Všeovecné
Recenze hotelu Hotel Ráztoka (Česko - Moravskoslezský kraj - Trojanovice)
Hodnocení: |
průměrně:
3,9/5
|
Autor: |
Anonymous |
Vloženo: |
28. 6. 2013 |
Pobyt: |
červen 2013 |
Přečteno: |
278x |
Recenze se líbila: |
480
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Hotel je velice pěkný a na to, že je tříhvězdičkový tak je opravdu slušně vybavený, ale restaurace je katastrofa
Ubytování
průměrně
(3,6/5)
Ubytování dobré, ale opět chyba personálu, dát nás do pokoje pro invalidy...
Strava a stravování
průměrně
(3,9/5)
Jídlo předražené. Strašně překořeněné a malé porce a obsluha by se měla zlepšit asi nejvíce hlavně servírka Sabina, je strašně pomalá, zapomíná co si zákazník objednal a přitom si to píše na papírek a má restauraci prázdnou. čekal jsem hodinu něž mi přinesla jídlo.
Kuchyně by si měla také pospíšit čekat na polévku 15 minut, když je restaurace prázdná tak to je moc! A celkově s přípravou jídla by měla být rychlejší!
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,8/5)
Hotel je vybaven velice dobře:) Personál je jedna velká KATASTROFA. Hotel nabízí velice zajímavé služby jako bowling atd... za velmi příznivé ceny
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
průměrně
(3,8/5)
super
Okolí hotelu
průměrně
(4,5/5)
Nádhera
Celkový dojem
průměrně
(3,9/5)
Hotel ano
Restaurace NE!
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 17 z 24 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.