Napsat recenzi

Hezký hotýlek

Recenze hotelu Hotel Achát (Česko - Liberecký kraj - Janov nad Nisou)

Hodnocení:
průměrně: 3,3/5
Vloženo:
Pobyt: prosinec 2013
Přečteno: 126x
Recenze se líbila: 628 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

výborné jídlo, úslužný personál, vyhoví ve všem, fitko zdarma, saunička dobrá.

Ubytování  průměrně (3,7/5)

pokoj s balkónem s vyhlídkou do údolí, na přání se spojenými postelemi, televize není satelit

Strava a stravování  průměrně (3,8/5)

perfektní, silvestrovský raut byl vynikající, jídla hojně

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,7/5)

cokoliv jsem potřeboval, personál zařídil

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (4/5)

bzlo teplo a nebyl sníh...ale na severáku alespoň technický

Okolí hotelu  průměrně (4,5/5)

okolí čekalo hlavně na sníh, takže procházky za sluníčkem

Celkový dojem  průměrně (3,3/5)

novoroční ohňostroj vynikající, perfektní servis, chybí výtah.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 4
z 6 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro obchodníky
  • Pro zamilované a manželské páry
  • Pro mládež
  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Liberecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání