Napsat recenzi

Promiňte nám, ale katastrofa

Recenze hotelu Hotel Petr Bezruč ** (Česko - Moravskoslezský kraj - Frýdlant nad Ostravicí)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2013
Přečteno: 1 139x
Recenze se líbila: 482 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 2

Již na webových stránkách hotelu jsou klamavé informace. Vše je uděláno tak, aby sem host s chutí přijel, ale skutečnost je úplně jiná. Starý, mohutný kolos plný špíny a otráveného personálu.

Tento hotel si dovoluje na svých webových stránkách nabízet například tyto služby:

V areálu hotelu se nachází parkoviště s kapacitou 90 stání – ovšem o tom, že parkoviště není hlídané, že za něho ubytovaný host zaplatí 40,- Kč na den a neubytovaný v případě útraty v restauraci 200,- Kč jej má zdarma, se nepíše nic.

Ubytování  průměrně (2,6/5)

Do pokojového komfortu zahrnuje majitel hotelu koupelnu možná z roku výstavby hotelu, v níž se do dnešního dne neudělala snad žádná stavební úprava, bojíte se stoupnout do sprchového koutu, abyste se nepropadli o patro níž a záchod má větrání do koupelny….

O balkonu ani nehovořím – špína, pavučiny, poházené nedopalky od cigaret…zkrátka vstup jen v pořádné obuvi (ano, neměly jsme pokoj LUX za příplatek).

Strava a stravování  průměrně (3/5)

Gastronomií zde nazývají snídaně formou bufetu, kdy ať přijdete v kteroukoliv dobu, musíte si vyprosit doplnění salámu, šunky, másla, pití, jste vděčni za pár rajčat. O nějaké pestrosti raději ani neuvažujete, neboť můžete být vděčni za to, že si můžete dát sekanou, která zbyla od „včerejší“ večeře. Milovníci párků si ale přijdou na své… Na večeři se po celém dni těšíte, ale když na vás servírka po poděkování zamručí „hm“, přejde vás chuť.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,7/5)

Letní terasa by možná oněch 30 hostů pojala, kdyby však byla otevřena. Přijedete v neděli, je zavřeno, v pondělí otevřou po 19.00 hodině z důvodu podávání večeře a v úterý pro změnu v 17.00 hodin zavřou z důvodu podávání večeře a slečna servírka vás nenechá ani na terase sedět s občerstvením, které si sami musíte přinést z kavárny, protože musí uklidit židličky, neboť je „unavená“.

Venkovní posezení u grilu budete hledat marně, protože je důkladně zarosteno trávou, očividně nepoužíváno. Nevím, zda zarostené neudržované pískoviště zde nazývají dětským hřištěm. Možná.

Další nabídka služeb – venkovní sportovní vyžití - nohejbalové a volejbalové hřiště, stejně jako tenisový kurt je zarosten půlmetrovou trávou. Venkovní bazén v provozu není, prý není bezpečný.

Z nabídky wellness služeb jsme využily pouze vnitřní bazén, kde se tísnilo 20 osob ve špíně a pachu. Na ostatní procedury už jsme opravdu odvahu neměli.

Okolí hotelu  průměrně (3,9/5)

Do okolí hotelu zahrnuji bezprostřední okolí, kde bych si mohla příjemně posedět, odpočinout si na čerstvém vzduchu...To zde ale není :-( Avšak příroda je v Beskydech nádherná. Když umíte chodit s otevřenýma očima, budete šťastní a spokojení i když budete bydlet v takovém zařízení...

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

Již po ubytování jsem projevila zájem, pohovořit si s panem ředitelem. Do odjezdu se mi ho bohužel nepodařilo zastihnout. Při odjezdu jsme si názory vyříkaly s paní provozní, která nás odkázala na pana majitele.

Vrcholem všeho totiž bylo, když jsme se dověděly, že polopenze v hodnotě 300,- Kč na osobu sestávala z oné již výše popsané snídaně a večeře, která by možná neobstála ani v naší školní jídelně… V ceníku jsem nikde cenu polopenze nenašla. Pouze cenu večeře v hodnotě 155,-. Budiž, asi je zde nejenom vysokohorská přirážka, ale zároveň přirážka za odvahu sem vůbec přijet. No jistě, aby se vyplatilo hotelu dát jako bonus jednu noc navíc, musí se jim to přeci nějak vrátit. Proto si stanoví cenu polopenze na 300,- Kč za osobu, takže v součtu za dvě osoby zaplatíte 600,- Kč, což dle našeho názoru odpovídá ceně za jídlo i ubytování dohromady.

Ano, měly jsme ubytování zajištěno přes slevomat, ale to nikomu nedává právo zacházet s hostem a nabízet mu takové služby, jako by byl zvířátko.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 133
z 271 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Taťána: K pousmání - 11. 8. 2013 9:13

Malý dodatek k mé recenzi - ve stejný den, jako jsem napsala tuto recenzi, jsem ji ve stejném znění uveřejnila i na facebooku hotelu Bezruč. Bohužel - místo reakce byl příspěvek odstraněn. Když se podíváte na všechny příspěvky, jsou tam jen ty pozitivní. Není to tak trošku zajímavé? Každopádně učiním pokus. Dnes jim na zeď vložím odkaz na mou recenzi. Uvidíme, jak dlouho tam vydrží :-) reagovat

Leona: Re: K pousmání - 16. 7. 2015 10:23

Vážená Taťáno, přečetla jsem si Váš příspěvek na pobyt v hotelu Petr Bezruč a protože jsme se odtud minulý týden vrátili, potvrzuji všechna Vaše slova. Je to skutečně hrůza a vyhozené peníze, jak jsem napsala i ve své recenzi. Tento potápějící se komunistický Titanik má ale jednu přednost, dobrého managera, který na svých stránkách dodnes klame lidi, slibuje ráj na zemi a člověk pak přijede a má pocit, že se rázem ocitl o 30 let zpátky. Ani za 2 roky od Vašeho pobytu se NIC nezměnilo a já už jen mohu dodat, kdo nevěří, ať tam běží. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Moravskoslezský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání