Napsat recenzi

Andrea Tomaskova

Recenze hotelu Hotel Slunce *** (Česko - Moravskoslezský kraj - Rýmařov)

Hodnocení:
průměrně: 4,1/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2022
Přečteno: 42x
Recenze se líbila: 109 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 3

Od tohoto hotelu jsem podle recenzí čekala více, bohužel trochu zklamání. Hotel i aquacentrum sice starší, podle fotek vypadá lépe než ve skutečnosti, ale udržované čisté, tak to by nám nevadilo. Ale restaurace zklamání. Měli jsme polopenzi, snídaně formou bufetu, přišli jsme 20minut po začátku snídaně, už nebyly rohlíky, po chvilce ani vajíčka, tak jsme to dvakrát říkali obsluze, sami si nehlídali doplňování, takže další den si nezapomněli rýpnout, jestli je vše. Večeře výběr ze 3jidel, i když na dotaz po mailu psali výběr ze 3menu, to by taky nevadilo, ale každé jídlo jak ze školní jídelny. Např. rýže a kuřecí stehno,zalité nějakou neurčitou šťávou naředěnou vodou, doma si uděláte lepší. Omáčka s knedlíky, knedlíky 3 a patka, omáčka studená, rybí filé a brambor, brambory nedovařené, a ničím nepolité a k tomu na talíři lžíce "zeleninového salátu" od snídaně, to znamená nastrouhaná zelenina, ničím nedochucená, ovadlá, sekaná a brambor, opět pár brambor nedovařených. Jídlo jsme většinou snědli, ale já osobně bych se v restauraci styděla servírovat takové jídlo.

Ubytování  průměrně (4,1/5)

Starší, čisté

Strava a stravování  průměrně (4,2/5)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4/5)

Starší, průměrné

Celkový dojem  průměrně (4,1/5)

Od tohoto hotelu jsem podle recenzí čekala více, bohužel trochu zklamání. Hotel i aquacentrum sice starší, podle fotek vypadá lépe než ve skutečnosti, ale udržované čisté, tak to by nám nevadilo. Ale restaurace zklamání. Měli jsme polopenzi, snídaně formou bufetu, přišli jsme 20minut po začátku snídaně, už nebyly rohlíky, po chvilce ani vajíčka, tak jsme to dvakrát říkali obsluze, sami si nehlídali doplňování, takže další den si nezapomněli rýpnout, jestli je vše. Večeře výběr ze 3jidel, i když na dotaz po mailu psali výběr ze 3menu, to by taky nevadilo, ale každé jídlo jak ze školní jídelny. Např. rýže a kuřecí stehno,zalité nějakou neurčitou šťávou naředěnou vodou, doma si uděláte lepší. Omáčka s knedlíky, knedlíky 3 a patka, omáčka studená, rybí filé a brambor, brambory nedovařené, a ničím nepolité a k tomu na talíři lžíce "zeleninového salátu" od snídaně, to znamená nastrouhaná zelenina, ničím nedochucená, ovadlá, sekaná a brambor, opět pár brambor nedovařených. Jídlo jsme většinou snědli, ale já osobně bych se v restauraci styděla servírovat takové jídlo.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 13
z 17 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie
  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Renáta Polišenská - manažerka hotelu: Odpověď - Hotel Slunce - 27. 8. 2022 18:33

„Dobrý den, paní Tomášková, Vaše hodnocení nás velmi mrzí. Jak píšete (podle recenzí) jsou u nás hosté většinou spokojení a opakovaně se k nám rádi vrací. Co se týče snídaní - v ceně pobytu jste měli zahrnutou standardní snídani. Snídaně formou rautu je bonus pro naše hosty navíc. Ano, pokud se nám ráno během 20 min. na snídaně nahrne 40 hostů, tak je možné, že něco chviličku není než se opět doplní. Otázka, zda "je vše" není rýpnutí, jen naše kontrola, protože přes lidi, kteří si vybírají snídaně u snídaňového rautu nevidíme, zda je vše doplněno. Co se týče večeří - každý den máme výběr ze 3 jídel. Výběr odpovídá hodnotě 130 Kč/večeře. Netušíme co je špatného na pečeném kuřeti s rýži se šťávou z výpeku, filátku z duhového pstruha s bramborem navíc s čerstvou zeleninovou oblohou, na guláši s knedlíkem (ano, knedlík má dvě patky, které se jí), nebo sekané pečeni s bramborem, kterou jste vrátila jako jediná. Pokud jste byla tak nespokojená, škoda, že jste nic neřekla, jen se mračila a nekomunikovala. Po 25 letech provozu víme, že se všem nezavděčíme, a že se vždy najde někdo, kdo je nespokojen. i kdybychom jej na "zlatém táce" nosili. Přesto nás Vaše recenze mrzí. Přejeme Vám krásný zbytek prázdnin. Renáta Polišenská” Hotel Slunce reagovat

Andrea Tomášková : Reakce na komentář - 6. 9. 2022 18:43

Když jsem se ptala přes mail, co znamená výběr ze snídaňoveho menu, psali jste, že přes léto je to bufet, teď píšete, jako byste nám dali něco navic. V emailu od vás bylo i večeře-výber že 3menu, meníčko se skládá většinou z předkrmu nebo polévky a hlavního jidla. Email mám stále, mohu doložit. Knedliky-patku žádná dobrá restaurace nepodává. Brambory u dvou večeři půlka nedovařených. Jedna příloha ovadlý salát od snídaně byl take. Bohužel nepřeháním, napřed jsem recenzí psát nechtěla, ale jak se sešlo více těchto věcí, tak jsem ji napsala i pro jiné lidi. reagovat

Renáta Polišenská: Re: Reakce na komentář - 6. 9. 2022 19:27

Dobrý den, paní Tomášková, nechceme a nebudeme se s Vámi dohadovat. Nemáme to rádi a ani to neumíme. Jak jste už sama psala v úvodním komentáři, většina našich klientů je spokojená a píše pozitivní hodnocení. Proto nás Vaše hodnocení překvapilo a reagovali jsme na něj. Vy jste napsala svůj názor, my jsme napsali jak to vidíme my. Závěr z naší strany je takový: patky od knedlíků do koše házet nebudeme, budeme je dále podávat protože nám to přijde normální a za 25 let si na to nikdo nestěžoval (info i pro naše budoucí hosty); večeře formou výběru ze 3 menu přejmenujeme na večeře formou výběru ze 3 jídel (uznáváme mohlo to být zavádějící, ale nebyl to náš záměr). Ještě zvážíme jestli zvýšíme cenu u rautových snídaní oproti výběru z 5 druhů snídaní. Že se občas u nějakého jídla stane chybička (nedovařené brambory), to se také občas stává.... To je z naší strany asi vše. Přejeme Vám příjemný zbytek léta, všechno dobré a úsměv na tváři. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Moravskoslezský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání