Beltine je rozpor v krásně rekonstruovaném hotelu a úrovní personálu, která je katastrofální.
Recenze hotelu Beltine Forest **** (Česko - Moravskoslezský kraj - Ostravice)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Patrik Flodr |
Vloženo: | 12. 3. 2017 |
Pobyt: | březen 2017 |
Přečteno: | 769x |
Recenze se líbila: | 395 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 6 |
Po víkendovém pobytu nám hotel předvedl hrubý rozpor mezi krásně rekonstruovanou budovou s nádherným výhledem na Lysou horu, krásnou a tichou přírodou, a nabízenou nízkou úrovní služeb včetně hotelové restaurace potažmo hotelové kuchyně. Zároveň mne zaskočila reakce majitele hotelu, viz níže.
Ubytování
Hotelový pokoj byl citlivě a částečně i originálně rekonstruovaný, bohužel ten personál... špatně vysátý koberec, prach nebyl utřen na žádné volné části poliček, stolů, zrcadla a ani ve skříni samotné - po vložení svých svršků jsem měl tričko plné prachu, resp. se stalo v tuto chvíli prachovkou... a tak mi nezbylo než si vzít své kapesníčky, pěkně je navlhčit a vše před použitím vytřít. Škoda, že jsem to nevyfotil, myslel jsem si, že je to poslední obtíž, ale bohužel nebyla... a okna? To naše v pokoji 205 se při otvírání a zavírání tvářilo, že každou chvíli vypadne, a navíc nešlo úplně zavřít. Rozbitou skleničku a nefunkční trezor jsme naštěstí reklamovali okamžitě.
Strava a stravování
Tolerovat lze snad jen snídani (i když jeden den nám bylo servírováno pečivo ze zmrazeného polotovaru a rozmrazený balený chléb, který byl opravdu nechutný). Oběd a večeři v daném hotelu vynechte a jděte do vyhlášeného hotelu Freud (což jsme se od místních dozvěděli až později a bohužel pozdě). První večeře byl přesušený zmrazený pstruh a pstruh lososovitý, který byl o trošku vláčnější. Oběd druhý den byl zcela katastrofální, vybrali jsme si houbové rizoto, které se povedlo, a k tomu vepřovou panenku, která byla vysušená a gumová, hodně dlouho jsme ji "přežvykovali" - já bych ji okamžitě reklamoval, bohužel moje žena byla po horské procházce velmi vyhladovělá a tak jsme ji "dožvýkali" do konce, na stav poskytované kvality jsem upozornil obsluhujícího číšníka, p. Vojtěcha, který mi nejdříve s "úsměvem" oponoval, že "je přece v centru růžová", po mém naléhání alespoň slíbil, že upozorní kuchyni. Večeři jsme druhého dne měli objednanou týden předem a výběr jsme navíc potvrdili do formuláře na recepci při příjezdu. Bohužel jsme opět čelili zlovůli kuchyně a číšníků. Bez jakéhokoliv upozornění nám servírovali jiné menu, a až po našem upozornění přišel číšník, p. Vojtěch, s informací, že menu, které jsme si týden předem objednali, není v této formě k dispozici a polévka, která měla být servírovaná, není a nebude. Navíc po mé stížnosti na danou situaci na recepci hotelu, která navíc vše negovala a ignorovala, navíc recepční odmítl poskytnout kontakt na manažera hotelu a odmítl poskytnout i své jméno, nás sloužící číšníci odmítli obsloužit i po mém čtyřnásobném slovním upozornění, kdy jsem musel servírovat polévku sobě a své ženě já sám!! To už je za hranicí hotelu se 4 hvězdičkami!! Situaci jsem v den odjezdu (12.3.2017) řešil s majitelem hotelu, Ing. Tomášem. Bohužel i zde jsem narazil, postavil se do opozice, jen chránil svůj personál a navíc je údajně jeho "super" kuchař vyučený ve Švýcarsku...aj. zemích a proto přece nemůže vařit špatně. Údajně na námi objednanou panenku jezdí z okolí "štamgasti" - já jsem za tři dny viděl v jejich restauraci jen několik ubytovaných hostů (asi 2 až 3 páry), jinak zela restaurace úplnou prázdnotou... po pár dotazech jsme zjistili, že vyhlášenou místní restaurací je (a nejspíše i do budoucna bude) hotelová restaurace hotelu Freud. Raději se restauraci Beltine vyhněte. Myslím, že i několik podobných recenzí, jsem viděl napsaných od roku 2014... Navíc mi majitel hotelu, Ing. Tomás, řekl kouzelnou větu "...proč jste to nereklamoval?". Pochopil jsem, že majitel nestojí o zkvalitňování služeb, a nestojí o cennou negativní zkušenost, a ani nestojí o zákazníka (motto všech dobrých podnikatelů je, že i když zákazník nemá pravdu, má pravdu vždy...nicméně to, co popisuji, si můžete sami vyzkoušet na vlastní kůži, a majitel si může dál nalhávat, že se opět setkal "se zlým zákazníkem", a jeho hotel je v naprostém pořádku... hotel je jeho, tak ať si svoji pokřivenou filozofii udržuje dále). A moje odpověď na otázku, proč jsem nereklamoval, je jednoduchá - co dříve jsem měl reklamovat??? Přijel jsem do hotelu relaxovat, cvičit jógu a užívat si přírody, ne si kazit pobyt "opravami" hotelu Beltine, nejsem jejich zaměstnanec.
Vybavení, služby a personál hotelu
Spa a wellness je další katastrofou. Malý bazén okupovali dvě hlučné děti, žádný dětský koutek...to opravdu do wellness nepatří, nebo to označte aquaparkem. Obdobnou zkušenost najdete i ve vyhledávači v recenzích z minulosti, hotel Beltine nic nezlepšil... navíc je zóna se sounou, parní lázní atd. zcela volně spojena s bazénem a odpočinkovou zónou včetně tepidaria... běžně je tato zóna oddělena tak, aby se hosté mohli volněji a bez plavek pohybovat po "saunovém" světě. V hotelu Beltine budete mít plno hostů s mokrými plavkami ve finské sauně, která se tak promění v parní lázeň s vysokou teplotou i vlhkostí, kdo o saunování ví alespoň bazální informace, chápe tento velký průšvih...
Okolí hotelu
To je to, co hotel promarnil, úžasné prostředí, které může přitáhnout, ale po krátkém pobytu naopak hotel hosty odradí...asi nová forma ochrany přírody...
Celkový dojem
Katastrofa, ale jen a jen neschopností personálního obsazení, majitel, po setkání 12.3.2017 včetně rozhovoru ukázal profil nekonstruktivního manažera, který není směrován "prozákaznicky", asi proto i ten profil hotelového personálu. Bohužel mi pár vět řekl i "vyhlášený" kuchař, přestože mluvil česky, jsem mu nerozuměl, ne však větám, ale jejich obsahu. Třeba má podobný problém s tímto "šéfkuchařem" i personál kuchyně, a proto i ty problémy prosakující do restaurace...
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 12 z 20 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »
Andrea Chytilová: Víkendový pobyt - 13. 3. 2017 21:03
Dobrý den, na tomto hotelu jsem byla na víkendovém pobytu (3.-5.3.) a s ničím, co zde popisujete jako zápory, jsem se nesetkala. Vše bylo podle mého naprosto v pořádku, jediné co bych mohla vytknout je, že jsme museli trošku déle čekat na jídlo (u steaku to ale není nic zvláštního). Jídlo bylo velmi chutné, byly s ním spokojeny dokonce i mé náročné děti :) reagovatMartin: Re: Víkendový pobyt - 16. 3. 2017 14:18
Zrovna u steaku vůbec nechápu, na co by se mělo čekat. Průměrná doba tepelné úpravy steaku do "medium" je okolo 5ti - 6ti munut. reagovat