Napsat recenzi

Velké zklamání aneb není hvězda jako hvězda

Recenze hotelu Hotel Bílý Hořec *** (Česko - Liberecký kraj - Harrachov)

Hodnocení:
průměrně: 3,1/5
Vloženo:
Pobyt: duben 2015
Přečteno: 503x
Recenze se líbila: 454 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 4

Říkala jsem si, že hodnocení psát nebudu, ale po neustálých peripetiích a "překvapeních" mi to nedá. Pod *** hotelem si člověk představuje slušný a čistý standard, ale s tím se zde bohužel příliš nesetká. Omšelý průměr až podprůměr na všech frontách. Skoro to vypadá, že hotel běží jakýmsi zázračným samospádem dál - člověk se vrací někam na začátek devadesátých let - s tím rozdílem, že vše je o dekádu a půl opotřebenější....budova s takovou minulostí si toto pojetí určitě nezaslouží...škoda!

Ubytování  průměrně (2,9/5)

Pokoje by potřebovaly výraznou rekonstrukci, koberce jsou hodně špinavé, nábytek opotřebený, ložní prádlo i ručníky čisté, ale opotřebované a mix všeho možného, což nepůsobí esteticky příliš hezky. V umyvadle neodtékala voda, sprchový kout sice měl novou vaničku, ale opotřebovanou sprchovou hlavici a závěs byl tak zažloutlý, že se na něj člověk bál sáhnout. V pokojích byl po celou dobu výrazně cítit pach odpadních trubek, ať jsme větrali, jak jsme větrali (non-stop) - a při pohledu do větráku, který byl plný prachu a špíny, by možná bylo lepší jej nepoužívat... O potřebě výmalby a pavučinách v rozích pokojů se snad už nebudu rozepisovat.

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

Nejsme nároční na stravování, ale přeci jen by si člověk rád užil trochu *** standardu. Pestrost jídla příliš velká nebyla, snídaně stále stejné, pomazánky bez informací, o co jde, čaj bez obalu(což je sice ekologické, ale také trochu kvíz, co si člověk zaleje), káva byla k dispozici pouze rozpustná a zalít bylo potřeba horkou vodou (z kávovaru, který kávu sice uvařit umí, ale na kterém po celou dobu svítila informace, že je potřeba doplnit suroviny...). Hlavní jídla byla chutná, ale na náš vkus hodně kombinace omáček. Systém zapisování obědů na druhý den zjevně není příliš velkým pomocníkem, stalo se, že v průběhu výdeje došlo jedno z nabízených jídel (což je při přesném počtu přihlášených strávníků a jisté rezervě zvláštní)...Občas jsme byli neviditelní, pití se objednává u číšníka/číšnice, ale poslední oběd jsme neměli šanci ani zapít.....Nemluvě o nastavených časech jídel - začínat ráno snídaní v 8, když vleky od 8 jezdí, je opravdu dlouho. Také jsme zažili situaci, kdy jsme sice byli vpuštěni na snídani na 8 hodinu, ale ještě vše zdaleka nebylo připraveno.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,9/5)

Hotel má krásnou vnější vizáž, která však absolutně nekoresponduje s jeho interiéry. Člověk to vnímá již od vstupu do hotelu - opotřebené a špinavé koberce, odřené kliky,...Nádherný prostor nabízí restaurace hotelu, která je obložená dřevem a je v ní hezký nábytek, ale kdosi se mu pomstil jasně zelenou výmalbou, která celý honosný prostor sráží do kolen...(což asi není nijaká závada, to je můj pohled na věc a možná zbytečně kritické oko). Výtah (který by taky zasloužil renovaci), jezdí jen do některých pater (nefunguje číselník, byť se tváří ultramoderně).

Hotel se honosí tím, že má k dispozici římské lázně. Ano, jsou krásné. Ale kapacitou tak pro 10 lidí (aniž by tam byla hlava na hlavě a mohly se využívat nabízené služby - jeden whirpool bazének, k tomu tři pevná lehátka na odpočívání, pára,...) - vzhledem ke kapacitě hotelu s 38 pokoji při jeho větší obsazenosti je téměř není možné využít. Velké plus je paní masérka, která odvádí skvělou práci, a díky ní dáváme druhou hvězdu!

Není-li na recepci recepční, která jezdí ráno na 8(!) hodinu, nedostanete se do zadní lyžárny (je zamčeno)...náš zážitek - paní recepční dorazila před půl devátou (zřejmě ji zaskočil sníh na silnici, byť padal už třetí den....). Personál tak nějak obecně má výraz raněné laně, i když relativně vstřícně komunikuje. Situaci zachraňovali kluci na baru a pan kuchař, který servíroval jídlo na place, kteří byli (hned po paní masérce) nejvřelejší součástí celého personálu.

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (4/5)

Harrachov má své kouzlo, komornější ražení, tratě i sjezdovky byly upravené a sněhu na tuto dobu více než v zimě. Nejlepší na celé dovolené!!

Okolí hotelu  průměrně (4,1/5)

Okolí hotelu bylo pod sněhem....a to včetně příjezdových (strmých a úzkých) cest, takže dostat se k hotelu a na parkoviště nad hotelem byl výkon hodný supermana.

Celkový dojem  průměrně (3,1/5)

Z ubytování a nabízených služeb jsme celkově byli rozčarovaní a zklamaní. Ráda bych věděla, zda by se sám majitel rád ubytoval v takovémto zařízení, kdyby nebylo jeho, a zda by jej kladně ohodnotil...bohužel to vypadá, že lepší časy už hotel zažil a vypráví o něm fotografie v jeho chodbách...

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 180
z 338 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Stáňa: Úsměvné - 5. 4. 2015 9:42

Nechápu,že někdo může za nízkou cenu ubytování trávit čas psaním recenzí,svědčí to o malosti a zakoplexovanosti dané osoby.Přejeme Vám bohatší osobní život,abyste se nemusela zabývat kritizováním hotelů....nebo si příště zaplaťte ubytování s minimální cenou 3000,-Kč na noc a jistě budete spokojena:-) reagovat

Lucie: Re: Úsměvné - 5. 4. 2015 23:16

Stáňo, předpokládám, že možnost napsat recenzi na jakýkoliv hotel/produkt/cokoli by mělo být přínosné pro jakéhokoli koncového spotřebitele a má na ni právo jakýkoli uživatel. Zároveň také možností, jak dál předat svou zkušenost. Zajímalo by mne, zda byste se také ozvala v případě, že by hotel byl vychválen do nebes. To by totiž také bylo trávení mého času psaním recenze - tudíž dle vás by to svědčilo o mé malosti a zakomplexovanosti? :) Úsměvné, že...(jak píšete) A možná ještě úsměvnější je to, že vy vzhledem k vašemu jistě bohatému životu máte čas pročítat recenze zde napsané a reagovat na ně....:))) a to bez projevení sebemenšího komplexu (o úrovni vaší reakce nechci ani polemizovat - ale vynášet takové soudy o osobě, kterou neznáte, také svědčí o mnohém). Pouze jsem popsala věci tak, jak jsme je zažili a viděli. Nabídka na webu a realita jsou bohužel velmi odlišné (a proto tato recenze vznikla).To domnívám se bohužel svědčí o něčem mnohem horším, než o mé malosti a zakomplexovanosti. Obecně je to asi o úctě k ostatním a zároveň k sobě - nabízím-li službu na určité úrovni, tak její kvalitu musím garantovat. Vzhledem k tomu, že máte přehled o výši cen ubytování a kolektivně mi přejete bohatší osobní život se zdá, že jste z realizačního týmu hotelu (což by tedy byl poslední kousek do celé skládačky a vzácný podpis pod celou recenzi). Nebo jste snad v hotelu byla ubytovaná a máte jinou zkušenost? Podělte se o ni. P.S. O ceně ubytování vím pouze orientačně, pobyt jsme dostali, tudíž recenze je psaná bez tíže toho, kolik co stálo. Upřímně je to asi lepší, ve světě služeb se pohybuji, a vědět přesně, jaká služba co stojí a jaká je realita, byla by má recenze výrazně jadrnější. reagovat

Stáňa: Re: Re: Úsměvné - 6. 4. 2015 12:35

Mohla jsem odtušit-již podle Vaší recenze-že Vaše odpověď bude rozsáhlá a plná reakce zraněného ega,proto lituji,že jsem komentář psala.Je to ztráta času.Přeji hezký den. reagovat

Lucie: Re: Re: Re: Úsměvné - 8. 4. 2015 13:25

Ano, protože se něco snažím objektivně popsat, je má recenze obsáhlejší. Bohužel z Vaší reakce nelze vyčíst naprosto nic, žádná konkrétní odpověď nezaznívá. Poetické vzlyky typu je to ztráta času a o zraněném egu dalším čtenářům recenze asi příliš nepomohou. Proto tušte dál...asi je to pak v životě snazší. Hezký den i Vám. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Liberecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání