna tam také prý bývala, ale už není. To jsou malé nedostatky, které je nutné napravit. Lidé potřebují ostříhat nehty na nohách, ale nedostanou se k nim po těch operacích, neohnou se k nim a ani se nesmí tak hluboce ohýbat.. Jinak lázně Bohdaneč chválím. Chválím a děkuji každému z personálu, kdo mi pomohl postavit se na nohy a rozhýbat se.. Lázně Bohdaneč určitě doporučuji. Je tam krásně! reagovat

Olga Sýkorová : Re: V lázních Bohdaneč je pobyt naprosto skvělý - 4. 5. 2023 11:58

Dobrý den, četla jsem Vaše hodnocení lázní, jediné, které kladně hodnotilo, ostatní recenze moc špatné. Manžel je po operaci kyčle, jeden den začal rehabilitovat a dostal zánět močového měchýře a kašel. Tak byla zahájena léčba a potom zase rehabilitace. O Bohdaneč bychom měli zájem, ale zalekla jsem se těch negativních recenzí. Ráda si nechám poradit a děkuji za to. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Pardubický kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání