Napsat recenzi

BOHUŽEL,ŠTĚNICE TAM JSOU NEUSTÁLE

Recenze hotelu AutoClub Hotel Morávka (Morávka Mountain Resort) *** (Česko - Moravskoslezský kraj - Morávka)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: březen 2015
Přečteno: 1 503x
Recenze se líbila: 499 čtenářům
Fotografie: 2
Videa: 0
Komentáře: 5

Předem chci upozornit,že nejsem ovlivněná žádnou stranou,která zde píše,nejsem ani člověk který,když se mu někde nelíbí,píše špatnou recenzi,naopak se snažím na pobyt rychle zapomenout,ale v tomto případě bohužel musím reagovat,protože štěnice jsou v dnešní době velký problém a doma je nechce mít určitě nikdo.Proto chci tímto upozornit na další zájemce o pobyt na tomto hotelu,aby byli opatrní. Kdybych si

přečetla celou recenzi tohoto hotelu,kde se objevily štěnice,tak bychom si tento hotel nevybraly,protože si myslím,že ten člověk,který to psal by si to nevymyslel.Ale to byla naše chyba,měli jsme se podívat lépe..Musím upozornit,že jsme jeli na víkend.pobyt bez jakýchkoliv známek štípanců a bobulí.Po 1.noci jsem ještě nic až tak zvláštního nezpozorovala,po 2.noci to už bylo horší.Začínali se mi dělat po tváři a těle svědící bobule,ale i přesto mě štěnice nenapadly,jsem alergik,proto jsem si myslela,že je to způsobené vodou v bazénu,až když jsme přijeli domů se to projevilo,podotýkám v odpol.hodinách-ne v noci,kdy už jsme spali doma.Na tváři se mi udělalo 9 svědivých bobulí a na těle spoustu štípanců s vpichy uprostřed,některé byly i dva za sebou.K tomu jsem dostala silnou alergickou reakci.V práci jsem si musela vzít týdenní neplacené volno,protože pracuji mezi lidmi a v obličeji to není nic hezkého.Psychicky mě to docela vzalo.Nejhorší na tom je,že musíme nějakou dobu čekat,jestli jsme si TO nepřivezly domů,i když jsem vše pro jistotu vyprala,pak bychom se nám pobyt velmi prodražil,poněvadž bychom museli zavolat firmu,která se tím zabývá.Neřešila jsem to prvně s majitelem,když píšu tuto recenzi,dle mého je to zbytečné,protože si myslím,že o tomto problému dávno ví,ale dál lidé odjíždějí se štípanci.Není třeba připomínat,že některým se to nepřihodilo z toho důvodu,že štěnice se nemusí vyskytovat ve všech pokojích,ale je třeba preventivně vystříkat všechny pokoje,protože i jedna nevyhubená štěnice dokáže udělat velkou paseku ale hlavně se opět rychle rozmnoží.Proto tímto chci upozornit další zájemce,aby zbystřili nad výběrem pobytu v tomto hotelu,protože ty následky za to nestojí.A majitele bych tímto chtěla poprosit,aby se tím začal zcela zabývat,i když chápu,že je to běh na dlouhou tratˇ.

Ubytování  průměrně (3/5)

kvůli štěnicím-nevyhovující

Strava a stravování  průměrně (3/5)

Skoro žádná nebyla.Mě osobně chyběl na stolech v restauraci nápojový lístek,také pepř,v době snídaní a večeří jsem postrádala více prac.sil na place.Kdyby mi záleželo,aby se mi lidé vraceli,snídaně bych dala formou bufetu,aby si mohl vybrat každý,k čaji v ceně bych přidala i obyč.kávu,majitele by to určitě finančně nezničilo.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

Nebyl to žádný zážitek,takový náš český standart.

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (3/5)

Nehodnotím,byla uzavřena,což kdybych se to dočetla již z vouchru a přečetla si celou recenzi,tento pobyt bych si určitě nevybrala,ale to byla naše chyba,měli jsme být důslednější.

Okolí hotelu  průměrně (4,2/5)

Okolí v pořádku.

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Byla jsem velmi zklamaná ze štěnic,z celkového nezájmu,z venku to na mě zapůsobilo teple,vevnitř to byl bohužel jen samý chlad.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 123
z 229 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Morávka stále bez štěnic! :-): Zdravíme bývalou konkurenci! :-) - 10. 3. 2015 20:56

Asi je všem zcela jasné, že pokud by někoho poštípaly štěnice, nejdříve by informoval majitele hotelu a hned následně hygienickou stanici.. :-) Štěnic jsme se zbavli velmi jednoduuše! Naštěstí nebyly v podobě obávaných ploštic - jak by je většina z vás očekávala, ale v podobě dvou ubohých alkoholiků, kteří dnes byli nuceni ukončit činnost v protější restauraci. Vážení hosté, nebojte se, štěnice zde opravdu nemáme. Věřte, že recenze lidí, kteří dobře vědí, proč se pod svou recenzi nemůžou podepsat, asi nebudou relevantní.. :-) V našem resortu bydlí stabilně okolo 60 lidí, kdyby jsme tady skutečně měli štěnice, asi by tyto recenze vypadaly zcela jinak.. Za rok nás navštíví pres 6 000 hostů, takže si dokážete snadno představit, kdo asi těchto pár negativních recenzí napsal.. Naší hosté to zcela jistě nebyli! Stejně, jako fotografie nejsou z našeho hotelu, ale pravděpodobně byly ztaženy z internetu.. reagovat

Alena: Re: Zdravíme bývalou konkurenci! :-) - 12. 3. 2015 16:46

P.majiteli,nezdravte tady bývalou konkurenci a začněte laskavě konat!Já nejsem žádná vaše konkurence,byla jsem host na vašem víkend.pobytu a přivezla jsem si od vás jen samé problémy.Štěnice tam prostě bohužel máte a laskavě to nezlehčujte a začněte s tím pořádně něco dělat!Jak si můžete dovolit vábit další lidi,když máte ve vašem hotelu takový problém?Jste vy vůbec normální?Samozřejmě,že fotky nejsou od vás z hotelu,ale z příjezdu domů od vás!Neumíte přijmout kritiku,máte chování na bodu mrazu,takový člověk by neměl podnikat v oboru gastronomie a cestovní ruch a vy zřejmě podnikat ani neumíte!Nashledanou nebo spíše radši sbohem! reagovat

Hrubý Karel: Re: Zdravíme bývalou konkurenci! :-) - 23. 3. 2015 8:58

V zařízení jsme během roku ,naposledy v lednu 2015 ,strávily dva pobyty k naprosté spokojenosti s ubytováním,stravováním a chováním personálu.Jsem bývalý havíř ,nejím,žeru,a jídla stačilo bohatě.Máme zajištěn další pobyt,protože s vnuky je zařízení naprosto vyhovující.Nemohu souhlasit s negativní recenzí pro její nepravdivost a evidentní snahou pomluvit a ublížit.Kdyby se stížnost zakládala na pravdě a týkala se mě,byla by má první reakce ohlášení stavu na hygienické stanici .Lidé jsou holt různí. reagovat

Morávka stále bez štěnic! :-): Re: Zdravíme bývalou konkurenci! :-) - 23. 3. 2015 10:55

Jasně.. Vy máte takový zájem na tom, aby se věc"konečně" začala řešit, že raději než byste věc ohlásila majitelům a případně KHS, tak raději budete vypisovat lživé pomluvy.. K tomu byste totiž potřebovala lékařskou zprávu a znát alespoň číslo pokoje, což zcela evidentně nemáte. Protože jen fotka stažená z webu a vymyšlený příběh s anonymní přezdívkou k tomu nestačí.. My tady žádné štěnice nemáme! Kdybyste zde skutečně byla, tak byste viděla, že náš hotel je jako jeden z mála neustále plný hostů - což bude pravděpodobně to co vás tak strašně žere - štěnice bych v tom opravdu nehledal.. :-) reagovat

Eduard Škroch: Re: Re: Zdravíme bývalou konkurenci! :-) - 24. 10. 2015 16:07

Vážený pane majiteli, my jsme u vás byli, na týden, nikoli ze Slevomatu. Štěnice jsme sice nenašli, ale nemohl jsem nereagovat. Vy jste prostě arogantní, až to není hezké. Trocha sebekritiky a pokory by neškodila, kor, když se negativa sypou ze všech stran. Můj komentář na vás jsem nazval dovolená "k nezaplacení", můžete si ho přečíst. Já nevystupuji pod přezdívkou, ale pod svým jménem. Z vašeho hotelu, chování, hlavně dětí, nám-a nejen nám, bylo zle. Měl jsem škodolibou radost, že vás v tu dobu chytla záda, věříte? Měl jsem tendenci vás napravit, ale vaše "vychované" děti mi to "vymluvily." Je mi jedno, jestli a co napíšete, pro mě jste jedno velké zklamání. Škroch E reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Moravskoslezský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání