Napsat recenzi

Již nikdy

Recenze hotelu Hotel Petr Bezruč ** (Česko - Moravskoslezský kraj - Frýdlant nad Ostravicí)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2014
Přečteno: 290x
Recenze se líbila: 469 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Tento hotel vůbec neodpovídá tomu,co je v nabídce,při vstupu k recepci,jsme jako první potkali opilou pracovnicí,špinvé oblečení,podle vůně přepaleného tuku ,se asi šlo o pracovnicí v kuchyni.Recepční velice arogantní a nepříjemná.Strava -čekací doba asi 1 hodinu a studená,ubytování-špína,potrhané povlečení.Bazén-zápach,ledová voda.Paní lázenská nepříjemná,a v době kdy jsme byli na bazénu nám vykradli pokoj a další 2 pokoje taky.Toto se stalo hned první den našeho pobytu.Než policie všechno sepsala,na pokoj jsme mohli v 22 hodin,do té doby,jsme postávali na chodbách nebo před hotelem.Pobyt jsme druhý den ukončili,Zatím bez nahrady škody..protože i když jsme o tomto napsali email panu řediteli,nestojíme mu ani zato,aby odepsal.Proto,kdo chcete tento hotel navštívit,pořádně si rozmyslete,vždyt je u nás tolik krásných míst,kde si klienty umí vážit.

Ubytování  průměrně (2,6/5)

zámky u skříní polámané,polštáře a přikrývky proleželé povlečení potrhané

Strava a stravování  průměrně (3/5)

dlouhá čekací doba,spíše nezájem,musíte si najít ten spravný stůl,jídlo studené

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,7/5)

ubohost,personál neochtný

Okolí hotelu  průměrně (3,9/5)

uklid venkovních prostorů,posekat trávu,žádné hřiště pro děti

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

už nikdy

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 133
z 271 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Moravskoslezský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání