Napsat recenzi

Hotel duha aneb "víkend snů"

Recenze hotelu Hotel Duha **** (Česko - Liberecký kraj - Harrachov)

Hodnocení:
průměrně: 3,6/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2015
Přečteno: 306x
Recenze se líbila: 480 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 8

Hotel jsme navštívili tento víkend... nebudu se příliš rozepisovat, snad jen - dvě hvězdičky to vidělo hodně z daleka, jídlo strašné, malé porce. Vodu ke snídani, obědu, večeři? Nechte si zdát.. za vše okolo si musíte zaplatit, tzn. i za sklenku vody k večeři. Očekávala bych, že alespoň osušku dostanu každý den čistou..

Ubytování  průměrně (3,3/5)

Po příchodu do pokoje Vás uvítá komunistická sprcha s šedými kachličkami a šíleným závěsem. Koberce tepovač neviděli nejspíše nikdy. Přetopené pokoje. Záchody najdete na chodbě.. uvítali nás vyhořelými svíčkami a pet lahví týden rozdělaná staré vody. Pouze jsem doufala, že ty postele jsou nově povlečené..

Strava a stravování  průměrně (3,5/5)

K první večeři kuře s kaší - to by ušlo, ale porce taková, že se přítel vždy musel jít dojíst do jiné hospůdky. Snídaně a švédský stůl? To by švédové koukali - rohlik, máslo, salám ten nejlevnější z kauflandu, sekaná v polotovaru, sýr a navoněná marmeláda. Ale to bylo ještě ta lepší varianta. K obědu pálivé fazole nebo balíček na cestu, který obsahoval šunku z chlebem z rána, sušenku za 3 Kč z Liedlu, rohlík a vepřovou pěnu ?? K večeři bramborové knedlíky s uzeným masem (dostane 2,5 knedlíku, co uzené vidělo projít jen kolem). Na poslední obě jsme si už netroufali... ale měli být ovocné knedlíky. Co jsem tak četla zpětně recenze - nic jiného evidentně vařit neumí. Nicméně na wellness víkend naplánovat do jednoho dne pálivé fazole a k večeři knedlíky s uzeným a zelím - to vymyslel asi prudce inteligentní člověk!

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

Vybavení ? Žádné, Služby? Žádné a personál? Pomocná síla v kuchyni nás velmi fascinovala, vypadala jak glum z hororu, hygiena ji nic neříkala.

Okolí hotelu  průměrně (4,3/5)

Okolí bylo krásné, šli jsme do centra Harachova, na bobovou dráhu, na zachrádce jedné kavárny jsme si dali horké maliny s vanilkovou zmrzlinou.. dop. zajít na oběd do blízkého hotelu Karolína, velmi milý pan majitel.. večer jsme k němu chodili na pivečko a naprosto super ceny, obsluha, jednání.. nabídl nám i privátní vířivku za super cenu, kterou jsme využili - doporučuji i Vám :)

Celkový dojem  průměrně (3,6/5)

celkově jsem spokojená s víkendem, s přítelem jsme si to užili a díky hotelu DUHA jsme se opravdu zasmáli.. nenechali jsme si to zkazit, ale tento hotel opravdu zamítám a říkám jedno velké NE !

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 46
z 72 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Jana: prolhaný host - 27. 10. 2015 17:40

Byla jsem tady v tu dobu co píšeš Co chceš za tu cenu?Ještě i denně čisté ručníky?Co jíš doma?My jsme byli velice spokojeni a nekoukali zda je hotel vybaven ,,komunisticky,,.Ale přijeli jsme za ty peníze relaxovat...Personál za málo dělá hodně a vždy !!!!Příště nekupuj na slevomatu huso hloupá.... reagovat

Honzik: spokojenost - 27. 10. 2015 17:42

Souhlasím s paní Janou reagovat

nespokojený zákazník : Re: prolhaný host - 29. 10. 2015 8:57

Mladá paní, s člověkem, co nemá základní slušné vychování se opravdu "dohadovat" o standardech kvality a hygieny nebudu. Snad jen - i za málo peněz se dají udělat zázraky a je evidentní, že toto byl Váš první a možná i poslední wellness víkend. Nu a co jím doma já? Jen čerstvé, zdravé a chutné potraviny..přesně to, co si můj žaludek a tělo zaslouží :) Mějte se krásně a příště prosím bez vykání a urážek. Žiju ve svobodné zemi a mám nárok na svůj názor stejně jako každý jiný. reagovat

nespokojený zákazník : Re: Re: prolhaný host - 29. 10. 2015 16:00

Oprava.. bez tykání a urážek.. reagovat

jana: Re: Re: prolhaný host - 1. 11. 2015 15:29

Tak nelži.Takoví jako ty kazí záměrně pověst hotelům a příštím hostům reagovat

Roman: Hrozný personál - 27. 11. 2015 18:31

Byli jsme tam v říjnu a už nikdy, hlavně mě dostávala ta namyšlená , ušmudlaná servírka s inteligencí houpacího koně. Odbarvená kysličníkem na blond. Normálně zpomalenej film. Ani to pivo jí nešlo natočit. Taky byla cítit potem, jako kdyby se měsíc nepotkala s mýdlem. reagovat

Nespokojený zákazník : Re: Hrozný personál - 30. 11. 2015 9:50

Jsem ráda, že má slova výše uvedena někdo potvrdil :) Můj názor je ten, že človíček, co mi tu na to reaguje a drze mi tyká, je právě zmíněná ( a nejspíše asi i uražená ) paní majitelka. Nicméně pokud bych vlastnila či provozovala hotel, spíše by mě špatné recenze "nakoply" něco změnit k lepšímu a nenazývala bych hosty "husou hloupou".. reagovat

VAL: HOTEL NAVŠTÍVILA PŘED PÁR DNY HYGIENA - 1. 2. 2016 14:18

nasli velké hygienické nedostatky ohledně potravin a další nedostatky týkající se o ochraně veřejného zdraví!!!!jako aby běhali psy po kuchyni kde se vaří pro hosty je nehygienické a hygiena to určitě nepovoluje!!v dětském koutku jsou hračky o které se děti mžo zranit bo jsou rozbité!!hotel je bez vedení hotel celý vikend a wifi na pokoji nejde reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Liberecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání