Napsat recenzi

Stravování v hotelu a klamavá reklama

Recenze hotelu Hotel Mitera *** (Česko - Liberecký kraj - Harrachov)

Hodnocení:
průměrně: 3,1/5
Vloženo:
Pobyt: květen 2014
Přečteno: 588x
Recenze se líbila: 501 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Reklamovaný výběr ze 2 jídel je naprostá utopie, kvalita jídel je bídná. Ubytování vyhovující.

Ubytování  průměrně (2,9/5)

Čisté, klidné ubytování, jednoduše vybavené. Převažovala spokojenost.

Strava a stravování  průměrně (3,2/5)

Snídaně sice celkem široký výběr, ale o kvalitě potravin se dá jen stěží hovořit. Zelenina se tvářila tedy hodně unaveně a s chutí také nic moc. Časy pro výdej jídel si diktují oni, jak se jim to líbí. V jednom kuse se vymlouvají na nějaké zástupné provozní důvody, kvůli kterým musí být změna jídelníčku. Postupně vždy zjistíte, že nebodou připravována 2 jídla, ale pouze 1 a ještě úplně jiné, než jste si původně objednali. Neustále na vás budou hrát nějaké lítostivé komedie, abyste to jako pochopili. Prostě ubohost. Nepočítejte tedy, že to, co si objednáte, to dostanete.Pokud je jídlo nazváno: "Masová směs", pak počítejte s tím, že to bude spíš "Fazolová směs". Do všeho cpou neustále rýži, kterou ještě ani neumějí udělat. Kdyby tam jídlo připravoval kdejaký automechanik, bylo by to lepší. Zažívací potíže některých klientů hovořily samy za sebe. Nevadilo by tam poslat hygienu i s ČOI na kontrolu. Ceny pro představu: Česnečka - 45,-Kč, Pilsner Urquell lahev 0,3 - 45,-Kč, čepovaný Budvar 12° 0,5 - 40,-Kč. Točené pivo často dojde, ale protože ho mají pěkně mizerné, tak to ani nevadí. Zkrátka typičtí čecháčci - snaží se všechno ošidit a na všem maximálně vydělat. Patří to pod nějakou pražskou - Montana Joy s.r.o.. Holt pražáci si myslí, že zbytek republiky jsou totální de****. Nemám ve zvyku někoho pomlouvat, ale chtěl bych tímto předejít dalším trpkým zklamáním. Tak bude dobré, abyste tuto recenci široce sdíleli, aby se naše republika zbavovala takovýchto chytráků a prosperovalo místo toho jen opravdu společensky odpovědné podnikání.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,9/5)

SPA Bílý Hořec - tragédie, minimální vybavení, všude zima, vířivka studená. Snad jen pro toho, kdo má rád saunu, ta jediná asi funguje normálně.

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (4,2/5)

Nehodnotím, byl jsem tam v květnu, ale v zimě asi tohle problém určitě nebude, je tam spousta sjezdovek i lanovek na Čertovo Hoře, apod..

Okolí hotelu  průměrně (4,4/5)

Celkový dojem  průměrně (3,1/5)

Pro ubytování by to ještě nebylo špatné, ale jinak katastrofa. Inzeruje to slevový portál: Hurá na hory! takže na ten si dejte také dobrý pozor.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 19
z 36 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

další recenze hotelu »

Komentáře

Zdeněk: Hotel (ubytovna) Mitera - 30. 5. 2014 7:19

Z výše uvedeným článkem naprosto souhlasím, včera jsem se z Harrachova vrátil (o den dříve), a mám stejnou zkušenost. Spíše socialistická ubytovna z 80.let, včetně chování personálu (vyjímkou byl recepční). Hotel se toto zařízení nazvat nedá!! Snad jen k těm pražákům, sídlo fy registrované v Praze nutně neznamená, že jde o pražáky. Do Prahy se natáhl "ksindl" z celé republiky a nejen z ní. S rodilým pražákem se zas tak často nesetkáte, většinou jde o "náplavy". Moravští vinaři si také mysleli, že pražáci budou věčně pít ty jejich patoky...doba je zaplať bůh už někde jinde, jen někde se zastavil čas. Zd. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Liberecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání