Napsat recenzi

Stravování, restaurace

Recenze hotelu Hotel Andromeda *** (Česko - Olomoucký kraj - Ramzová)

Hodnocení:
průměrně: 3,8/5
Vloženo:
Pobyt: únor 2022
Přečteno: 87x
Recenze se líbila: 159 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Příjemné místo, hezký výhled na Šerák

Ubytování  průměrně (3,8/5)

Naprostá sokojenost

Strava a stravování  průměrně (3,8/5)

Průměrné jídlo,snídaně až od 8 hodin.

Pro lyžaře, a turysty zbytečně pozdě.

30 lidí ráno čeká až otevřou, takže dřív než v 9 se nedostanete na výšlap.

Neubytované neobslouží, škoda. Zbytečně ztrácí zákazníky.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,1/5)

Obsluha trochu pomalá 15minut něž vám přinesou jidelní lístek, 30 min čekání na večeři.

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (4,4/5)

Okolí hotelu  průměrně (4,6/5)

Celkový dojem  průměrně (3,8/5)

Spokojenost až na pár drobností

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 6
z 8 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro zamilované a manželské páry
  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Olomoucký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání