návštěva hotelu
Recenze hotelu Hotel Cvilín **** (Česko - Moravskoslezský kraj - Krnov)
Hodnocení: |
průměrně:
4/5
|
Autor: |
Jan |
Vloženo: |
17. 11. 2018 |
Pobyt: |
listopad 2018 |
Přečteno: |
63x |
Recenze se líbila: |
313
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Dobrý den,
byla jsem velice spokojená s prostředím, jídlo výborné, nádherný výhled na Krnov.
Ubytování
průměrně
(4,5/5)
Bez ubytování
Strava a stravování
průměrně
(4,8/5)
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,2/5)
uvedeno v celkovém dojmu
Okolí hotelu
průměrně
(4,8/5)
Celkový dojem
průměrně
(4/5)
Hotel Cvilín mi byl doporučen mou kamarádkou, která často cestuje. Na hotel se zastavila na jídlo. Řekla jsem si, že se tam s přítelem také podíváme. Prostředí bylo opravdu velice příjemné. Ze začátku nás obsloužila milá, usměvavá paní číšnice, ale po té přišlo obrovské zklamání. Na čtyřhvězdičkový hotel bych očekávala jistou profesionalitu personálu. Byli jsme zděšeni, když nás přišla obsloužit,vysoká v chování arogantní blondýna v roztrhaných riflích a červeném svetru,která se tvářila stylem, že jí jsme na obtíž. Byli jsme znechuceni. Hodně nás to zarazilo a pokazilo to celkový dojem z hotelu.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 3 z 4 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.