Napsat recenzi

Vystřízlivění!!!

Recenze hotelu AutoClub Hotel Morávka (Morávka Mountain Resort) *** (Česko - Moravskoslezský kraj - Morávka)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: listopad 2014
Přečteno: 419x
Recenze se líbila: 590 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 4

Tento hotel jsme si vybrali, jelikož kolem je krásná příroda. Po příjezdu na místo se nám hotel moc líbil a vypadal útulně, ale vevnitř už to tak pěkné nebylo. První dojem někdy může klamat!

Ubytování  průměrně (3/5)

Ubytování dostačující. Na pokojích staré vybavení, ale na nocleh to stačilo. Dveře od skříně nešly zavřít, na toaletě v koupelně se rozpadal držák na toaletní papír, netekla voda ve sprše, jelikož byla zřejmě ucpaná hlavice. V koupelně pouze zahrnovací dveře, díky kterým člověk neměl pořádně soukromí a na toaletě chybělo odvětrávání, jelikož se vše šířilo do pokoje. Najít zásuvku na pokoji byl nadlidský úkol.

Strava a stravování  průměrně (3/5)

První den jednotné jídlo. Na večeři hranolky s masem, nebyly chuťově špatné. Druhý den na snídani obložený talířek, jeden rohlík a jeden krajíc chleba. Pro chlapy na snídani absolutně nedostačující a o chuti paštiky by se dalo polemizovat. Na druhou večeři výběr ze 3 jídel. Vybrali jsme si vepřo, knedlo, zelo - v této porci pouze 3 kousky masa, z čehož se člověk vůbec nenajedl, a hranolky s kuřecím masem, které plavaly v nějaké šílené omáčce. Třetí den na snídani výběr strašný. Talířky stejně hrůzostrašné jak předešlé ráno a 3 mini párečky také nejsou dostačující. K snídani byl k dispozici pouze jeden hrnek čaje, který byl nalitý tak 2 centimetry pod okrajem. Jiné pití i kávu si musel člověk zaplatit zvlášť. Za peníze, které jsme za pobyt zaplatili jsme neměli nárok ani na pití k jídlu, což nám přijde jako výsměch lidem.

Jinak obsluha u jídla katastrofální. Přijdete do jídelny na snídani třetí, obsluha vás totálně přehlíží a obslouží mezitím dalších 8 stolů, které přijdou chvíli po vás. O pozornost, aby člověk žebral!!!

Když jsme si v hospodě chtěli objednat langoše, paní nám oznámila že nejsou a nebudou. Z jakého důvodu je tedy mají na lístku jsme nepochopili. Na můj dotaz objednání ledové kávy se paní tvářila pěkně arogatně aby mi nakonec oznámila, že má v lednici pouze kupovanou v krabici. Obědy jsme raději jedli v jiné hospodě než na tomto slavném hotelu.

Na voucheru byla napsána bohatá polopenze, která skutečnosti ani z poloviny neodpovídala.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

První den se obsluha chovala slušně. Neviděli jsme v ničem problém. V pátek jsme v restauraci za celý večer zanechali velikánskou útratu. Ale už v sobotu se chování obsluhy otočilo, jelikož už od nás neočekávali takovou útratu a byli jsme už přehlíženi. Obsluha kolem našeho stolu jen chodila, ale ani jednou se nepřišla zeptat, co bychom si objednali na pití. Museli jsme se o obsluhu doprošovat či si chodit objednávat sami k baru. O nedělní obsluze bychom se už ani nevyjadřovali. To jsme byli přehlíženi už na celé čáře.

Bazén vypadal na první pohled dobře, ale na bližší prozkoumání všude rezavé trubky, trysky nebyly vůbec spuštěny a v místnosti bylo nedýchatelno kvůli špatnému větrání.Voda v bazénu měla být slaná, ale už na chodbě byl cítit chlór.

Sauna nebyla první večer ani zapnuta k dispozici a druhý den pouze večer od 19:00.

Jediný pozitivní poutač byl cyklobus, který byl k vypůjčení a byl to skvělý zážitek a adrenalin.

Okolí hotelu  průměrně (4,2/5)

Příroda a okolí hotelu velmi pěkné. Počasí nám vyšlo, takže jsme celou sobotu strávili venku.

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Jeden velký podvod na lidi!! Nikdy bychom tento hotel známým nedoporučili. Ať si píše každý do recenze co chce, ale podle nás pobyt očekávání nesplnil.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 123
z 229 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Člověk v úžasu!: Někteří Slevomati na cestách... - 12. 11. 2014 10:02

Tak toto je klasický příklad "Slevomata" na výletě. Neutratit ani korunu a běda když nedostaneme vše co chceme ZADAMO! Ti zloději po nás chtěli zaplatit dokonce i za nápoj k večeři. No a jaké tam dělají malé snídaně - člověk vůbec nevydrží od snídaně do večeře. Chtěli jsme utratit hromadu peněz za langoš, ale oni ho neměli. To je fakt hrůza, takoví zloději. Zaplatili jsme 500,- Kč za snídani, večeři nocleh, neomezený vstup do bazénu, sauny a zadarmo nám, půjčili čtyřkolo, no uznejte sami, nejsou to zloději? A to jsme tam v restauraci za tři dny utratili celých 47,- Kč! reagovat

Petr: host v uzasu !!!!!!!!!!!!! - 13. 11. 2014 8:19

Misto toho, abyste byli vdecni za prispevky at jsou jakekoli a vyjadrili se k nim trochu zpusobem, ktery by byl vhodny, tak jenom urazite a veci zjednodusovat. Je to presne jak pise nespokojeny host s uzas je v tom, ze vy s tim nic nedelate :D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! reagovat

Prajzská: Nechápu!!! - 13. 11. 2014 8:57

No vážený člověku v úžasu to jste mne teda dostal :D!!! Prý typický příklad slevomata :D. Nemyslím si, že tento pobyt byl levný, poněvadž nestál stokoruny ale tisíce. Z jídla se tam člověk nenajedl, služby katastrofa co víc komentovat!!! Pište si sám co chcete, spoustu hostů mělo stejně strašný ten pobyt a shodují se! V restauraci člověk utratil tisíce a myslím si, že dostat pití k drahé snídani, která stála za *** je snad standard! Jestli máte s něčím problém, nevím proč ty recenze vůbec čtete. Je svobodné právo každého se k pobytu vyjádřit, my jsme byli silně nespokojeni a je to jen naše věc, co jsme do recenze napsali! Takže vy pane chytrý, akorát jste se se svým komentářem k naší recenzi snížil :D. Těšilo mne! reagovat

petr: Jaj.. - 13. 11. 2014 20:15

Proč na to vůbec reagujete...vždyť je to jasné, že člověk v úžasu je mr. K., rádoby hoteliér a majitel té ubytovny... reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Moravskoslezský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání