Víkend
Recenze hotelu AutoClub Hotel Morávka (Morávka Mountain Resort) *** (Česko - Moravskoslezský kraj - Morávka)
Hodnocení: |
průměrně:
3/5
|
Autor: |
Lenka |
Vloženo: |
13. 2. 2017 |
Pobyt: |
únor 2017 |
Přečteno: |
279x |
Recenze se líbila: |
357
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Jednou stačí.
Ubytování
průměrně
(3/5)
Snaha o čistotu by tu byla.
Strava a stravování
průměrně
(3/5)
Chutné, ale chudé.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,1/5)
Docela bída.
Celkový dojem
průměrně
(3/5)
Koupili jsme si víkendový voucher. V pátek přetekl kanál před hotelem, v exkrementech jsme chodili ještě v neděli při odjezdu. Jídlo bylo dobré, ale bylo ho málo zejména pro chlapy. Místní zařízení se v 22 hod zavírá a rychlost obsluhujícího personálu je "šílená" asi nemají motivaci prodat nabízené zboží. Na pokojích je také večerka a přes dveře na chodbu vše slyšet, takže se nedá pobavit, protože se vždy najde někdo, kdo se chce vyspat, protože strávil celý den na svahu, což chápu. Chybí prostor, který se dá využít. Díky tomu, že jsme dobrá parta a tomu, že jsme celou sobotu byli mimo hotel, jsme si víkend užili. Rozhodně se nevrátíme.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 123 z 229 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Provozovatelé Horelu.: Čeho je moc, toho už je příliš.. - 13. 2. 2017 16:42
Vážená paní Hrabcová, většinou zde zcela ignorujeme výplody "hostů", kteří zde píši jen proto, aby nám úmyslně ublížili, a nebo si alespoň ulevili. Jsme motivování především spokojeností našich hostů, kteří se k nám opakovaně vrací, vzájemně se na sebe těšíme a VELMI si jich vážíme. Což jak jste si mohla sama všimnout, potvrzuje naše dlouhodobá plná obsazenost. To ovšem není váš případ a Vaše nesoudnost nezná mezí. Jste prototypem zákazníků, po kterých žádný provozovatel restauračního zařízení netouží a pokud se host vašeho typu opakovaně hlásí k pobytu u nás, jaksi už pro něj nemáme místo. Byl jsem svědkem toho, když jste přišli do naši hotelové restaurace a donesli si s sebou nejen vlastní alkohol, jídlo v krabicích, tyčinky, křupky, ale dokonce i balenou vodu v pet láhvích. Objednali jste si celá čtyři piva a u těch jste seděli v restauraci až do zavírací doby. Po zavírací době jste byli požádáni, abyste byli tak laskaví a posadili se do kožené sedačky v modrém salónku. Tam jste pokračovali v konzumaci vlastního jídla a pití až do ranních hodin, na což si ráno právem stěžovalo několik hostů, ale protože jinak byli spokojeni, negativní recenze zde nenapsali.. To jak vypadal salonek po vaši návštěvě, zde mohu zveřejnit.. Stejně jako vaši soukromou hostinu v naši hotelové restauraci. Celý objekt je monitorován kamerovým systémem. Jsem si vědom, že tyto recenze zde čte spousta našich potenciálních hostů, a právě proto zde otevřeně prohlašuji: O Hosty Vašeho typu nemáme zájem a nevážíme si jich! Co se týče ucpaného odpadu, tak ten jsme si taky neucpali my sami. Opravdu si myslíte, že můžeme ovlivnit, aby některá z dam nevhodila vložku do WC? V každém případě je to ale potřeba publikovat v recenzích.. Měli byste se stydět především sami za sebe, protože vaše chování bylo opravdu příkladné... reagovat