Napsat recenzi

S pláčem a křikem úprkem

Recenze hotelu Hotel Petr Bezruč ** (Česko - Moravskoslezský kraj - Frýdlant nad Ostravicí)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: duben 2016
Přečteno: 862x
Recenze se líbila: 502 čtenářům
Fotografie: 5
Videa: 0
Komentáře: 6
  • Pokoj, do kterého jsme přišli. Dle slov paní recepční "právě uklizený pokoj" !  Pokoj, do kterého jsme přišli. Dle slov paní recepční "právě uklizený pokoj" !
  • Luxusní koupelna. Luxusní koupelna.
  • Křeslo ideální pro alergika...roztoče byste na něm snad mohli i vidět. Křeslo ideální pro alergika...roztoče byste na něm snad mohli i vidět.
  • Peří to sice není, pro alergika to zjevně ale žádná výhra nebude. Peří to sice není, pro alergika to zjevně ale žádná výhra nebude.
  • Nespala na nich Vaše babička? Nespala na nich Vaše babička?

Postapokalyptická díra uprostřed nádherné divoké přírody, která je tím jediným, co Vás na celém pobytu ukonejší.

Ubytování  průměrně (2,6/5)

Katastrofa prosím s velkým Ká, protože pokud musíte měnit pokoj třikrát během první hodiny Vašeho pobytu, je to víc než zlé. Neochotný personál Vás honí po celém hotelu, zkouší, kterým pokojem Vám konečně zavře pusu a vrátí se ke svému důležitému dřepění za počítačem. Pro alergiky naprosto VRAŽEDNÉ, neboť prach je Vám přítelem nejbližším stejně jako proležené 30 let staré matrace, zničené polštáře, nevyluxované podlahy, rozbitá okna a další jednotka v koupelně zastoupená popraskanými dlaždicemi, špinavými odtoky, kohoutky pokrytými vodním kamenem atd. Vašim společníkům kralují nefunkční televize, elektrické dráty čouhající ze zdi a mrtvý hmyz, který se ukrývá za policemi nebo v lampičkách na Vašich nočních stolcích.

Strava a stravování  průměrně (3/5)

Pokud se těšíte na vyhlášené švédské stoly a vstáváte kvůli nim raději dříve, abyste zastihli přátele rajče, šunku a bábovku, pak rozhodně budete spokojeni. Pokud však očekáváte vydatnou, luxusně servírovanou snídani, kterou Vám někdo přinese, pak zapláčete stejně jako milovník švédských stolů, který zaspal a už na něj nic nezbylo (což se Vám může klidně stát i hodinu před koncem vydávání jídel).

Obědy nemohu hodnotit, ale pokud bych se měla vyjádřit k večeřím, pak s jistotou říkám, že urostlí chlapi odejdou s kručením v břiše a ženy s pocitem, že pro svou linii opět něco udělaly. Celkově mám z večeří pocit, že se kuchaři učili ve školních jídelnách a tuto podprůměrnou stravu vyšperkovali na průměr okoukáním fíglů vysokoškolských menz.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,7/5)

V týmu zachránců celkového obrazu hotelu jsou číšník a servírka, kteří byli jedinými, ano znovu podotýkám JEDINÝMI příjemnými lidmi, na které jsme v hotelu narazili. Když jsme si chtěli jít stěžovat majiteli na jeho jedovaté recepční, nezastihli jsme ho. Šli jsme se proto uklidnit k "paní lázeňské", které bylo asi 17 let, nevěděla o procedurách nic a vrchol její snahy informovat nás o průběhu ozdravných metod byl výrok "zapla jsem vám to, můžete jít".

Okolí hotelu  průměrně (3,9/5)

Lysá Hora je sice daleko, výšlap až na samotný vrchol si žádá Vaše velké odhodlání a značnou odvahu, ale je asi tím nejlepším, co můžete v okolí hotelu pohledávat. Kromě rádoby "vodopádů" Satina opravdu jediné místo, kam se můžete vydat, když Vás personál hotelu se slovy "mějte se" vykopne na ulici.

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

Kdyby tuto díru srovnali se zemí, nic by se nestalo.

Pokud by měla nastat změna, muselo by si vedení hotelu uvědomit, že je rok 2016 a základními požadavky moderního člověka jsou kvalitní služby, ochotný personál, který ví, co je náplní práce, čisté prostředí a mezi námi i taková maličkost jako je WIFI !

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 133
z 271 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

monika: lazeňská - 7. 4. 2016 19:48

A co by jste čekali? Měla by vám říct je to zapnuté. Chcete pomoct usadit? Pani mi vysvětlila jak co funguje, já s manželem byla spokojená. Snad asi jediná a ochotná slečna co je zde na personálu. Uklidnila nás, nebýt jí tak s manželem balíme a jedeme zpátky do Prahy. reagovat

NB: Re: lazeňská - 9. 4. 2016 17:06

:) Jak tak čtu, jste zjevně starší ročníky než já s přítelem, takže se tam k vám i proto mohli chovat lépe. My měli celkově pocit, že personál očekával, že vše známe. reagovat

jana: .. - 7. 4. 2016 19:59

Pokuď jsi alergik/čka tak nepočítej stím že všechno bude podle tebe zařízené. Né každý je alergik a né všude bude vybavení lepší pro alergiky, navíc hotel je pokud vim dost starej tak nečekej luxus. reagovat

NB: Re: .. - 9. 4. 2016 17:08

Laskavě si to tykání nechte pro přátele. Očekávala bych, že za ty peníze, které si řeknou za ubytování budou schopni zajistit alespoň odpovídající lůžkoviny. :) reagovat

Marta: zaměstnanci hotelu? - 20. 4. 2016 13:42

prosím vás, co tu slečně NB nadáváte? já mám úplně stejnou zkušenost s hotelem jako ona. je to naprostá katastrofa a strašně se divím, že tam ještě někdo jezdí. je to dalece nejhorší hotel, který jsme navštívili. na druhou stranu ne nejlevnější. reagovat

Věra: Re: katastrofa - 23. 4. 2016 16:36

Naprostá pravda !! Špína, bordel a zaprděný hotel ! Není zrovna nejlevnější, ale služby neodpovídají standardu a dnešním požadavkům !! Firma kterou vede manžel majitelky hotelu splácí úvěr na hotel (katastr nemovitosti) a je zřejmě jasné, že nemají finanční prostředky na splacení dluhu, proto žádná úroveň a kvalita a vše zastaralé... Na to doplácí zákaznici hotelu Petr Bezruč reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Moravskoslezský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání