Napsat recenzi

Přepis dopisu majitelům...

Recenze hotelu Hotel Petr Bezruč ** (Česko - Moravskoslezský kraj - Frýdlant nad Ostravicí)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2014
Přečteno: 1 030x
Recenze se líbila: 500 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

To jsem adresoval majitelům v dobré víře, ale nikdo neměl zájem reagovat

Právě jsme se vrátili z rodinného pobytu z Vašeho hotelu.

Moji zprávu prosím neberte jako stížnost, ale spíše noticku pro zamyšlení k provozu Vašeho zařízení.

Osobně více než 25let pracuji ve službách (gastro, ubytování, sport, wellness) a snažím se rozlišovat (ne)oprávněnost kritiky poskytnutých služeb na základě znalosti „zákulisí“těchto provozu.

Váš hotel má bezvadnou polohu, je na velmi hezkém místě a s velmi dobrou dostupností.

Stavba je poplatná době, ve které se hotel realizoval, bez zřejmých vizí možných energetických úspor, sezonních výpadků hostů a celkových nákladů na provoz takto rozsáhlého objektu.

Neznám historii majitelů hotelu, ale je patrné, že do objektu se příliš neinvestovalo, respektive ne tím viditelným způsobem pro hosta.

Ubytování  průměrně (2,6/5)

Pokoje jsou standard pro běžné přespání a nemůžu říci, že by byli špinavé nebo neuklizené. Nábytek je z velké části původní a opotřebování je přímo úměrné jeho stáří a zcela jistě si zaslouží výměnu.

Sociální zařízení je bohužel dost hrozné a standardu 3hvězdičkového hotelů dosahuje velmi těžko. Na druhou stranu chápu, že bez rekonstrukce vlastních stupaček, rozvodů a instalací nemá smysl rekonstruovat obklady, sprchové kouty, WC…..a to jsou již investice v jiných řádech „čísel“.

Určitě by jistě nebyl problém nové malby „osahaných“ zdí, otlučených, nátěru dveřních zárubní či nalakování okopaných částí nábytku.

Strava a stravování  průměrně (3/5)

Restaurace působí solidním dojmem a obsluha po dobu našeho pobytu nebyla nepříjemná nebo zjevně si počínala neprofesionálně. Snídaně by si zasloužili určitě většího množství neboť při české nátuře „seber rychle co můžeš“ bylo trochu problematické usadit 4členou rodinu a v pohodě se nasnídat. Večeře byli chutné i když poměrně malé porce, ale zde bych nic vážného nevytýkal.

Určitě výměna ubrusů v restauraci by mohla být alespoň 1x denně nebo aspoň u těch zjevně potřísněných od použití předchozích dní.

Úplně mizerné bylo založení stolu v „denním baru“. Okolo 13,30 jsme si zašli na oběd (ala Carte), stůl byl plný drobků zjevně od snídaně a špinavý. Porce hranolek byla žalostná (nepamatuji si gramáž v JL, ale odhad hotové porce byl 80g max.), palačinky byli staré, tvrdé….

Měli jsme po tůře hlad, neměl jsem zájem si stěžovat nebo palačinky úplně vrátit.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,7/5)

Wellness není wellness v pravém slova smyslu. Snažíte se o přidanou službu služeb pro klienta, ale obávám se, že je chápáno klientem zcela negativně.

Bazén byl opravdu studený. Čidlo plavající u hladiny je evidentně vadné. Tabule ukazovala 27,4 a čidlo 26,8 stupně. Realita dle mého ABC senzoru 25,6 a pociťově „velmi chladná voda“. V souvislosti i s chladným vzduchem okolo bazénu měla za následek, že naše děti do vody vůbec nechtěli a manželka taky ne. Já vydržel plavat (zcela sám) cca 15min a pak jsem to také vzdal. Lepší teplota=vyšší náklady na ohřev, ale troufám si říci, že by se Vám to vyplatilo.

Co ovšem nejhorší, tak silná zelená plíseň pod přelivovými žlábky !!!

Jako člověk pracující v bazénovém segmentu to považuji za naprostý šlendrián a za toto by Vám hygiena okamžitě uzavřela provoz !!! Nehodlám Vám posílat žádnou kontrolu, ale tohle je opravdu špatně…

Solná jeskyně byla příjemná a hodnotil bych ji jako příjemnou proceduru s hezkým prostředím, jen obsluha musí mít lepší přehled kolik osob si objednává na daný čas, ale chápu, že přehmat se může stát. Další služby jsme nevyužili, ale recenze na parní kabinu mě vyděsila.

Okolí hotelu  průměrně (3,9/5)

Poplatek 40,- /den pro ubytovaného hosta považuji za nehoráznost. Stejně tak se poprvé setkávám aby při hotelovém ubytování nebyl poplatek obci nebyl zahrnutý do ceny, min. toto působí na hosta dost negativně.

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

Snažil jsem se být objektivní, nikoliv Vás urazit.

Pobyt jsem zakoupil z Vaší nabídky na nějakém slevovém portálu. I přes „akční cenu“ by nabídka měla mít pořád nějakou úroveň. Jako rodina jsme u Vás utratili něco kolo 5.500,-Kč což není úplně málo a upřímně, v souvislosti v „reálných penězích“ máme zkušenosti jen výrazně lepší.

Další pobyt u Vás už neplánujeme a z výše uvedeného ho nikomu ani nemůžeme doporučit.

Dle mého názoru se snažíte „uživit provoz“, který je jistě ekonomicky velmi náročný, ale mnoho věcí je naprosto kontraproduktivních a pouze Vám škodí. Z dlouhodobého výhledu je to cestou do pekla viz i stížnosti, kterým jsem byl přítomen na recepci.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 133
z 271 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Moravskoslezský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání