Napsat recenzi

Zoufalci

Recenze hotelu Hotel Pod Kyčmolem **** (Česko - Moravskoslezský kraj - Horní Lomná)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2024
Přečteno: 5x
Recenze se líbila: 52 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 6

Zdravím všechny a ty kteří toto čtete, v hotelu pod kyčmolem jsem byl ubytován cirka minulý týden, přijeli jsme a vše v pořádku, k večerním hodinám vypadla elektřina a také voda, toto jsme pokusily jsme se řešit s obsluhou baru a také hotelu, natož nám bylo sděleno že výpadek je 2-3 hodinový, natož druhý den ráno pořád nejela elektřina ani voda, obsluha hotelu nedokáže poskytnout svým ubytovaným ani *** svíčku aby jsme viděli v pokoji aspoň před sebe, takže za mě řešení situace a postavení se k hostům hotelu je na bodu mrazu, cca 2-3 měsíce zpět jsem byl v hotelu znovu ubytován a ke konci mého ubytovaní jsem se dozvěděl od jednoho hosta, že dotyčný byl odrbán od 2500 kč na baru, na to odpověděla obsluha baru že se omlouvá a určitě to byl překlik který byl neumyslný, takže ne jen hotel se neumí stavět ke svým hostům jako k lidém, ale ještě omrdavá hosty o peníze, když s hotelem člověk komunikuje pomocí mailu, tak zaměstnanci lžou ve velkém, v den kdy nešla elektřina a voda, celý hotel odjel a byl prázdny, byl jsem tam jenom já a moje žena, hosti odjeli protože nešla elektřina ani voda a spousta hostů nadávalo na zaměstnance hotelu, natož mi hotel odepsal že jsme odešli jako jediňí, dejte si lidi pozor na to kde chodíte na dovolenou či atrakci, tenhle hotel a jeho majitel je kvalitní zďeračský byznys který nesmíme podporovat!!!!

Ubytování  průměrně (3,9/5)

*** se na hosty a nechtěli řešit situaci.

Strava a stravování  průměrně (3,9/5)

dětská porce, nechutné....

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,7/5)

personál je jedná velká lež a také jsou to dobří zděrači, katastrofa ten personál a také její OKRÁDANÍ HOSTŮ!!!!!

Lázeňské služby  průměrně (3,6/5)

ušlo to

Okolí hotelu  průměrně (4,4/5)

samý les

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

zděračský hotel který nedokáže nic řešit s ještě zdíra hosty o peníze, bavíme se o částce 2500 kč.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 27
z 41 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Milena: Nesmysl - 28. 7. 2024 15:48

Nerozumím vašemu komentáři..myslím,že jsme byli stejnou dobu ubytovani jako vy..bohužel,elektrika vypadla kvůli silné bouřce a větru. Tohle se může stát všude, bohužel personál s tím neudělá nic,pokud zde nepřijdou elektrikáři. Cca kolem půl třetí zapojili eletriku na centrálu..a mám pocit,že opravdu jste odjeli jediní. My byli na výletě,bylo krásné počasí,ten čas šel vyplnit,než všechno zprovoznili. reagovat

adam: Re: Nesmysl - 31. 7. 2024 13:32

co máte namysli jako nesmysl? že hodně hostu opustilo hotel? to není nesmysl ale bohužel pravda, ale víte co mě štve nejvíc? že personál se nedokázal postavit čelem a nedali nám ani svíčky, když už se stala taková nehoda jaka byla, až recepční nám dala druhý den svíčku, takže netuším o čem se vy tady bavíte. reagovat

Milena: Nesmysl - 2. 8. 2024 7:46

Co vím,elektrika vypadla kolem desáté hodiny,paní recepční je do devíti večera. Buďte trošku lidé...myslím ,že jste zrovna ten typ člověka,kterému vadí všechno a všichni...jak jsem psala o komentář výše,nepřišlo mi ,že odjeli hosté,při večeřích to určitě tak nevypadalo, takže by bylo od vás hezké aby jste přestal psát bludy..a okrádání vás, okradli?nebo jedná baba povídala? Za nás mohu welness hotel jen doporučit,jezdíme zde každý rok a vždy se o nás hezky postarali,jídlo bylo skvělé,nemáme co vytknout. A pokud přijde nějaká bouřka,silný vítr a vypadne eletrika,personál ,ani majitel zato nemohou, ale každý si to vyloží jinak a hlavně tak,jak chce a potřebuje reagovat

Adam: Re: Nesmysl - 3. 8. 2024 12:31

hele to co vy tady píšete o mě a o tom že si vymýšlíš je pro mě nepředmětné , jelikož nemáte absolutně pravdu a to co se stalo s elektřinou a vodou, my jsme si jako hosti zaplatily dopředu defakto a neměli jsme žádnou službu, ani svíčky... to že se stal problém v hotelu, není můj problém ale jejích, to že vedoucí hotelu nebo manažer nepřijel a nestaral se a píše mi samé "chytré" věci do emailu i když tam nebyl tak nesnáším když někdo mluví ale neví, okrádaní hostu jsem viděl na vlastní oči bohužel takže to není tak že jedna baba povídala, takže další člověk jako vy co si udělá hned vlastní názor. reagovat

Milena: Nesmysl - 4. 8. 2024 12:39

Psal jste,že jste se dozvěděl od hosta,že byl okraden o 2500 tisíce,ne ,že jste u toho byl,proto jsem napsala,že jedná baba povídala. Myslím,že jsme oba někde jinde,za mne počasí si neberete,když si objednáte pobyt a z mé strany bylo vše v pořádku. Každý máme jiný názor,jen si myslím,že když někdo za něco nemůže,není hezké na někoho kidat hnůj. reagovat

Adam: milena - 4. 8. 2024 15:08

ano byl jsem u toho, asi jsem se špatně vyjádříl... no tak to je jejích problém... ne můj já měl zaplacený hotel. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Moravskoslezský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání