Zážitek s vystřízlivěním
Recenze hotelu Hotel Idol (Česko - Liberecký kraj - Vítkovice)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Honza s rodinou |
Vloženo: | 25. 2. 2016 |
Pobyt: | únor 2016 |
Přečteno: | 265x |
Recenze se líbila: | 554 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 2 |
Na dovolenou jsme jeli s tím si odpočinout a užít klid s dětmi. Už přivítání bylo překvapivé, když nám pán přivezl věci z parkoviště. Tak nevstřícného a nepříjemného člověka aby jste pohledali.
Na pokoji zima a po urgenci jsme byli odbyti s tím, že to někdo opraví. Bohužel. Aku kamna jsou silně poddimenzované a měli jsme štěstí, že venku víc nemrzlo.
O tom, že na pokoji nikdo za 4 dny neuklízel namluvím. O výměně ručníků, které jsme i dle hotelového zvyku dali na podlahu koupelny asi v tomto hotelu nikdo nikdy neslyšel. Poté jak byla obsluha vstřícná, jsme si ani netroufli výměnu urgovat.
Další věcí bylo stravování. Zde nemohu nic vytknout. Jídlo bylo dobré. Ale k němu patří i obsluha. A to bylo děsné... obsluhu lidé v jídelně očividně otravovali. Nedej bůh něco chtít. Odbyté odpovědi a hrubé vyjadřování. Objednávky špatně dodávány. Reklamace přijímány s velikým opovržením.
Po jídle a pití přichází na řadu placení. Zde úplně v klidu najdete na účtu to co jste si nikdy neobjednali, a ani nekonzumovali. Stejně tak prapodivné odečítání slev polopenze za děti... kdy pobyt platí jako dospělí, ale polopenze jako děti.. Toto se vyřešilo nakonec. Může se stát.. chápu.. Ale u druhého placení znovu nepřesnosti... .. piva přibývají na účtu bez ohledu na konzumaci. Další reklamace... Třetí placení a jaké překvapení... znovu... při diskusi s ostatními hosty, panuje zvláštní shoda.... všichni máme stejné dojmy a stejné zkušenosti. No alespoň v tom nejsme sami..
Co se nabízených služeb týká, zmínil bych jako reprezentativní vzorek vířivku. .... deklarovaných 30 minut bylo ve skutečnosti rezervovaných minut 20. Po informacích od ostatních ubytovaných jsme si to změřili a bylo to čistých 15 minut. Asi nám jdou hodinky na horách pomaleji :-) A tak to bylo se vším.. Poté co si jednou "dovolíte" cosi reklamovat a absolvujete diskusi s otráveným a arogantním zaměstnancem, příště to spíše spolknete...
Takže dojem?? Kde to jde jasně cítíte skutečnost, odrbat Vás jako hosta kde to jde... a běda se ozvat..
Ubytování
Na pokoji zima...neuklízeno v průběhu pobytu.. v koupelně vlastně byl doplněn toaletní papír. Výměna ručníků i po výzvě neprovedena.
Strava a stravování
Jídlo samo o sobě dobré... bohužel dojem z něj definitivně zkazila obsluha...
Vybavení, služby a personál hotelu
Personál strašný.. neochota, a arogance hrozné úrovně. Stačí dva takoví zaměstnanci a dojem je ztracený pro celý kolektiv.
Okolí hotelu
ZAjímavé a pěkné.
Celkový dojem
Už sem nikdy nepojedu, pokud bych nebyl ujištěn, že se podmínky změnily. Rozhodně nechápu, kdo píše ty kladné recenze? S kým jsem mluvili, měli stejné zkušenosti jako my.. Ba i jedna paní díky personálu ukončovala dovolenou o den dříve... prostě děsné v dnešní době.
Absolutně zabitý potenciál místa a prostor personálem.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 79 z 84 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »
Hotel Idol: HOTEL IDOL - reakce - 5. 3. 2016 8:42
Mrzí nás negativní reakce klienta , nic méně nejsme schopni na turo recenzi reagovat vzhledem k tomu, že se klient nepodepsal nebo podepsal pod falešným jménem. Dle ubytovací knihy jsme v termínu, kdy je tato recenze napsána žádného klienta tohoto jména (Honza / Jan)neměli dle ubytovací knihy ubytovaného. Předpokládáme tedy že jde o recenzi nás poškozující v rámci konkurenčního boje. Ve stejném termínu máme na recepci vypsány 2 kladné recenze a poděkování za pobyt, a to zrovna od klientů, kterí k nám jezdí opakovoně. reagovatJan : Re: HOTEL IDOL - reakce - 14. 3. 2016 20:44
Dobrý den, není pravda, že jsme zde nebyli ubytováni. Mé jméno je Jan a bydleli jsme tam společně se třemi dětmi dvě rodiny v apartmánu. Pokud tvrdíte, že jsme tam nebyli v uvedeném termínu, musím Vám říci, že nehorázně lžete. Nejedná se o žádné poškození Vašeho jména, ale o popis Vašeho přístupu, o čem svědčí i tato Vaše odpověď. reagovat