Napsat recenzi

Lyžařský areál zachránil reputaci hotelu

Recenze hotelu Horský hotel Červenohorské Sedlo *** (Česko - Olomoucký kraj - Červenohorské sedlo)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: únor 2016
Přečteno: 233x
Recenze se líbila: 437 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 3

Zimní dovolenou na Červenohorském sedle zachránil pouze skvělý lyžařský areál. Hotel naštěstí zajišťuje pouze přenocování a stravování. Pokud přijede do hotelu jako doprovod nelyžař nemá šanci jakéhokoli vyžití do 16:00hod. Na hotelu bazén a veškeré ostatní aktivity zajistí až v odpoledních hodinách, přičemž vstupy jsou pouze v celou hodinu. Chcete-li po lyžování strávit čas v hotelovém bazénu, musíte čekat až na hodinách odbije "celá hodina". Jít si zaplavat v 16:30 na 10 minut - nemožné.

Sauna sice psaná pro 4 osoby, ale pohodlná pro sotva osoby 2.

Neexistuje možnost si večer posedět s přáteli např. nad sklenkou vína či piva. Z restaurace Vás v 21:00 slušně vypoklonkují a těch pár křesílek na chodbě před jídelnou rozhodně není ideálním a příjemným prostředím pro večerní pohodu - naštěstí bar přes silnici Vám příjemný večer zajistí. Pouze musíte přijít včas!! Kolem 20:00 je již obsazeno. Zde totiž má člověk pocit, že si každého návštěvníka považují.

Ubytování  průměrně (2,7/5)

Vzhledem k ubytování ve velkém pokoji (předsíňka, obývací pokoj, ložnice), WC a koupelna s vanou - maximální spokojenost.

Strava a stravování  průměrně (3,7/5)

Snídaně - uvítali bychom více zeleniny ke snídani. Pokud člověk chtěl dílek rajčete, musel si jej vzít z ozdoby na talíři se salámy (což samozřejmě za chvíli se stalo nedostatkovým zbožím).

Večeře - výběr z několika typů jsme uvítali. Obsluha (mladý kuchař - příjemný, milý, vstřícný), obsluhující personál v jídelně - neosobní, bez zájmu o strávníka.

Jídelna přeplněná, přestože bylo možno otevřít schrnovačky do salónku s dalšími stoly, měli jsme pocit, že obsluha toto považuje za problém. Lidé mnohdy čekali před jídelnou až se uvolní stoly.

Oběd - čekáte hodinu na chodbě před jídelnou (je problém otevřít další prostory se stoly v přilehlém salónku). Člověk tedy raději oběd v tomto hotelu vzdá a doplní žaludek v bufetu u sjezdovky...

V hotelu není žádný salónek či večerní kavárna, kde byste si mohli s přáteli večer posedět. Naštěstí večerní posezení zajišťuje restaurace přes cestu (večerní posezení v útulném baru s úžasnou obsluhou, u které máte pocit, že Vás ráda vidí, bylo příjemným zpestřením dne).

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,6/5)

Z personálu hotelu jsem rozladěná. Personál na recepci - máte pocit, že je člověk obtěžuje, pokud se sami nezeptáte, informaci navíc nedostanete. Neochota vyjít vstříc.

Připravte se na to, že Vás hned při příjezdu zkasírují na celý pobyt - s tím jsem se nikde nikdy nesetkala. Aniž si týdenní pobyt "odbydlíte", musíte hned při příjezdu vše zaplatit - připadala jsem si jako neinsolventní klient, kterého si chtějí pojistit, aby neutekl bez zaplacení. Toto mne hned při příjezdu značně pohoršilo a urazilo.

Personál v jídelně - dobu čekáte, než si Vás někdo všimne. Když už o něco požádáte - dobu čekáte, než to dostanete (pokud to vůbec dostanete), špatně zorganizovaný chod, chaotické... nebyli jsme spokojeni.

Organizace oběda: ve dveřích stojí "ochranka" (kvůli které mnohdy nemohli vyjít ani lidi z jídelny) bráníci vstupu lidí do přeplněné jídelny. Sice každý přicházející dostal informaci, že se stůl uvolní cca za 15 minut, ale jelikož z toho nakonec byla hodina, spousta stojících čekajících hladových strávníků raději odešla.

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (3,8/5)

Ski areál je úžasný. Na sjezdovce bufet, WC... maximální spokojenost. Tratě všech obtížností. Lyžařský areál vřele doporučujeme...jen ubytování hledejte jinde i za cenu, že budete dojíždět.

Okolí hotelu  průměrně (3,8/5)

Není-li mlha, příjemné okolí na procházky - doporučujeme (možná jediné vyžití pro nelyžaře do 16:00, ubytované v hotelu)

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

Jelikož jsme přijeli kvůli lyžování ne kvůli neochotnému personálu, který neumí vyjít svým klientům vstříc, leč to mají ve "svých manuálech" napsané, jsme si lyžování užili.

Hotel nedoporučujeme, lyžování doporučujeme, je skvělé.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 20
z 48 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

P: DD - 21. 2. 2016 16:06

Nechápu když jste tak solventní proč je problém zaplatit při příjezdu.V kině taky neplatíte až po filmu. reagovat

M: M - 28. 2. 2016 14:56

Vážený pisateli komentáře, nepleťte si pojmy s dojmy. V recenzi nejde o insolvenci či neinsolvenci hosta, ale o dojem, který personál svým nevhodně voleným přístupem k hostům vyvolává. reagovat

X: Re: DD - 5. 3. 2016 9:46

Reaguji na pisatele komentáře - Vy zřejmě již při vstupu do restaurace zaplatíte dopředu celou útratu aniž byste viděl jídlo na talíři. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Olomoucký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání