nespokojenost v Hotelu Bezruč
Recenze hotelu Hotel Petr Bezruč ** (Česko - Moravskoslezský kraj - Frýdlant nad Ostravicí)
Hodnocení: |
průměrně:
2,8/5
|
Autor: |
Fireman |
Vloženo: |
31. 3. 2016 |
Pobyt: |
únor 2016 |
Přečteno: |
311x |
Recenze se líbila: |
411
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
2 |
Nespokojenost se slevovým poertálem v hotelu Bezruč
Ubytování
průměrně
(2,6/5)
Pokoje vybyvené ze 70 let, záchod a wc strašné, místo háčku v koupelně vrut.Sprchový kout , zanedbaný.Do skříně jsem si raději věci ani nedával. Hodnotím na úrovni turistické ubytovny.O hotelu nemůže být řeč. Všude plno dětí-využívají pro školy, takže na klid zapomeňte
Strava a stravování
průměrně
(3/5)
Žádná sláva. Například rýže s kari omáčkou, strašně hustá kejda, jako v závodní jídelně.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,7/5)
Bazén zanedbaný, na chodbě 3 dny přavrhnutý květináč a všude hlína, na společenské místnosti 3 dny zbytky po mejdanu-láhve vysypané keksy atd. Na recepcy neochotní a dorazili mně, když na konec chtěli zaplatit parkování u hotelu.To jsem ještě nikdy nezažil.
Celkový dojem
průměrně
(2,8/5)
Velké zklamání, nikdy už bych nejel a nikomu nedoporučil.Cena neodpovídala tomu , co jsme dostali.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 133 z 271 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Jiří Křelina: Reakce na recenzi - 31. 3. 2016 14:16
Hezký den, přečetl jsem si vaší recenzi na pobyt v hotelu Bezruč a velmi mě mrzí, že jste nebyl spokojený. Rád bych vám zklamání vynahradil. Budu rád, když mi napíšete na email velvyslanec@slevomat.cz a situaci dořešíme. Věřím, že další nákupy na Slevomatu budou v pořádku. Přeji hezký poslední březnový den, Jirka Velvyslanec zákazníků Slevomat.cz reagovat