Napsat recenzi

Zážitky nemusí být příjemné, ale hlavně, že jsou intenzivní!!

Recenze hotelu Hotel Idol (Česko - Liberecký kraj - Vítkovice)

Hodnocení:
průměrně: 4,7/5
Vloženo:
Pobyt: leden 2016
Přečteno: 504x
Recenze se líbila: 552 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 3

Ještě jsem nikdy recenzi na pobyt v hotelu nepsal, ale zde se tomu nemohu ubranit.

Hotel neodpovídá tomu jak se na venek prezentuje. Rozhodně bych sem již znovu nejel.

Cena rozhodně nekoresponduje s úrovní služeb.

Odjeli jsme se zažívacími problémy - průjmy, zvracení.

Ubytování  průměrně (4,7/5)

Pokoje jsou sice prostorné, ale topení je poddimenzované. Obzvláště při pobytu s dětmi je to nepříjemné, když je v místnostech chladno. Navíc topidla není možno ovládat. Všude jen výmluvné cedule, že topení je ovládáno jen centrálně.

(v jiných pokojích zase naopak přetopeno)

Strava a stravování  průměrně (4,8/5)

Největší tragedie našeho silvestrovského pobytu. Při snídaních je pečivo na příděl (4 ks bílého pečiva pro čtyřčlennou rodinu) Kuchyně vám nabízí nedojedené zbytky několik dní staré. A to jak k snídani tak i k večeři. Například silvestrovský předkrm muffin s houbami a kuřecím masem - byl nabízen k snídani i 1.1. a 2.1.

Hovězí plátky ze silvestrovské večeře se opětovně vrátily 1.1. k večeři v podobě svíčkové a pak ještě 2.1. pokrájeně na menší kousky v hovězím vývaru. Dále silvestrovské "půlnoční" ragú se opět vrátilo při večeři 2.1. jako jinak pojmenované ragú.

Těstovinové saláty od večeře se pravidelně objevovaly druhý den ráno k snídani.

Játrová paštika se denně k snídani vracela v ještě okoralejším stavu.

Zelenina ke konci pobytu taktéž velmi nedůvěryhodného zjevu

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,7/5)

Obsluha restaurace sice na první pohled příjemná, ale velmi často nerespektuje objednávku. Přinese například úplně jiné víno, než si objednáte se slovy "ale vždyť to je taky moc dobrý vínko" (diametrálně odlišná cukernatost, atd.)

Ve dnech, s výjimkou silvestrovského večera vás nechtějí nechat ani dopít, pokud překročíte 22. hodinu, přestože sedíte v oddělitelném, samostatně uzamykatelném prostoru od baru a neděláte žádné výtržnosti ani jiné nepřístojnosti.

Okolí hotelu  průměrně (4,8/5)

Celkový dojem  průměrně (4,7/5)

Velmi negativní zážitek s jídlem překonal dojem ze všeho ostatního.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 79
z 84 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Andy: čerstvé křupavé pečivo - 4. 1. 2016 11:31

Vážení, ráda bych reagovala na Váš velmi negativní komentář. V hotelu jsme byly ubytované ve stejném termínu jako vy a dovolte mi reagovat především na tolik negativně hodnocenou stravu. Ano, do ošatky na stůl, dostanete pečivo, zde bych ráda podotkla, že je čerstvé, křupavé, nikdy ani den staré. Pokud Vám je nabízený počet málo, na barovém pultu máte možnost dalšího výběru pečiva, domácí a toastový chléb. Dále nikde nezmiňujete, že v ceně snídaně jsou také toasty čerstvě připravované v kuchyni, míchaná vajíčka, párky a kaše, za příplatek pak omeleta, wafle aj. Snídaně jsou opravdu bohaté. Ano, muffiny k snídani mě také překvapily, ale jak říkám, v ten den bylo dále v nabídce skvělé domácí cukroví, čerstvá zelenina, cornflakes, jogurt, šunky, sýry, okoralé paštiky jsem si taktéž vůbec nevšimla. Čeho jsem si všimla, bylo chování dětí, které běhaly k snídaňovému baru, olizovaly lžíce od marmelády a znovu vracely do společné nádoby. Pokud se k tomu jejich rodiče hlasitě baví o zažívacích problémech dalších členů rodiny, je pro další hosty opravdu nepříjemné vidět takovéto chování dětí. K obvinění, že se již jednou připravené maso znovu vrátilo další dny bych se ráda vyjádřila takto. Na hotelu jsem nebyla poprvé, jezdím jsem často i v létě a nemyslím si, že by si někdo dovolil (ve stylu školní jídelny) znovu podávat již jednou uvařené maso. Vzhledem k tomu, že se hotel nachází v horách, bude pravděpodobnější, že z jednoho velkého kusu červého masa, byla čerstvě připravena dvě jídla :-) A co se týče provozu restaurace, na dveřích je jasně uvedeno, že je restaurace otevřena do 22:00hod. reagovat

ghanee: Re: čerstvé křupavé pečivo - 4. 1. 2016 12:43

Děkuji vám za Vaši "obrannou reakci". Dle ní lze jednoznačně usoudit, že jste již zjevně sobotní večeři ani nedělní snídani neabsolvovala, jinak byste mé postřehy nemohla rozporovat. Na závěr bych Vám chtěl už jen pogratulovat k odolnému trávicímu traktu. Hezký den, Tomáš G. reagovat

Richard Král: Hotel IDOL - reakce - 6. 1. 2016 14:09

Dovoluji si reagovat na tuto recenzi nepodepsaného klienta, který je zjevně ze skupiny *******. Je velmi s podivem, že celá skupina 5 rodin byla po celou dobu pobytu spokojena a to tak, že jedna z rodin si nechala vystavit naši věrnostní kartu pro další pobyt. Zlom v negaci a nespokojenosti, ale nastal v momentě kdy rodiny byly upozorněny na chování svých dětí, které si z celého hotelu udělali hernu na provozování her na schovávanou, honěnou atd. a tím obtěžovali další víc jak polovinu klientů hotelu. Dalším negativním bodem byl požadavek jednoho účastníka této skupiny o ponechání otevřeného prostoru restaurace pro účely celé skupiny s tím, že zde nic neukradnou. Tento požadavku nebylo vyhověno vzhledem hmotným odpovědnostem za zboží a vybavení vůči zaměstnancům. Neznám žádný podnik, ve kterém by provozní prostory restaurace bez dohledu obsluhy uzavíral host a myslím že takové nejsou ani na Kladně. Hostům bylo umožněno denně min 1 hod. po zavírací době restaurace tento prostor bez omezení konzumace využívat což je běžkou praxí našeho provozu. Stručná reakce na negativní recenzi klienta: Pečivo je poskytováno 2 ks na osobu , vždy klientům poskytujeme čerstvé a kvalitní jídlo o čem svědčí bezesporu dalších 57 kladných recenzí a certifikáty kvality. Klient je dle všeho velký „znalec“ gastronomie a zbožíznalství vzhledem ke skutečnosti, kterou popisu v používání masa na svíčkou a „minutkovou“ úpravu mas. Nevidím nic špatného na tom , že byl večer upečen koláč na snídaně a ten je ráno ke snídani nabídnut a to stejné je i např. s těstovinovým salátem. Klient dle všeho ráno vstává velmi brzy aby mohl zadělat kvásek na chléb, upéct čerstvý koláč atd.. Na zmatečné objednávky klienta a vracení objednaného zboží jsem byl obsluhou upozorněn a vše co klient vrátil i bez důvodu mu bylo odečteno z jeho účtu, abychom i tomuto velmi náročnému klientovi mohli vyhovět. Nemá asi cenu se více obhajovat proti křivému obvinění ješitného klienta, vzhledem ke skutečnosti velkého množství pozitivních recenzí a reakcí ze strany našich spokojených klientů a klientů, kteří se k nám opakovaně vrací. Děkuji tímto i za reakce klientů, kteří byli po celou dobu pobytu výše uvedeného klienta na stejném pobytu, a tudíž byli i svědky chování této skupiny. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Liberecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání