Napsat recenzi

Naleštěná bída

Recenze hotelu Pytloun Wellness Hotel Harrachov **** (Česko - Liberecký kraj - Harrachov)

Hodnocení:
průměrně: 3,1/5
Vloženo:
Pobyt: leden 2024
Přečteno: 2x
Recenze se líbila: 69 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotel neodpovídá**** . Při příjezdu zmatky. Měli jsme objednanou masáž 2 x pro mě a manžela na 17.30 a 18 hod. Dostavili jsme se včas a po 20 min. čekání vyšla paní masérka s tím, že nejsme objednání a že má na dlouhou dobu plno. Nakonec to vyřešil pan Aleš z recepce a dostali jsme pozdější termín na 19.30 a druhý 20 hod.do půl 9 což bylo nepříjemné jelikož večeře se podávají do 21 hod. Tak že rychle sníst a vypadnout. V celém objektu zima. Hlavně v jídelně. Na chodbách chybí u dveří spomalovací prvky tak že rány při příchodu či odchodu jak klientů tak pokojskych. Při tomto si opravdu nemůžete přispat. Na recepcí nedostanete žádné informace ani prospekty k okolí kde co je zajímavého či doporučení kam zajít . Samí brigádník a nic neznají. Přitom by stačilo něco pro neznalé Harrachova vytisknout k naplánování výletu, když není počasí na lyžování nebo nejedou vleky na Rýžovišti. Také schází nabídka a ceník podávaných nápojů. Jak v jídelně tak na recepci. Musím jen poděkovat panu Alešovi z recepce, který vše zachraňuje a pak mladíkovi Markovi v jídelně. Kluci se snažili a běhali kde bylo potřeba. Wellness nedostačující na **** hotel.

Ubytování  průměrně (3,4/5)

K ubytování: občas neteče teplá voda, radiátor nefunkční ventil, ale poradili jsem si sami., koberce špinavé, lampy některé nesvítí, fén nefunkční málo ohříval. Postel na jedné straně při otočení praskala tak, že to budilo snad i sousedy. Jinak výhled z balkonu pěkný. Všude zima šetří na topení.

Strava a stravování  průměrně (3,6/5)

Snídaně skvělé. Ale večeře zoufalé. Nedostatečně teplé, maso u svíčkové vyschlé tvrdé. Připadalo mi to několikrát ohřívané a zmrazené. Polévka bez chuti. Domácí Tiramisu nikdy víc. Jediné co můžu pochválit je kuřecí stehno a štrůdl. Na poslední večeři jsme k zákusku dostali zkyslou šlehačku . Ale to už jsem neměla chuť opravdu něco řešit s personálem. Co můžu doporučit je pica.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Má své za sebou. Sedačky by potřebovaly vyčistit u recepce či v baru v jednom. Židle v jídelně vyměnit některé. Od parkoviště nevzhledný přístup. Staveniště a nepořádek. Personál pan Aleš na 1* tudíž 10 z 10. A mladík Marek z jídelny také se snažil.

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (4,1/5)

Sjezdovky předražené pokud jsou omezené, uzavřené některé tratě. Chápu, že je nedostatek sněhu ale podle toho by měli ceny vypadat. Pokud není zprovoznění všech v areálu. Jinak upravené.

Okolí hotelu  průměrně (4,1/5)

Staveniště

Celkový dojem  průměrně (3,1/5)

Už nikdy se nevrátíme.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 15
z 30 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Liberecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání