4 hvězdičkový horor v srdci Jeseníků
Recenze hotelu Hotel Petrovy Kameny (Česko - Olomoucký kraj - Loučná nad Desnou)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Josef Meszáros |
Vloženo: | 30. 10. 2023 |
Pobyt: | říjen 2023 |
Přečteno: | 2x |
Recenze se líbila: | 82 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Objevujeme postupně turistické zajímavosti ČR a tak díky Slevomatu vyšla volba i na Jeseníky. Hotel Petrovy kameny má ohledně turistických tras nejvýhodnější polohu. I když se nový majitel snaží, má to do ideálu daleko, a je to spíš velká bouda zalepená údajnými čtyřmi hvězdičkami.
Vůbec nechápu, jak toto může být provozováno jako ubytovací zařízení. Co by se dělo v případě havarijní situace? Prostě hrůza, raději nemyslet. Recepce není k dispozici 24 h!!!
Ubytování
Pokoje: spali jsme údajně v manželském pokoji de luxe. Proběhla zde rekonstrukce, ale zásadním problémem je topení řízené recepcí přes počítač. Katastrofa. Topili pořádně až poslední den při odjezdu, aby host měl dobré vzpomínky. Koupelna má vybavení odsávače par na spínač bez časovače, pokud vedlejší pokoj nevypne, tak se nevyspíte ani při zavřených dveřích do koupelny. Jinak interiér a sanita jsou na úrovni.
V de luxe chybí lednička, vestavěná skříň (pouze komoda). Otvírání oken je naprosto nesmyslné a nebezpečné. Mohutné rustikální lampy na nočním stolku. Chodbička neuzavřená.
Zatemnění neustále padalo z garniže.
Strava a stravování
Jídlo - katastrofa, mono dietní strava (pouze šest stálých jídel na jídelníčku, přílohy 3 x šťouchané brambory, 2 x knedlíky, 1 x zelenina. Z toho grilovaný hermelín, smažený řízek, zbytek omáčkový základ (houbové ragú, svíčková a šípková). Dvě polévky kyselice a hovězí. Tato nabídka je po celý týden stejná. S tím, že k ubytování je snídaně formou bufetu (opět stále stejné pokrmy, na 4 snídaně jsme to nějak dali, ale na víc už určitě ne. Večeře: možnost přikoupit bufet za 350, Kč, to považuju za loupežné. Kdo za tu cenu toho tolik při večeři sní?
Vybavení, služby a personál hotelu
Dále problémy s parkováním, platí se zde 400 kč za parking (není zahrnuto v ceně za ubytování) a nemáte garantované parkovací místo, v případě plné obsazenosti hotelu první velký horor.
Další kapitolou je uklízecí služba: 4 h dopoledne jsme byli pryč. Pokojská přišla, když jsme byli z túry zpět. Pouze vynesla koš a vyměnila ručníky. Žádná sanita koupelny, jedenkrát za pobyt chtěli vysávat, opět v naší přítomnosti.
Na chodbách hluk od hostů i personálu. Největší problém zavírání dveří bouchání. To už je nevychovanost hostů.
V prostorách recepce permanentní zápach díky nějaké umělé vůni, která je odpuzující. Nebo nedalekým toaletám?
Okolí hotelu
Lesní lázně v hotelu: sauna, pára, vířivka, Knaipůva koupel. Personál několikrát i třeba na půl hodiny odešel. Nevím, co by bylo, kdybych např. v sauně zkolaboval. Dveře na relaxační terasu poškozený zámek. Nahlásili jsme na recepci i obsluze. My to víme, ale žádné upozornění hostů. Nic. A přitom ty dveře mohli vypadnout.
Někteří hosté se oplachovali v chladícím bazénky bez osprchování po pobytu v potírně, největší humus a hnus.
A největší brutál je technologie a zázemí hotelu. Necitlivé, industriální a nevzhledné. Ani toto neumíme doladit vzhledem k poloze hotelu v CHKO Jeseníky. Jeďte se podívat do Norska nebo Rakouska, jak tam přistupují k hostům a k přírodě.
Celkový dojem
Takže závěr, vzhledem k tomu, že jsme si tu jednou dali večeři se šťouchanými brambory (cibulka + uzené) a vyvolalo nám to střevní potíže, kdy jsme další den nemohli vůbec na snídani a byli na dietě. K celkové atmosféře, kdy např. si jdete rezervovat wellnes na další den, recepce prázdná a z telefonu se dozvíte: "Měla jsem to dnes náročné, už jsem doma..." Co k tomu dodat. Nejzásadnější věc na pokojích chybí základní informace o službách, wi-fi atd. Není zde intercom. Signál na mobil je kolísavý. Prostě čtyři hvězdičky? Ani náhodou. Škoda. Moc nás to mrzí, ale tady už nikdy více.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 3 z 6 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »