Kafastrofa
Recenze hotelu Hotel Petr Bezruč ** (Česko - Moravskoslezský kraj - Frýdlant nad Ostravicí)
Hodnocení: |
průměrně:
2,8/5
|
Autor: |
Sabina |
Vloženo: |
6. 9. 2018 |
Pobyt: |
červenec 2018 |
Přečteno: |
258x |
Recenze se líbila: |
237
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Tady se neinvestovalo asi dost dlouho.Chtěli jsme si s manželem užít svatební cestu v horách, ale už se nikdy nevrátíme.
Ubytování
průměrně
(2,6/5)
Na postelích se nedá ležet natož spát
Strava a stravování
průměrně
(3/5)
Stravování snídaně formou švédských stolů, to jsem viděla. Žádné pečivo, zhruba 4 plátky salámu, který byl oschlý. Ovoce, zelenina to chybělo úplně. Porce jsme skoro neviděli je to poloviční dětská porce pro dospělého člověka
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,7/5)
Pod bodem mrazu!
Celkový dojem
průměrně
(2,8/5)
Náš celkový dojem byl katastrofální, chtěli jsme si užít svatební cestu v horách, ale tady už bychom se nikdy nevrátili.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 133 z 271 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.