Napsat recenzi

Nový fenomén, vydírání prostřednictvím lživých recenzí - nejlépe štěnicemi!

Recenze hotelu AutoClub Hotel Morávka (Morávka Mountain Resort) *** (Česko - Moravskoslezský kraj - Morávka)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2014
Přečteno: 564x
Recenze se líbila: 513 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 5

Tato recenze je pravděpodobně ovlivněna vztahem jejího autora k provozovateli hotelu.

Opravdu dobrý způsob, jak snadno přijít k bezplatné dovolené... :-)

Nejdříve se hezky ubytujeme, spapáme vše co je v balíčku, odbydlíme celý pobyt a ejhle!

Poslední noc zjistíme, že nás kousla štěnice.. Pro jistotu si ji hned nějakou ulovíme, vyfotíme a domáháme se slevy a tučného odškodnění..

V první fázi nám bude stačit, když nic nezaplatíme a bude nám vráceno vše co jsme zde utratili za jídlo, pití i bydlení.. Jasně, než mít špatné recenze, tak to každý hoteliér raději zaplatí toto "vypálné".. No, jenže ono to většinou nekončí. Po týdnu přichází další vydíraní.. Museli jsme udělat kompletní dezinsekci celého bytu! Všude byly štěnice! Jenže ono to je všechno trošku jinak.. Štěnice není živočich, který by přišel po svých, nebo přiletěl. každý hotel s nimi čas od času přijde do styku. Vždy je přinesou spolu se zavazadly samotní hosté a není způsob a ani prevence, jak tomuto zabránit. Je velmi obtížné vůbec zjistit, že jsou u vás štěnice. Proto je zcela nemožné, aby je dámy viděly směle pochodovat po kobercích, stěnách a postelích. Velmi doporučuji pustit ti tento dokument: https://www.youtube.com/watch?v=NsUho-sCnXg

Holt, doba je zlá a český člověk se už ničeho neštítí..

Můžeme s naprosto čistým svědomím prohlásit, že u nás naštěstí štěnice opravdu nemáme!

Bohužel, v jiných hotelích toto štěstí nemají..

Ubytování  průměrně (3/5)

Čisté a bez štěnic! :-)

Strava a stravování  průměrně (3/5)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

Přiměřené ceně a ročnímu období...

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (3/5)

Okolí hotelu  průměrně (4,2/5)

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Řídíme se jednoduchým motem: Neustále plná obsazenost, nepotřebuje další komentář...

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 123
z 229 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Karel: Za totáče stačil vlas. - 31. 10. 2014 18:49

Když jsem četl tuto recenzi, tak jsem si vzpomenul na jednoho experta z prajzke.. Ten chodil po Ostravě a do nejdrachších podniků na super polévku, která stala v té době majlant a když už měl na dně, tak tam hodil vlas a řekl, že to platit nebude. Vždycky ji dostal zadara, ale těch hospod tenkrát nebylo tolik, tak už pak chudák neměl kam zajít.. To ovšem v době slevomatů nehrozí!!!!!! :-) reagovat

petyn: Re: Za totáče stačil vlas. - 31. 10. 2014 19:23

Bych chtěl vidět někoho, kdo si s sebou na dovolenou veze štěnice do zásoby. Na tenhle hotel je to už několikátá recenze podobného ražení. To by Češi museli být chovatelé štenic ve velkém (asi přítulné domácí zvířátko). Psaní recenzí od majitele sem ale určitě nepatří. reagovat

Vlaďka: Ať se každý rozhodne, čemu bude věřit - 1. 11. 2014 9:24

Pane majiteli, zřejmě jste si spojil více hostů dohromady. My jsme o žádné desinsekci bytu nepsali ani nemluvili. To psal jiný klient Vašeho hotelu, který se u Vás se štěnicemi zřejmě také setkal. Měli jsme to štěstí, že jsme si domů žádné štěnice nedovezli. Věřím, že především díky Vašemu doporučenému opatření, že jste nám druhý den ráno před naším odjezdem vypral a vysušil všechno oblečení a cestovní zavazadla, za což děkujeme. Klidně zde vyvracejte náš zážitek, že štěnice byly naprosto všude - sám jste je v 1h ráno rozmáčkl na zdi, na koberci, na posteli... Vrácení peněz za dovolenou jsme měli plné právo požadovat. Nedovedete si představit stres, kterému jsme byli na "dovolené" vystaveni, když jsme šli ve tři ráno spát s malými dětmi (1,5 a 2 roky) do auta, protože v postelích jsme opravdu zůstat nemohli. Pokud byste dodržel dohodu, že necháte pokoj vyderatizovat, do žádných recenzí bych se nepouštěla, ale považuji za etické varovat další klienty před štěnicemi a fyzickou i psychickou újmou. Opravdu nemám zapotřebí si zde něco vymýšlet, na to nemám čas ani energii. Na rozdíl od Vás to ale neberu na lehkou váhu, ale jako závažný problém. Je mi jasné, že jste si štěnice do hotelu nenatahal sám, ale jste majitel a nesete zodpovědnost za provoz hotelu a spokojenost klientů. Jsem zřejmě staromódní, ale stále zastávám heslo: "S poctivostí nejdál dojdeš." reagovat

Krysař Jarda: Lidi jsou různí - 1. 11. 2014 11:02

Vážený pane majiteli, nic si z toho nedělejte. Já jsem se setkal nedávno s podobným problémem. Hubím štěnice úspěšně 9 let bez jakékoliv stížnosti. Asi před měsícem jsem prováděl dezinsekci v jednom bytě, štěnic jsem je zbavil jedním zákrokem. Ale postřik ji údajně zanechal fleky na posteli. Bohužel nevím, jestli tam nějaké byli před aplikací, nebo ne. Každopádně peníze jsem jim vrátil. Za pár dní se mi ozvali znovu a chtěli po mně uhradit celou postel. Prostě nehoráznost. reagovat

David : Recenze majitele - 1. 11. 2014 13:34

Dal jsem si tu práci a četl recenze týkající se štěnic zpětně a zarazilo mě, že v této recenzi přiznáváte, že štěnice na svém hotelu máte a v recenzi, kterou jste psal před tím sdělujete, že ve vašem hotelu štěnice nejsou a nikdy nebyly... reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Moravskoslezský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání