Parodie na wellness a ostuda všech *** hotelů
Recenze hotelu Hotel Bílý Hořec *** (Česko - Liberecký kraj - Harrachov)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | JaP |
Vloženo: | 1. 12. 2014 |
Pobyt: | listopad 2014 |
Přečteno: | 768x |
Recenze se líbila: | 485 čtenářům |
Fotografie: | 6 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Jedním slovem hrůza! V žádném případě NEDOPORUČUJI! Ubytování na úrovni ubytovny pro dělníky na stavbě, wellnes pro špínu a zápach raději nepoužívat!
Problém českého člověka je ten že se nedokáže ozvat a nechá si doslova kálet na hlavu a pak je možné že takovýto "hotel" stále ještě funguje! V normálním světě by byl již zavřen! A nejen hotel!
Ubytování
Krátký popis našeho asi 30 minutového pobytu v tomto zařízení:
Po příjezdu na hotel, jsme byli, mírně řečeno, šokováni úrovní nabízených služeb. Ihned po příjezdu jsme nuceni zaplatit celkem 348,- Kč za lázeňský poplatek, včetně nehorázné částky 200,-Kč za použití hotelového „parkoviště“, což je prostor mezi popelnicemi za hotelem.
Hotel absolutně nesplňuje inzerovanou úroveň 3 hvězdičkového hotelu, vybavení pokojů je staré a neudržované, stěny poškrábané, polité a odřené, vymalování je patrně staré několik let. „Komfortní“ vybavení pokojů spočívá pouze ve dvou postelích, lampičce a minitelevizoru, toť vše. V koupelně pouze 2 malé ručníky, všude plíseň a zápach. Nábytek toho pamatuje asi hodně, je notně použitý a odřený. I když jsme s pokojem nebyli příliš nadšeni, zkusili jsme navštívit inzerované římské lázně. Již schodiště do lázní bylo pokryté špínou, uvnitř nás však čekal neskutečný nepořádek a zápach. Stěny jsou plesnivé a odpadává malba, všude je černá plíseň, nepořádek, chomáče vlasů zametené do rohů, dveře a zárubně odřené a nabobtnalé od vlhkosti. Parní lázeň, která je vybavena sedačkou poskládanou ze skleněné mozaiky, má velkou část mozaiky vypadanou a jednotlivé dílky se povalují po podlaze. Vyhřívaná lehátka mají popraskané koženkové podhlavníky, celé prostředí lázní působí velice nehygienicky, zapáchá je celkově odpudivé. Vzhledem k oprávněným obavám o své zdraví, kdy je téměř jisté, že zde hrozí nákaza plísní nohou, případně nejrůznějších infekcí jsme se ani nepokoušeli vyzkoušet místní vířivku a spěšně jsme opustili toto nevábné místo.
Na recepci si proto žádáme přítomnost kompetentní osoby. Přichází Lenka M. a jako kolovrátek opakuje naučené lži o tom, že tento stav je způsoben tím, že se zrovna dnes neuklízelo, že mají osvědčení z hygieny o tom, že vše je v pořádku a že jsou všichni zákazníci spokojeni. Na náš dotaz jak hodlá tuto situaci řešit a že žádáme vrácení peněz nám pouze předkládá „Formulář ke správnému a rychlému vyřízení Vaší žádosti ohledně vrácení platby“ Pak nám byla vrácena částka 348,- Kč zaplacená za parkovné a lázeňské poplatky. Ihned poté jsme hotel opustili bez jakéhokoliv využití služeb.
Závěrem musím konstatovat, že jsme ještě horší „hotel“ a „wellnes“ nezažili a to máme procestováno více než 25 zemí z celého světa. Úroveň poskytovaných služeb odpovídá horší ubytovně pro zahraniční dělníky, ale v žádném případě nesplňuje klasifikaci běžnou pro *** hotel. O Wellness se nedá hovořit vůbec. Hotel s celkem 90 lůžky, nemůže absolutně kapacitně uspokojit jedna vířivka, 3 lehátka, parní lázeň a koupel nohou. Současně může být v těchto prostorách maximálně cca 10-12 osob což je naprosto nedostačující. Navíc hygienické podmínky v tomto prostoru jsou katastrofální a zdraví nebezpečné. Hotelovou restauraci jsme nenavštívili, takže nedokážeme hodnotit, ale po návratu domů jsme vyhledali recenze na tento hotel a nyní jsme rádi, že k tomu ani nedošlo.
Fotografie pořízené na pokoji a v části nazývané římské lázně ke stažení zde: http://uloz.to/xBxbrDxY/spa-hotel-bily-horec-harrachov-20141107-zip
Ihned po příjezdu domů jsme kontaktovali provozovatele portálu prodejce a také provozovatele hoteu. Je zajímavé že obě společnosti mají stejnou adresu. Oběma společnostem jsme zaslali odstoupení od smlouvy z důvodu nevyužití služeb a veškeré podklady (reklamační formulář a doklad o zaplacení) Jedinou reakcí provozovatele hotelu p. Ch., bylo, abychom znovu vyplnili reklamační formulář, který ale již má provozovatel hotelu na recepci, originál byl také zaslán poštou, která se ale vrátila jako nedoručitelná a navíc jsme jej zaslali mailem jako scanovanou kopii! Takže počtvrté zasíláme formulář a od té doby žádná reakce ani od prodejce voucheru ani provozovatele hotelu.
Strava a stravování
nevyužili jsme
Vybavení, služby a personál hotelu
vybavení předpotopní na úrovni 80-tých let, pokoje nevymalované, neuklizené, všude špína, plíseň, zápach. Personál celkem příjemný jen do okamžiku kdy jsme se zkusili "ozvat"
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
nevyužili jsme
Okolí hotelu
Naštěstí jsme pár metrů od hotelu našli penzion s luxusním ubytováním a skvělou kuchyní kde jsme si spravili chuť.
Celkový dojem
Hrůza a ukázka kam až může klesnout podnikání po česku.
Bohužel nejde odeslat hodnocení s nulovým počtem hvězdiček ale věřte že i ta povinná jedna je moc.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 180 z 338 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »