stížnost
Recenze hotelu Hotel Dakol (Česko - Moravskoslezský kraj - Petrovice u Karviné)
Hodnocení: |
průměrně:
2,3/5
|
Autor: |
hosté |
Vloženo: |
20. 9. 2021 |
Pobyt: |
září 2021 |
Přečteno: |
114x |
Recenze se líbila: |
173
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
V letních měsících jsme častěji navštěvovali restauraci hotelu DAKOL.
Chtěli bychom se s Váni podělit a zároveň upozornit na neprofesionální a velice laxní přístup k hostům ze strany obsluhujícího personálu. Obsluha se ve své pracovní době věnuje zcela jiným činnostem než má v náplni své práce, což se odráží na nespokojenosti hostů. Další negativní zkušeností je vyúčtování tržby za objenané jídlo a pití,
samotřejmě v neprospěch hosta. Toto není, bohužel, ojedinělý případ.
Je politováníhodné, že na takové pozici pracují zaměstnanci, které jejich práce s lidmi nenaplňuje. Pokud bychom měli být konkrétní, jedná se zejména o přístup číšnice s delšími tmavými vlasy a brýlemi.
Nejsme tomu nakloněni,ale z těchto důvodů návštěvu restaurace přehodnotíme, ne-li úplně omezíme.
Hosté
Ubytování
průměrně
(2,1/5)
bez ubytování
Strava a stravování
průměrně
(2,3/5)
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,4/5)
viz stížnost
Okolí hotelu
průměrně
(3,2/5)
Celkový dojem
průměrně
(2,3/5)
restauraci nedoporučujeme
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 4 z 7 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.