Napsat recenzi

Nespokojenost

Recenze hotelu AutoClub Hotel Morávka (Morávka Mountain Resort) *** (Česko - Moravskoslezský kraj - Morávka)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: září 2015
Přečteno: 297x
Recenze se líbila: 456 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Jezdíme na slevové akce, abychom toho stihli za sezónu více za méně peněz. Spokojím se s málem, ale tady jsem byla zklamaná od počátku a nic to za celé tři dny nevyrovnalo (pouze příroda, ale ta nemá s hotelem nic společného).

Při příjezdu nejsou označena parkovací místa. Proto jsme (všude okolo bylo plno) přijeli až k hotelu, že se na recepci zeptáme, kde můžeme parkovat. Ale to už na nás hulákal pán (myslela jsem si, že je to zahradník, ale byl to majitel.....), že tady nemáme co dělat, že máme jet na parkoviště. Po otázce, kde je parkoviště, a že jsme tady jen zastavili, že se chceme zeptat na recepci, kam máme odstavit auto, jen pořád křičel, že máme vypadnout.

Po skoro osmihodinové cestě, kterou jsme za tímto zážitkem jeli, to bylo silné kafe.

Pak vše pokračovalo "lépe a lépe".....

Ubytování  průměrně (3/5)

Celé tři dny se z koupelny linul příšerný zápach - směsice vůně, dezinfekce a čehosi neidentifikovatelného (bohužel koupelna nešla zavřít - pouze šoupací děrované netěsnící dveře). V noci bylo 8 stupňů, ale museli jsme spát při otevřeném okně, strašně štípaly oči a pálilo v krku z toho "odéru". Paní na recepci jsme to říkali, ale bohužel pouze krčila rameny, že nikdo si zatím nestěžoval. Ručníky pouze dva malé, bez mýdla. Neudržovaný sprchový kout s plísní. Závěsy při zatažení spadly.

Koberce špinavé, z jídelny jsme vždy přišly, jako kdybychom byli sami osmaženi - tak moc jsme voněli přesmaženým tukem....

Strava a stravování  průměrně (3/5)

První večeře společná - vcelku to ušlo.

Druhý den brzy ráno jsme objednávali večeři, kterou nám ovšem zapomněli připsat (zapomínání vůbec bylo asi součástí koloritu tohoto hotelu a jeho personálu...), tak jsme nemohli již vybírat a měli tradiční "smažák".

Snídaně byly průměrné, ale ne zas tak strašné, pouze výběr chyběl, k pití jen čaj.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

Arogantní majitel, majitelka na první dojem nepříjemná, ale nebylo to tak strašné. Příjemná starší paní na recepci trochu "vyděsila" odpovědí na mou otázku: "Můžu se zeptat na bazén", kdy odpověděla: Jaký? (součástí voucheru totiž byl denní vstup do bazénu). Pak jsme si to vyjasnily, i to, že opravdu osušku nedostaneme, že jeden malý ručníček na osobu na pokoj je skutečně standardem, i když kdysi to bylo jinak......

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (3/5)

letní dovolená

Okolí hotelu  průměrně (4,2/5)

Okolí hotelu příjemné pro oko, nádherná příroda.

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Bohužel, ačkoliv jsme v Beskydech nestihli projet vše, co jsme chtěli, a proto se sem ještě někdy vrátíme, rozhodně ne do tohoto hotelu.

Nedoporučuji.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 123
z 229 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Moravskoslezský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání