Napsat recenzi

Odporný hotel!!!

Recenze hotelu Hotel Bílý Hořec *** (Česko - Liberecký kraj - Harrachov)

Hodnocení:
průměrně: 3,1/5
Vloženo:
Pobyt: září 2014
Přečteno: 1 273x
Recenze se líbila: 438 čtenářům
Fotografie: 4
Videa: 0
Komentáře: 0

Nevím, zda nejodpornější hotel vůbec, každopádně nejodpornější hotel mnou navštívený rozhodně. Šok nastal hned při ubytování - při naší smůle až v pozdních večerních hodinách, jinak bych zde nezůstala ani minutu, avšak únava z dlouhé cesty a snaha, že třeba ráno vše vyřešíme, nás donutila zůstat. Ze zaplaceného pobytu na 6 dní, jsme zůstali jen jeden den, protože to, co jsme uviděli při vstupu do pokoje nás prostě "odzbrojilo". Špína, hnus, nepřevlečené peřiny, nevynesené koše, špinavá okna, která léta neviděla nic jako okenu, apod. Nábytek sice je v katastrofálním stavu, ale tak to ještě člověk nějak přežije, pokud je však čisto. Bohužel tady nebylo ani jedno. Co mě na celé věci mrzelo nejvíce, že si hotel říka Spa&Wellness, když v tomto hotelu bych se bála použít i ručník - mimochodem, ty jsme si museli vyžádat na recepci, protože po předešlých ubytovaných už na pokoji zbyl pouze jeden malý ručník. Opravdu jedním slovem hnus. Kdybych jela na vysokohorskou chatu - ubytovnu, tak zřejmě některé věci neřeším, avšak pokud se někdo prezentuje jako luxusní spa hotel, určité věci se dají očekávat. ne však v tomto případě. Vzhledem k tomu, že poměrně často cestujeme a zatím jsme nikdy neměli špatné zkušenosti, tak nás ani nenapadlo hotel prověřovat - velká chyba, hned bychom totiž zjistili, že nejsme jediní. Avšak tímto náš hororový zážitek v tomto hotelu nekončí... Během deseti minut jsme byli sbalení a připravení tuto parodii na hotel opustit. Ale! To jsme ještě netušili, že řešit nějakou reklamaci a nebo dokonce vrácení peněz je stejně reálné, jako že koně budou létat... Žádná komunikace, účtenky nevystavují, reklamaci si musíte napsat na kus papíru ručně, nikdo neví, kdo teda za něco nese odpovědnost apod. Nakonec jsme se teda domohli toho, aby zavolali slečnu provozní, která má zřejmě dobře naučené lži o tom, jak mlžit a zapírat vedení a celou situaci. Nicméně dnes máme 7. listopadu a od 27.9. 2014 ještě nedošlo k vůbec žádnému vyřízení reklamace. Každopádně věc nehodláme hodit za hlavu, protože mimo zkažené dovolené a znechucení jsem si odvezla i infekční opar na ruce, takže jsem následující den musela navštívit i lékaře.

Takže prosím, dávejte si na tento hotel a především provozovatele - mají totiž více hotelů - pozor. Nekomunikují, nikdo nemá na sebe mobily, pouze emaily, jimiž ale stejně nic nevyřešíte, protože nikdo neodpovídá. Pokud chcete mluvit s kompetentní osobou, musíte hodiny obtelefonovávat různá zařízení a dohledávat na justici.cz a pod. kdo tedy hotel provozuje a pod, aby jste aspoň něco mohli řešit. Ale když už se Vám i nějaké trochu kompetentní číslo podaří zjistit, paní nebo slečna Bc. Lenka Marková Vám telefony odmítá, nezvedá, nereaguje, ačkoli dobře ví, kdo volá. Také odkazují na osoby, které ale pak zjistíte, že vlastně u nich vůbec nepracují a pod.

Tedy velký pozor na společnost MONTANA JOY sro, která hotely provozuje, jejich jednatele pana Petra Ch. a slečnu provozní, která ale nemá nic na starost Bc. Lenku M.

Ubytování  průměrně (2,9/5)

Hnus, odpor, špína, odpovídá možná ubytovně pro uprchlíky... A i to je dost smutné... Označení HOTEL *** získalo toto ubytovací zařízení možná před 30 lety

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

Těžko hodnotit, z plné penze jsme mohli "ochutnat" pouze horkou vodu a suchý rohlík.

Když jsme přišli 8, 30 na snídani, již nebylo kromě horké vody a suchých rohlíků nic jiného, na dotaz, zda jako už opravdu nic nedostaneme, obsluha sdělila, že oni prostě víc jídla nemají?!? No, měli jsme zaplacenou plnou penzi, především proto, že jsem nemocná a musím pravidelně jíst, avšak když jsem zjistila, že na oběd budou dušené hovězí kostky s rýží, tak jsem se opravdu lekla, při mých problémech sníst ještě špatné maso už by mě odrovnalo úplně. Rozhodli jsme se tedy dát si alespoň kávu v hotelovém baru. Opět špatný nápad, když jsem chtěla rozlévané mléko, číšník mě upozornil, že by to "raději neriskoval."

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,9/5)

Vybavení a služby jsou katastrofální, prakticky žádné. Protože z naslibovaných věcí nic nebylo možné. Avšak alespoň obsluha restaurace byla příjemná a rozhodně hodná, protože varovali před "čerstvostí" některých surovin. Za to recepce a vedení hotelu je katastrofa - slečna z recepce nic neví, je tam nová, provozní sice možná něco ví, ale nemá žádné pravomoce a taky se stará o tři hotely, takže není k zastižení. No a majitel nebo provozovatel hotelu zřejmě neřeší nic.

Celkový dojem  průměrně (3,1/5)

To největší možné zklamání, na celé "akci" Hotel Bílý Hořec jsem nenašla jedinou dobrou věc.

Mimochodem mi bylo velice líto lidí, kteří na hotelu zůstávali a bylo na nich vidět podobné rozhořčení, avšak buďto věc řešit nechtěli nebo možná neměli finanční možnosti se sbalit a odjet jinam a zaplatit znova celou dovolenou - tento hotel totiž není ani nejlevnější.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 180
z 338 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Liberecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání