Děs a hrůza
Recenze hotelu Hotel Petr Bezruč ** (Česko - Moravskoslezský kraj - Frýdlant nad Ostravicí)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Sakul |
Vloženo: | 15. 3. 2014 |
Pobyt: | únor 2014 |
Přečteno: | 1 729x |
Recenze se líbila: | 475 čtenářům |
Fotografie: | 15 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 2 |
Koupeno přes slevové portály na internetu a nikdy by mě nenapadlo si číst recenzi o českém hotelu a ještě v Beskydech.
Ubytování
Děs a hrůza - v hotelu je jediný 4-lůžkový pokoj a ten je v původním stavu - ani okna nejsou vyměněna - když jsem se ptal, daný pokoj slouží pouze pro rodiny a je využívám tak z 0,3 procenta pokojů - koho by to napadlo. Když jsem se ptal na jiné možnosti, recepční nikdy v daném pokoji nebyla a jak ho teda může nabízet!
Strava a stravování
Nic moc, pro malé děti nevhodné - raději bez stravy, od hotelu cca 3 km je restaurace Rajská Bouda a nedá se to srovnat.
Vybavení, služby a personál hotelu
Bazén- 27 stupňů(standartní plavecký bazenén má 28-29 stupňů),prý slaná voda(chichichi), původní kachlice přetaženy bazénovou fólií, spáry mezi kachličkama černé, neudržované - šatny původní.
Solná jeskyně - vemte si sebou svetry - děti si nesmí hrát, jako v jiných jeskyních.
Na všechno se musíte objednat předem, nástup jak za k....ů v celou.
Ping-pong, tělocvična a ostatní sporty za poplatek - v dnešní domě nevhodné
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
nevyužito - naproti hotelu sjezdovka, kde ideální, dojet si autem od hotelu a parkovné pro lyžaře ZDARMA
Okolí hotelu
Neudržované, parkoviště pro hotely za poplatek 40Kč na den - v dnešní době nesmysl pro ubytované a ještě Vás dojme cedule při příjezdu k hotelu, pro turisty parkovné zdarma, když utratí v restauraci nad 200 Kč. Vy zaplatíte za ubytování, stravu a ještě parkoviště!
Z venku celý hotel neudržován, odpadající fasáda a podobně.
Celkový dojem
Už nikdy více - a pro informaci .- ředitele hotelu dělá mladý kluk do 30 let, který na stížnosti, k nim jsem se přidal i já a předčasně ukončil pobyt, má naučené fráze, které neustále opakuje a pan manažer(osobně ho znám) by se měl nad sebou zamyslet a něco s tím dělat!
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 133 z 271 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »
Verus: není se čemu divit - 5. 4. 2014 11:06
A mohu se zeptat co jste čekal když pobyt prodávají o 50% levněji a ještě 25% musí dávat provizi? za 25% co jim zbude jsou rádi, že zaplatí personál, energii a jídlo natož výměnu okna a rekonstrukci. Určitě mají (ač je to smutné) více pěnez z turistů co přijdou na jídlo, než od ubytovaných. Je mi spíš líto těch, co si zaplatí plnou částku :( Ať žijou slevomaty!!! reagovat