Napsat recenzi

retropobyt

Recenze hotelu Hotel Petr Bezruč ** (Česko - Moravskoslezský kraj - Frýdlant nad Ostravicí)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2015
Přečteno: 308x
Recenze se líbila: 448 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 2

Návštěva zde vás vrátí do socializmu. Děti alespoň zažily, co je to rekreace ve stylu ROH. A náš pocit? Už nikdy více!!!

Ubytování  průměrně (2,6/5)

Recepce byla v pořádku i recepční byla ochotná a vysvětlila nám, jak a co při našem pobytu. Příchod na pokoj temnou chodbou spoře osvětlenou ovšem nevěstil nic dobrého. Staré, omlácené dveře na klíč po otevření odhalily ubytovací kóji. Při prvním pohledu nám všem padla brada. V chodbě tři skříně typu kadibudka, toaleta a koupelna unifikovaná, jednotná barva dlažby a obkladů, přirovnal bych to k sociálnímu zařízení, jaké jsem zažil na vojně. Veškeré vybavení pravděpodobně pamatovalo slavnostní uvedení hotelu do provozu.

Strava a stravování  průměrně (3/5)

Jistě jste někdy byli v závodce. Tak takto na nás zapůsobilo podávání večeří. Při vstupu do jídelny je jeden stůl naaranžován přímo královsky, to asi pro vyvolání dobrého pocitu, něco jako uklidnění telete jdoucího na porážku. Po usednutí ke standardnímu stolu k nám přistoupil číšník a taktně nás upozornil, že se musíme zvednout a polévku si v rohu místnosti nalít sami. Hlavní chod byl jednotný, gumové kuřecí stehno, hnědá omáčka a knedlík, dcera teprve dojídala polévku a číšník nad ní nervózně podupával, čekajíc až dojí, aby jí mohl naservírovat hlavní chod. Chtěli jsme si u něho konečně objednat nápoje, odkázal nás však na kolegu. I kolega nás odkázal na kolegu. Byli tam pouze tři číšníci, takže jsme měli čekat na toho posledního. Dopadli jsme docela dobře, po večeři nám konečně donesli nápoje. Někdo se nápoje vůbec nedočkal. Na druhý den jsme měli možnost vybrat si jeden ze tří blafů.

Snídaně byla klasika, kdo si co vezme. Dobrý dojem kazilo snad jen to, že obsluha stála jak dozor ve školní jídelně.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,7/5)

Vybavení pokoje strohé, služby bazén, ten byl v pořádku, ale pouze na objednání, solná jeskyně, taktéž na objednávku. Při první návštěvě nám zapomněla paní lázeňská, jak se jí tam říká, jaksi zapnout osvětlení a hudbu. Personál byl unavený a v malém počtu. Restaurace u vstupu, to byla katastrofa. Pro tak velký hotel jen malý bar a pár míst na venkovní zahrádce a jeden upocený číšník, který evidentně nestíhal. Objednané nápoje jsme si museli tedy vypít na schodech před hotelem.

Okolí hotelu  průměrně (3,9/5)

Příroda příjemná, klid, bohužel žádné atrakce.

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

Už nikdy více, už při příjezdu jsme si říkali, jestli to není omyl a napadla nás i myšlenka se neubytovat a odjet.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 133
z 271 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Jana Kaštylová: Pobyt 20.-23..7.2015 - 24. 7. 2015 1:28

Dobrý den, nestačím se divit nad tímto komentářem. Včera jsme se vrátili z pobytu v tomto hotelu. A tak přemýšlím - byli jsme snad někde jinde? Obsluha v restauraci i při baru na jedničku. Nikde jsme nečekali. Vše v naprostém pořádku. Po přečtení recenzí jsme si raději připlatili pokoj lux, vše v naprostém pořádku. Blafy? Tak nevím co si představujete , pokud za tři noci a polopenzi zaplatíte 1500 Kč. Do bazénu jsme si zašli 2x , samozřejmě po objednání. Není tak velký a je nutno zaručit, aby si člověk zaplaval a odpočinul si po túře. Od nás za jedničku. Doporučujeme. reagovat

Leona: Souhlasím s retropobytem - 24. 7. 2015 13:15

Vážený pane Pavle, taky jsme se nechali nachytat na vzorné internetové stránky hotelu na začátku tohoto měsíce, které slibují téměř ráj na zemi a po příjezdu jsme litovali i těch peněz, co jsme do týdenního pobytu investovali, protože nás na závěr čekaly ještě doplatky typu parkovné, pobyt o svátku, pobyt o víkendu... Naprosto s Vaší recenzí souhlasím, nevyjádřila bych to lépe a vedení hotelu považuji za zloděje, který bere peníze za NIC a hlavně se o nic nestará, viz nejbližší okolí hotelu. Špína, temno, zanedbaný exteriér i interiér, okrádání na porcích a ten jejich dezert na závěr je snad výsměch (trojúhelníček lité buchty na plech s upozorněním 1 osoba/ 1ks. Upozorňuji zejména na skutečnost, že po jakékoliv pravdivé recenzi se ihned objeví několik chvalozpěvných recenzí, kdopak je tak si píše?? Věřím, že už nikdy do ničeho horšího nepojedete ani vy, ani my, protože naše peníze si zaslouží ten, kdo se o své hosty stará a to v hotelu Petr Bezruč neplatí. S přáním pěkného léta, Leona reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Moravskoslezský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání